Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Te kleine potten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te kleine potten?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Mijn grootste plant 3e week bloei vertoont tekorten van alle voedingsstoffen, dit terwijl de grond nog nat is van het water (met HESI Groen).
    Kan dit komen door te kleine potten? Of een te kleine hoeveelheid HESI per L water?
    De plant van 80 cm is aanzienlijk groter dan alle andere planten 70 cm (en Hermafrodiet).
    Alle planten staan in 8 Liter potten omdat ik weinig plaats heb.

    20150522_181408[1].jpg

    Thanks alvast!

    #2
    Re: Te kleine potten?

    zie je wortels aan de onderkant van je pot ?
    volgens mij zijn je wortels aan het zwemmen
    u tekorten zijn wss door....
    Kan je een foto plaatsen ?

    Comment


      #3
      Re: Te kleine potten?

      Wat voor strain, wat voor aarde, wat voor voeding van Hesi, binnen of buiten en zoals amazing zegt foto's van de hele plant.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: Te kleine potten?

        Hermafrodiet van random zaadjes (bron zegt Jack Herer).

        Lees anders even mijn kweekverslag!

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-voorstellen

        Have fun

        Comment


          #5
          Re: Te kleine potten?

          Als de grond nat is van het water krijg je problemen die allerlei tekorten en blokkades kunnen lijken. Overwatering verstikt de wortels, en die werken dan gewoon niet meer.
          In je andere topic; die post die je gelezen had over herma's, die is 100% incorrect.
          Succes!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Te kleine potten?

            De grond in deze pot is elke dag helemaal opgedroogd.
            Ik begrijp niet goed wat je bedoeld met ze zijn aan het zwemmen?
            Moet ik anders om de dag water gaan geven?
            Zou ik de wortels kunnen breken door er met een dunne lange stok in te prikken?
            Ik heb vaker gelezen dat de planten dan in een soort van Survival Instinct mode gaan.
            Diezelfde plant heeft nog steeds hetzelfde bladprobleem. Een half blaadje is in 4 dagen ook zo bijgekleurd.
            Mijn post: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-voorstellen heeft nieuwe foto's.
            Als je interesse hebt neem daar even een kijkje ^^ Verder gaat alles goed met de plantjes.

            Comment


              #7
              Re: Te kleine potten?

              Wortels breken je geheid als je daar met een stok in prikt. Zeker als je maar 8 liter potjes hebt. Want die zijn veel te klein. Zou toch minimaal op 11 liter potten overstappen.

              Survival mode zou ik niet weten, maar wortels beschadigen in de bloeifase lijkt me geen slim plan. Want herstellen doen ze niet, dus je plant krijgt nog meer moeite met voeding opnemen en worden vatbaarder voor bacterien en ziektes. Kun je een betere foto plaatsen van je blad problemen? Want heb een bloei foto gezien en daar kon ik niks op zien.

              Verder wil ik je als tip meegeven... Draai die hermas de nek om. Het zaad is waardeloos en de wiet nog meer. Als je zelf graag zaad wil maken kun je dat ook zelf wel gaan feminiseren

              Comment


                #8
                Re: Te kleine potten?

                De foto bovenaan deze post was van de bladeren die problemen vertoonden!

                Comment


                  #9
                  Re: Te kleine potten?

                  En nog een tip:
                  Je zegt steeds "ik heb ergens gelezen", en dan kom je met een onzinnige stelling.
                  Ik stel voor dat je die bron uit je favorieten verwijderd en je informatie voortaan van haalt.

                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Te kleine potten?

                    Ik heb bijna al mijn informatie van jointjedraaien.nl! Volgende ronde met beter zaad

                    Comment


                      #11
                      Re: Te kleine potten?

                      hmm dat zij mijn moeder 35 jaar geleden ook tegen mijn vader

                      Comment


                        #12
                        Re: Te kleine potten?

                        En hoeveel kilo heeft ze opgebracht Sanders?
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        Bezig...
                        X