Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

    Dat had ik dus ook , eerst nooit willen vapen maar toch proberen en na heel lang kwam me maatje en ff joint roken.
    totaal niet de smaak van vapen en hoesten als de tyfus.

    erna ik denk nu al meer als een half jaar geen joint meer gedaan

    wat bovenstaande zeggen klopt als je temp te hoog opvoerd word het scherp maar als je precies de goede temp pakt en naar mate je vapen doet dus 2de sessie en derde sessie.
    dan valt schep echt mee (ik hoest nooit bij vapen) terwijl als ik een bong of joint rook ik zo lang hoest dat me ogen rood worden.

    vapen is echt een top uitvinding het smaakt beter en het blijft niet de hele dag in huis hangen kwa lucht dat als er iemand komt die gelijk denkt zo PFFFFFFF STONERS HIER zeg
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

      Dan heb jij geen volcano? Daarmee blijft het toch effe hangen. Zo zie je maar, groot verschil in vape's onderling.

      Comment


        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

        Nee Beowolf we hebben hier de Flashvape met zo stage 2 kit erin (voor dikkere damp wolken)

        normaal bij welke manier van roken kom ik smorgens me bed uit en ruik ik PFFFFFFF we hebben gisteren gerookt
        Met de flashvape ruik je echt niks en de rook/damp is ook echt binnen 2 min nergens meer te zien.

        Dat er een groot verschil zit tussen verdampers geloof ik direct
        Ik heb deze niet gekocht maar me vriendin (omdat ze is gestopt met tabak/sigaretten roken)
        Ik had het nooit zo op verdampen maar toch is een keer me laten overhalen en moet zeggen zei gelijk zo die smaak man !
        sinds toen nog een keer met me maatje joint gedaan erna nooit meer en allleen nog verdampen
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

          Nja, de damp van de volcano blijft toch wel effe hangen. Die van de flowermate ruik je dan bv ook weer amper.

          Comment


            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

            @beo! wij hebben best wel vaak mensen over de vloer waarvan ik weet die zijn tegen (je weet wel) dus voor ons wel makkelijk dat je het niet ruikt.

            dan bedoel ik ouders en schoon ouders en vrienden of een collega van een van ons beiden waarvan we weten (die hebben een mega voor oordeel)

            dan is het fijn dat ze niks ruiken of iets merken ! en als ze het ruiken komen de voor oordelen en hun mening erover al gelijk boven !

            terwijl ze er niks van snappen !

            dus vapen voor ons perfect ! en veel lekkerder en meer smaak en niet hele huis stink naar wiet.
            Last edited by kanon; 5 March 2016, 20:09.
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              Nja, de damp van de volcano blijft toch wel effe hangen. Die van de flowermate ruik je dan bv ook weer amper.
              Ik kan niet oordelen over de volcano, maar het klopt van de flowermate. Ik damp binnen, en binnen korte tijd is de lucht volledig verdwenen. Zeker een voordeel. Het is voor mij duidelijk, de positieve voordelen van een vaporizer overschaduwen die dat van een joint volledig. Vape, vape, vape!

              Comment


                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                Was van de week zo flauw van t jointje roken dat ik de knoop maar doorgehakt heb.
                Vrijdagochtend een Mighty besteld bij zamnesia en zaterdagochtend al in huis.
                Had ik jaren eerder moeten doen, helemaal happy
                Aan iedereen die twijfelt, doen!

                Comment


                  Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Langnagel View Post
                  Was van de week zo flauw van t jointje roken dat ik de knoop maar doorgehakt heb.
                  Vrijdagochtend een Mighty besteld bij zamnesia en zaterdagochtend al in huis.
                  Had ik jaren eerder moeten doen, helemaal happy
                  Aan iedereen die twijfelt, doen!

                  joint is zo 2001
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                    Haha. Gisteren trouwens het opvulstuk van de volcano volgepropt met gedroogd bladafval van verschillende soorten. Afval van de planten van januari nog. Ik dacht trichomen zijn trichomen. En jup, de smaak is er zo niet maar je wordt er even stoned van. En voor de rest is het absoluut ni scherp, zelfs minder. Dus dat werkt ook.

                    Comment


                      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                      Ik ben sinds 2009 in het bezit van een vaporizer Vulcano -analoog-, bijna elke dag in gebruik. Ik zal even ``hout vasthouden`` maar tot heden nog geen defect op het apparaat gehad.

                      Grtz
                      Last edited by westport; 18 April 2016, 16:32.
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                        Je ziet het gewoon steeds meer dat mensen Vapen ipv bong of joint

                        Het is gewoon veel lekkerder en een hele aparte high (vind ik )
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                          Ik heb een summit van vapor. Zeer tevreden van! En ja met fijn knipafval werkt het ook . Maar probeer ook eens medicinale kruiden, damiana wordt je lekker chil van . Gebruik hem ook vaak als ik ziek ben , verkouden hysob eucaliptus salie en thym vaporizen helpt beter dan keeltabletjes puffers of pillen

                          Comment


                            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                            Beo, je kunt ook je gebruikte ballonnen knippen en in je kamer stoppen en vapen. Lukt perfect.
                            Love my volcano. Wat een ding. Alleen zo lomp eruit zien.
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment


                              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                              Op de site van azarius geklikt op legale kruiden voor de volcano. Wat thijm zou de rest versterken. Doet het in mijn ogen niet echt, maar het proeft wel beter. Grappig.

                              Comment


                                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen



                                Ik ben nog erg aan het zoeken naar de ideale temperatuur om te vapen.
                                Ik varieer van 186 tot 210. Hoe warm vapen jullie?

                                Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X