Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stemma doet stout...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stemma doet stout...

    Korting op 420shop
    9 juni

    Hoogste tijd om buiten aan de gang te gaan. We gaan dit jaar met autoflowers en gewone zaden aan de gang.

    Op dit moment heb ik de volgende soortjes op het oog:

    Auto Jack van Paradise seeds
    Blue Mammoth van Barney's Farm
    CBD Med Gom 1 van Grassomatic

    Crimea Blue van Barney's Farm
    Grapefruit van Female Seeds

    Op 22 juni gekocht

    Deimos (af) Buddha Seeds

    Blue Mystic van Nirvana ( niet te verwarren met Blue Mistic van RQS)

    Op 2 juli gekocht

    Phatt Fruity van Barney's Farm

    Ik twijfel nog over een soortje erbij. Ik vind het gewoon te leuk om te kweken
    en met 2 blowende zoons komt het wel op.
    Als er nog een soortje bij komt zal ik dit hier erbij plaatsen.



    Ik heb gekozen voor vrij lage soorten met, zover ik kon vinden, geen hele sterke wietgeur.
    Ben benieuwd ! We wonen aan een brede sloot (8 m) waar nogal wat bootjes langs varen met mooi weer, dus ik wil niet te "opvallend" kweken.
    Vorig jaar september, voer er iemand met een drone met camera (aan een touw) langs om foto's te maken van de natuur in de omgeving.
    Ik vind dat een uitgekookte manier om plantjes op te sporen, maar volgens mijn man maak ik mij zorgen om niets omdat de man fotograaf van beroep is..

    Op dit moment heb ik al twee Punisher#2 buiten staan, vanuit mijn binnen kweek.

    Gisteravond gestart met wat potten vullen, ik had nog van alles staan.
    Misschien dat er nog 1 plant in de volle grond gaat, maar ik vind het kunnen verplaatsen van een plant ook wel fijn.

    Voor de Afjes heb ik gebruikt voorbemeste biologische potgrond van Ranzijn, Cocopeat van Ecostyle en wormenmest van Atami in de verhouding 2-2-1.
    De bovenste 5 cm in de pot heb ik gevuld met Special Mix Light van Gold Label, zodat de zaadjes niet gelijk in de voorbemeste grond komen.
    Dit recept leek mij wel leuk om uit te proberen en voor mij een excuus om lekker tot in den treure met mijn handen in de aarde te woelen.
    In de onderste laag heb ik een handje mest voor Zomerbloeiers AZ van Ecostyle gemengd met de gedachte dat als de wortels daar komen de plant wel wat honger zou hebben.

    Ik zet uit eigen iniatief een CBD plantje (geheel belangeloos en voor mijn rekening) voor een forumlid. Ik heb dit netjes gemeld aan JD, hoewel dit naar mijn idee, niet tegen de forumregels ingaat.
    Ik wil hier op de chat of in dit verslag er gewoon eens over kunnen spreken zonder gelijk verdacht te worden gemaakt door een persoon.
    Mocht er iemand bezwaar tegen hebben, doe gerust een melding bij de MOD's en/of sla dit verslag over.
    Ik en het forumlid weten hoe het zit en als iemand daar achterdochtig over is zegt dat meer over die persoon zelf dan over ons.
    Ik maak hier overigens geen gewoonte van !

    (het "stout" in de topictitel slaat overigens op het aantal plantjes)



    P1030896-1.jpgP1030892-1.jpg

    Tot laters !
    Last edited by Stemma; 16 July 2015, 10:58. Reden: Linkjes erbij plaatsen
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    #2
    Re: Stemma doet stout...

    Fijne complete uitleg!! Gedetailleerd & duidelijke foto's
    Super begin,. Doe zeker zo verder ik ben nu geabonneerd op dit topic ^^

    Laterzz Critical

    Comment


      #3
      Re: Stemma doet stout...

      Moet vast leuk worden dit
      Ik volg
      Alvast veel succes stemma!

      Comment


        #4
        Re: Stemma doet stout...

        Dju toch,wou ik net aanvragen of ik een bloempje mocht plaatsen in je garden Stemma
        dat ziet er een mooie serie smakelijke strains uit voor in je buitenhof ik volg dan maar weer eens waterkwijlend een buitenverslag in de tuin bij een collEga JD'ster s6!!

        Comment


          #5
          Re: Stemma doet stout...

          Ik ben van de partij Stemma!

          Comment


            #6
            Re: Stemma doet stout...

            Ik zou het niet eens benoemen. Niemand die erachter komt of argwaan krijgt; dat vermijd discussie. Wel netjes van je hoor, om zo open te zijn. En ik begrijp ook dat je er vrijelijk over wilt kunnen spreken.

            Hoe dan ook, ik wens je heel veel succes! Maar eigenlijk heb je dat niet nodig.

            Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar die grapefruit. We hebben er de afgelopen jaren een boel zien passeren, oa in wedstrijdjes, maar ik heb volgens mij nog nooit 'n pluim gezien van iets dat met grapefruit te maken had.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Stemma doet stout...

              Tof,
              Ik kijk graag weer even mee
              Succes
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                #8
                Re: Stemma doet stout...

                Lol, ik woon ook aan een sloot van 8 meter. Maakte me inderdaad ook wel zorgen over de bootjes, maar ik had er wat "legale" planten tussen gezet zodat ze vanaf het water niet zo zichtbaar waren.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: Stemma doet stout...

                  Bedankt jongens en dat al voordat de zaadjes gezaaid werden

                  @Critical88, ik doe mijn best om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen maar zal wel eens wat vergeten. Vraag gerust als je vragen hebt !

                  @LR2, weet je het forumlid woont zeker 250 km verderop dus spreek ik hem alleen via dit forum en mail.
                  Niets leuker als je je plantje kan zien groeien en dat plezier gun ik hem dan ook. Om dan een beetje krampachtig via mail te communiceren, dat vind ik niet zo gezellig

                  @Wietefras, dat is wel een goede tip. Ik heb ze gepland achter de schommelbank. Maar ik denk dat ik nog wel een paar stokrozen of andere grotere bloeiers kan scoren om er tussen te zetten, dan kunnen ze ook iets meer in de zon.

                  9 juni

                  Vandaag zijn de CBD Med-Gom 1.0 (wat een naam) gezaaid.

                  Rara wie er weer om het hoekje kwam kijken ?

                  P1030920-1.jpg

                  De potten staan inmiddels afgedekt, wel even in de gaten houden dat het niet te warm wordt.

                  Tot laters
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    Re: Stemma doet stout...

                    Hoi Stemma,
                    Veel kweekplezier, nu ben ik een liefhebber van LST. Je plantjes te camoufleren met andere planten(zien zonder gezien te worden) doet mij denken uit militairedienst,Hahah. Ik ga dit zeker volgen. Zou LST niet iets zijn voor jouw? Dus buiten LST. Ben benieuwd.
                    Last edited by Goldleaf; 29 June 2015, 12:03.
                    Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

                    Comment


                      #11
                      Re: Stemma doet stout...

                      Ik heb daar ook aan gedacht Goldleaf. Ook aan scrogg, maar dat wordt dan gelijk weer zo massief met een stalen frame erboven. Een pot met een plant in LST is nog wel te verplaatsen.

                      We gaan het zien
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Re: Stemma doet stout...

                        Ziet er allemaal erg leuk uit Stemma! Ik volg ook aandachtig.

                        Comment


                          #13
                          Re: Stemma doet stout...

                          Leuk! Stemma ook buiten
                          Ik spiek af en toe eens gezellig mee hier, er valt nog genoeg te leren!
                          Veel plezier

                          Love,
                          Wunkie
                          Life's a bitch and then you die.
                          So fuck the world and lets get high.

                          Comment


                            #14
                            Re: Stemma doet stout...

                            goed gedacht, die opbouw van je grondmengsel
                            enorm gewaardeerd dat je iemand helpt tot het bekomen van zijn medicijn
                            burgerinitiaven, daar moet de maatschappij het toch van hebben, zo hoor ik steeds
                            stemma
                            grote groeiers vind je in de bessenfamilie framboos braambes
                            of bij welriekende rassen zoals kamperfoelie of boerenjasmijn

                            mooie bloemen trekken veel bekijks

                            dat je prachtige bloemen moge krijgen op je planten

                            een tevreden huishouden zal dat bij jouw wel zijn

                            tof weer een verslag van je te zien

                            ik kijk mee

                            enne ..

                            nogmaals
                            Last edited by member16666; 11 June 2015, 10:15. Reden: groeiers bijgevoegd

                            Comment


                              #15
                              Re: Stemma doet stout...

                              ik volg deze mooi initiatief
                              "Weed is not a Drug,it's a plant,
                              So i'm not a drugdealer,
                              i'm a Florist"

                              Comment

                              Bezig...
                              X