Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Cash Crop; Canadian Cannabis

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The Cash Crop; Canadian Cannabis

    Korting op 420shop
    Neem hier maar eens een fucking voorbeeld aan Europa & de VN !!!


    #2
    Re: The Cash Crop; Canadian Cannabis

    Wat een geweldige aflevering!


    Europa en de VN verbieden dit omdat ze tijd nodig hebben voor een waterdichte plan. Een plan wat ervoor zorgt dat alleen de overheid hier hun geld uit kan halen en niemand anders. Deze hele industrie is nu nog verboden omdat de overheid binnen nu en 5 jaar de boel wilt overnemen. Zij willen de cannabis industrie/markt nu kapot maken en opnieuw opbouwen (zie de huidige wetgeving e.t.c). Opbouwen op een manier waar alleen de overheid aan verdiend. Dit onder mom van : Volk we hebben de markt afgebroken en opnieuw opgebouwd omdat we naar jullie geluisterd hebben, ja wij willen gezonde cannabis om de volksgezondheid.

    Rutte,Ard en de rest van de kliek :

    Waarom staan jullie coffeeshops toe als wiet zo'n troep is voor het volk?
    Waarom innen jullie belasting op troep/illegale activiteiten?
    Welke landen importeert 80% van Nederlandse gekweekte wiet?
    Waarom de 1 maart wetgeving toepassen terwijl dit spul ook te verkrijgen is bij bijna elke tuinwinkel?
    Waarom de coffeeshops via de achterdeur moeten laten inkopen terwijl je het eigenlijk weer verbied?

    Ik kan nog even doorgaan tot volgende week zaterdag als je wil?

    Conclusie :

    Stelletje klootviolen die denken dat het volk het niet doorheeft.

    Hypocriet en achterbaks.

    Er is een meerderheid voor legalisatie en nog gaan jullie voor eigen belang en agenda! Luisterend naar het volk? Nee waarom zou je. We doen toch alles waar alleen wij als overheid profijt van hebben! Media gebruiken we om jullie te vertellen hoe erg we om jullie geven! Want he, ik ben Mark Rutten! Ik persoonlijk draai elke steen op aarde totdat ik de daders te pakken heb van MH17! Wij zijn de VVD, dat doen wij wel even! Het volk kiest, en wij leveren! Oh wacht, wij de roverheid delen de lakens uit! Wij hebben schijt aan onze ouders en voorouders! Weinig tot geen zorg want daar moeten we op bezuinigen! Dat moet natuurlijk naar Brussel en Griekenland!

    Democratie in Nederland? Alles behalve! Maak er maar gemoderniseerde dictatuur van!

    Ik heb meer vertrouwen in een baviaan met een geweer dan de jongens in Den Haag. Deals sluiten met criminelen blijft ongestraft!

    Fred heeft een nieuwe topbaan aangeboden gekregen bij de overheid na zijn actie en Ivo is via de achterdeur de doofpot ingestopt en geniet nu van zijn wachtgeld.

    Conclusie : Integer zijn wordt niet beloond in Den Haag. Sterker nog : Je moet geen verstand van zaken hebben en het liefst ook nog eens corrupt zijn om een betere baan aangeboden te krijgen bij de overheid. Ondertussen vingertjes wijzen naar Putin en overige dictators hoe slecht zij wel niet zijn.


    Rutten en de rest, fijn weekend! Doe rustig aan en rust goed uit. Neem nog een glaasje Chateau Lafite! Betaald de burger toch!

    Comment

    Bezig...
    X