Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mogelijk bladprobleem Diamond Girl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mogelijk bladprobleem Diamond Girl

    Korting op 420shop
    Beste smokers en kwekers,
    ik heb een vraagje betreft een stekkie die ik heb staan diamond girl en staat er op zich goed bij alleen laatste paar dagen nogal aparte witte glans en plekken op de bladeren . Staat in 25l pot en kwa voeding nog niet veel bijzonders gehad alleen beetje guano bodemverbeteraar en voor de rest nog niks.
    hoop dat iemand weet wat er aan de hand is.
    hieronder paar fotos van t stekkie.
    Alvast bedankt .









    Last edited by Skunkjunkk; 17 May 2015, 20:33.

    #2
    Re: Mogelijk bladprobleem Diamond Girl

    Je bent de 4e in ongeveer 2 weken.. Laat me raden: je hebt ze binnen op laten groeien totdat ze buiten gezet werden?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Mogelijk bladprobleem Diamond Girl

      Ja ze hebbe gewoon binne gestaan in het begin en daarna overgepot en buiten gezet en heb er nog 1 staan ander soortje en daar is niks mee aan de hand

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Is toch niet zo raar ontkiemen en voorgroei binnen en daarna naar buiten of wel?

      Comment


        #4
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: Mogelijk bladprobleem Diamond Girl

          Ja dat geloof ik best dat je daar wat van ken leren maar om nou elk kweekverslag te lezen om te hopen dat dit er in voor komt leek me niet echt een optie vandaar deze topic . een duidelijk antwoord heb ik dus wat meer aan . Maar bedankt.

          Comment


            #6
            Re: Mogelijk bladprobleem Diamond Girl

            Je kunt planten niet van binnen meteen buiten in de zon zetten, dan krijg je dit.
            Als je binnen voorgroeit, de plantjes pas buiten zetten op een donkere/bewolkte dag.
            Het is de laatste tijd in meerdere topics voorbij gekomen en LR2 had eigenlijk al antwoord gegeven.

            Als iedereen een duidelijke titel voor z'n bladprobleem zou verzinnen zou de zoektocht al een stuk makkelijker zijn
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Mogelijk bladprobleem Diamond Girl

              Okee bedankt ,
              ik heb dit nog niet eerder gezien met kweken
              maar is weer iets om te onthouden voor de volgende keer.
              De andere had nergens last van.

              En inmiddels is de diamond girl ook al weer aan het bij trekken.

              Comment


                #8
                Re: Mogelijk bladprobleem Diamond Girl

                Tsja, om een mogelijk probleem dat geen probleem is te helpen oplossen in de hoop dat iemand het zou lezen, leek me ook geen optie. Toch deed ik het, tevergeefs. Tot driemaal toe.. En toen wijdde ik er nog wat regels aan in mijn eigen kweekverslag, terwijl ik er helemaal geen last van had. Ik denk toch echt dat het meeldauw is.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Mogelijk bladprobleem Diamond Girl

                  Hey daar
                  Ik groei mijn stekjes ook op 3 de verdiep voor raam met volle zon heel dag op vandaag heb ik de raam opengezet dat ze wat wind hebben ( voor sterk te worden)
                  En ik heb dit tog niet voor ?
                  Mijn groote staat nu elke dag als zon schijnt in volle zon anders staat ze in veranda dat veledig van doorzichtig glas voorzien is.
                  Dit heb ik zelf nog niet voor gehad dus kan je er spijtig genoeg niet meer over vertellen.
                  Greets ganja
                  buitenkweek 2015

                  Comment


                    #10
                    Re: Mogelijk bladprobleem Diamond Girl

                    hoi! ik ben ook bezig met een kweekje diamond girl, wel ondervind ik enige bladproblemen... iemand advies???P1010200.jpg

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Ze staan met drie in 11l potten die ik dan later in 30l potten zet.de andere zien er wel gezond uit... ze staan nu 3 weken in groei. P1010201.jpg

                    Comment


                      #11
                      Re: Mogelijk bladprobleem Diamond Girl

                      Je denkt meeldauw LR2 ?
                      Tja, dat kan ook, da's moeilijk te zien op de foto's, hooguit de plaats op de plant kan een indicatie zijn.
                      Is het groen uit het blad getrokken Skunkjunkk, of is het een soort poeder dat je eraf kunt wrijven ?
                      Als het meeldauw is moet je er wel wat aan doen. (zie alle topics daarover)
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      Bezig...
                      X