Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Tulp natuurlijk!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De Tulp natuurlijk!

    Korting op 420shop
    Vorig naar naar zwolle verhuisd, en ik op zoeken wat mensen de beste shops in Zwolle vinden, waar je niet veel wijzer van wordt aangezien er 100 verschilldende meningen zijn van jonge knaapjes die hier nog helemaal geen verstand van hebben, omdat ze steeds naar de zelfde shop gaan en niet beter weten.
    Ik ging zelf dus maar eens op verkenning, en na een jaar bijna alles geprobeerd te hebben van elke shop, is de Tulp toch echt het beste, korte ervaringen met de shops:

    Het Binnenhof - Kan hier op zich mooi zitten, met vriendelijke mensen, De voorgedraaide zijn mooi gedraaid en oke te roken. De moonlight ben ik vaak een hele gram voor nodig om stoned te zijn, en de haze die ik heb gerookt voelde ik vrij weinig van, (0.5 gram met shag) Hier meerdere keren gehaald en de kwaliteit is inconsistent.
    New Balance - verkoopt laatste tijd naar mijn mening slechte wiet, heb de cristal, brabant en skunk mix geprobeerd, wordt je licht stoned van. Je kan hier op zich mooi zitten om je joint op te roken. Ze verkopen ook hasj vanaf 5 euro dit is wel een pluspunt, en het is redelijk goede hasj.
    Er zijn nog meer shops waar ik ben geweest maar die zijn niet aan te bevelen en niet waard om uittetypen. en dan komt mijn favoriet:
    De Tulp - Vrijwel altijd haal ik daar een zak 5gram white widow voor 40 euro, mooie topjes die aangeboden worden door een knappe dame, Het is vrijwel altijd goede kwaliteit, hier krijg je ook een pakje vloei en filters gratis bij, Je kan hier redelijk mooi zitten maar vaak kom ik om af te halen. Van 0.2 gram van de white widow in een shag joint ben ik goed stoned, zoals ik nu ook ben, en als ik high wil zijn rook ik het door de bong werkt goed, dus deze is zeker aan te raden.

    #2
    Re: De Tulp natuurlijk!

    Tulp is beste naar mijn mening zit er ook vrijwel dagelijks

    Comment


      #3
      Re: De Tulp natuurlijk!

      Tijd om te kweken zou ik zeggen
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        #4
        Als je goed opzoek gaat bij de New Belance en het Binnenhof of Sky High kun je hier wel degelijk erg goede wiet halen.

        Laatste goede ervaringen in Zwolle :

        sky high ,Orange Bud & Double dragon ( Deden hun soort eer aan qua smaak)
        New Belance ,Gorilla Glue en de o zo heerlijke New Belance Kush !
        @Binnehof ,Hier had voor het laatst El Nino en nog een goede witsoort waar ik de naam niet meer van weet
        @Tulp , Hier vond ik de White Whidow erg goed !


        Comment

        Bezig...
        X