Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Volcano met een glazen bong gaat helemaal perfect
    47D4887F-245E-40CC-AFEF-C047A7362100.jpeg
    Lopend Verslag

    Comment


      Ik zie hier allemaal berichten met het oog op het vapen van wiet, waar ik mij helemaal niet in kan vinden.

      Ik gebruik zelf de Vulcano Hybrid (zelfde al hier boven)
      En ik gebruik de storm pen vaporizer.

      Ik heb hele goede ervaringen met vapen. Heerlijke dikke damp met veel meer smaak dan als ik een joint rook. Het effect is natuurlijk anders als een joint, omdat er geen tabak bij zit.

      Als mensen zeggen dat het vapen ze geen effect geeft, dan durf ik wel te zeggen dat mensen waarschijnlijk iets verkeerd doen.

      Je kan mij namelijk niet vertellen als je 0.3 gram wiet in de vulcano hybrid gooit, op 210 graden en dan niets voelt.

      Zelf met de storm vaporizer komen er bij mij zichtbare dampen en een heerlijke smaak, en die kost 75 euro. Ik vind het elke euro waard.

      Comment


        Het punt is dat wanneer je de vaporizer op z'n heetst moet zetten, het alweer bijna net zo schadelijk wordt als roken.

        Ik rook overigens al jaren puur in de bong, dus de tabak is niet wat bij mij het verschil maakt.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Scheelt nog altijd zo'n 500 graden met een brandende joint.

        • Fuego
          Fuego commented
          Editing a comment
          Vanaf 230 graden wordt het niet beter inderdaad. Vapen is over het algemeen effectiever dan roken. Nu ken ik best wat mensen die vapen niks vinden tot ze het geprobeerd hebben. Maar goed ieder zijn ding!

          Ik houd er zelf van om gewoon af te wisselen met alle mogelijke manieren om thc de bloedbaan in te pompen

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Vapen met de waterpijp heb ik nog niet geprobeerd, het andere wel en dat vond ik niet overtuigend.



        20211223_132349.jpg

        20211223_132425.jpg


        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Blij mee? 1e keer? Al andere modellen getest?

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik was gisteren wat dronken en wat te voorbarig..... er komt nog zeker een verslagje van:

          Arizer AirII vs Flowermate pro5 mini


        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Leuk hoor, geniet ervan!
          Ik zit soms ook te denken om een Air II aan te schaffen, maar mijn Air I werkt nog steeds prima, dus ik heb eigenlijk geen goede rede om het te doen.
      Bezig...
      X