Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Den Bosch

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Coffeeshops in Den Bosch

    Een enorme bump, maar wellicht kan ik wat leven in dit topic blazen.

    Ik ben gisteren voor het eerst bij de The Grass Company - Pistache & The Grass Company - Twins geweest:

    The Grass Company - Pistache
    Nadat ik onwetend vanuit het station meteen rechtdoor het centrum was in gelopen, had ik al meteen een vermoeden dat ik daar niet veel shops ging vinden. Gauw even dit topic erbij gepakt en weer terug richting de The Grass Company - PistacheInside de coffeeshop
    Ik heb er eentje in de shop zelf opgestoken om nog wat meer informatie (voor jullie ) te verzamelen over deze shop. Vloeitjes, tipjes en lucifers zijn gewoon gratis te pakken vanaf de balie. Ik zag ook een pot Greengo tabaksvervanger te staan. Of deze echter ook gratis is, weet ik niet. Verder merkte ik op dat het vooral een "afhaalshop" was in mijn ogen. Er zaten wel enkele mensen binnen, een drietal was aan het schaken en voor de rest zaten er enkele individuen in de shop. Er geldt een "dubbelcheck beleid" wat betreft het checken van de ID-kaart van de bezoekers. Ik zag een vrouw binnenkomen die de 50 in mijn ogen zeker gepasseerd was, maar ook zij moest haar legitimatie laten zien. Het personeel was echter vriendelijk, een leuk meisje van in de 20 stond iedereen enthousiast te serveren. Wat betreft de muziek stond er een psychedelisch rock achtig iets CD'tje op. Je moet er van houden.

    De wiet
    redelijk in mijn ogen. Tijdens het roken van de joint duurde het even voordat ik er ook daadwerkelijk wat van voelde, maar dat werd in mijn ogen vooral veroorzaakt door de nogal grote tip waarvan de joint voorzien was. Het duurde dan ook even voordat ik de joint op had. Toen ik 'm op had, was het effect er gelukkig wel.

    Pistache.jpg TheGrassCompany lucifers.jpg

    The Grass Company - Twins
    Nadat ik de drie voorgedraaide Jack Herer's (zie hierboven) op had en op menig terras in Den Bosch heb gezeten (en veel had gelopen..) besloot ik ook de 'Twins' op te zoeken. Ik haalde dit topic weer te voorschijn en ging op zoek naar de Maastrichtseweg. Ik zag dat het nogal een eind was van de locatie waar ik toen was, maar ik besloot het maar te ondernemen. Met al menig kilometers in de benen was het inderdaad een stuk lopen langs het water, maar dat had ik er wel voor over. Ik zag in de verte een portier buiten staan en wist dat ik daar moest wezen.

    Inside de coffeeshop
    Nadat de portier een fractie van een seconde naar mijn ID had gekeken () stapte ik vol enthousiasme de coffeeshop binnen. Overal waar ik keek zag ik waterpijpen, puurpijpjes en ander rookgerei te liggen. Ik miste echter weer een duidelijke menukaart // prijslijst en stuitte weer op hetzelfde probleem. Om de overige smokers niet te lang te laten wachten, besloot ik niet uitvoerig de "menukaart" te bestuderen en weer voor wat voorgedraaide Jack Herer's te gaan. Ook deze kostten €4,- per stuk en zijn verpakt in een leuk doosje. Het waren exact dezelfde als in de 'Pistache' shop dus daar kan ik kort over zijn. Wat ik me nog kan herinneren boven ze o.a. ook White Widdow aan (voor €3,70 per voorgedraaide) en zag ik ook nog Northern Light en iets van Hindu Kush te staan. Ook hier werd bij de balie voor de tweede keer een ID-kaart gevraagd door een getint meisje van in de 20. Ze was in mijn ogen weliswaar minder enthousiast dan het meisje in de Pistache. Ook hier was de balie voorzien van o.a. gratis vloei, tip en lucifers.

    Ook in de Twins besloot ik - special voor jullie - in het rokersgedeelte te gaan zitten om de shop verder te bestuderen. Wauw! Er kwam een ober langs om te vragen of we wat te drinken lusten, dat had ik nog nooit meegemaakt in een coffeeshop. Bij de Pistache was het zelfservice. Ik had al gauw in de gaten dat er naast het rokersgedeelte nog een ruimte zat waar je waarschijnlijk wat uitgebreider kon gaan zitten om iets te eten. Doordat ik de joint al aanhad, besloot ik om daar geen kijkje te gaan nemen en om maar weer rustig te gaan zitten in het rokersgedeelte. Ik zat bij het raam en nagenoeg alle tafels zaten vol. Gezien het aantal mensen dat ik daar binnen heb zien komen, vermoed ik dat deze coffeeshop (evenals de Pistache overigens) goed loopt.


    Conclusie beide coffeeshops:
    Waar de PistacheTwins wat luxer en uitgebreider. Hoewel er bij de Twins ook veel afgehaald werd, vond ik dat meer een shop om langer te vertoeven dan de Pistachik kan jullie wel aanraden om daar een keer een kijkje te gaan nemen . Ik kan ook niet veel zeggen over de prijzen hierdoor. De €4,- die ik betaalde per Jack Herer was redelijk gezien de prijs-kwaliteitsverhouding, al heb ik voor de prijs betere voorgedraaide gehad (in bv Nijmegen).



    Den Bosch bedankt en tot de volgende keer!
    denbosch.jpg
    Last edited by Weedy; 9 August 2013, 14:49.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #17
      Re: Coffeeshops in Den Bosch

      Leuk verslag, ik kom ook vaak in denbosch en wat je zegt over de pistache klopt zeker dat het meer een afhaalbalie is omdat het zo dicht bij het station zit denk ik
      Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

      Comment


        #18
        Re: Coffeeshops in Den Bosch

        Yep, dat denk ik ook .

        Kun jij de Jointjedraaien.nl leden voorzien van meer informatie over de te verkrijgen soorten en de daarbij horende prijzen? Als ik ergens een menukaart had gezien, dan had ik deze ook wel even gefotografeerd. Ik vond het een beetje vreemd om dit bij de balie te doen .
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #19
          Re: Coffeeshops in Den Bosch

          Hetzelfde heb ik meegemaakt in TGC in Tilburg. Een kleine ruimte waar ik de kaart zocht. Bleek dat het in een map stond, heel vaag en hele rare gram aantallen, ook wordt je verplicht garantie te betalen voor het doosje waarin het zit. Daarnaast zit een restaurant waar het echte geld wordt verdiend. Asociaal gerund door hard lopers, maar voor een nieuw iemand kijk je je ogen wel uit en betaald daarna.

          Ik kon dus geen wijs worden uit die vage map, dus dan volstaat Haze genoeg. 15 euro voor 1.2 gr Diesel haze. Wat voor Haze? Diesel Haze bestaat niet blufte ik, ja het is een haze kwam eruit. Totale desintresse en die bediende het restaurant ook. Maar het bleek redelijk goede haze te zijn.

          Zou er geen 2e keer heen gaan, gezien hun werkwijze.
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


            #20
            Re: Coffeeshops in Den Bosch

            Ik kom regelmatig bij TGC in Tilburg. @Weedy: De wietsoorten die ze verkopen zijn Northern Lights (€8 pg), White Widow (€9 pg), Hindu Kush (€8 pg), Shiva (€9 pg), Jack Herer (€10 pg) en Haze (€12.50 pg). Persoonlijk vind ik de Jack Herer het lekkerste soortje wat ze verkopen.

            Comment


              #21
              Re: Coffeeshops in Den Bosch

              Kleine update;
              De Grasscomany's verkopen opeenvolgend van goedkoop naar duur:
              Wiet: Hindu Kush,Shiva, Northen Light, White Widdow, Jack Herre, Haze
              Hasj: Ketama, Zero, Polm, Dubbel O, Icolater, Cristal, Citral, Nepal
              Je kunt kiezen tussen bakjes van 7,50 en 15 euro, de hoeveelheid hangt af van welke wiet je kiest.
              Haze, icolater, cristal en nepal worden enkel per 15 euro verkocht.
              Je krijg je wiet in een plastic bakje en daarvoor betaal je 20 cent statiegeld en kun je dus weer inleveren.
              Al de genoemde soorten zijn ook als voorgedraaide joint te krijgen met uitzondering van Citral en nepal.


              Speak Easy is permanent gesloten, die zijn een soort van failliet gegaan in de tijd van de wietpas.

              MeetPoint
              Hinthamerstraat 104
              5211 MS Den Bosch
              Nederland
              Open: elke dag van 10:00 Tot 2:00
              Last edited by henkdevries; 17 September 2013, 17:00.
              iet recht's is iets korms wat verbogen is.

              Comment


                #22
                Re: Coffeeshops in Den Bosch

                Hallo allemaal ik ben nieuw hier en kom uit den bosch.

                Ben al meer dan 15 jaar een fervent blower en heb alle coffeeshops in den bosch al gehad als min of meer "vaste klant".
                Maar de laatste jaren denk ik dat er eigenlijk maar een shop in den bosch is die echt hoge kwaliteit levert en dat is coffeeshop Meetpoint in de Hinthamestraat.
                Man wat een assortiment daar en wat men verkoopt is ook echt wat het moet zijn dus niet zomaar een naam op geplakt.
                Ik heb ondertussen de hele menukaart daar gehad en daar zitten echte toppers bij en dan ga er maar vanuit dat de "gewone soorten" al uitzonderlijk goed zijn.
                Meestal rond de 15 soorten wiet en volgens mij 5 soorten hasj.
                Laat ik beginnen bij enkele wietsoorten:

                Lemon Haze. Is echt ontzettend ruikende Haze met zoete citroenachtige geur en zeer stoned!
                Dan hebben ze nog Amnesia,Super silver Haze en Cristal Haze.deze zijn ook van hoge kwaliteit!

                De Speciale soorten (geen Haze)
                heb daar pineapple chunk gerookt en was perfect!ook echte o.g. Kush en blue cheese ook top!
                Kocht er ook k2 maar dan de echte zoals de kenner weet compact en een jodium achtige geur zoals het hoort.

                Nu hebben ze jorge's diamonds heb deze nog niet gerookt maar dat gaat niet lang duren,mijn maatje had m al gekocht en zegt dat ook deze weer perfect is.kan niet wachten....

                Het huismerk is Suikerbuik een heerlijk zoete wiet beladen met thc en altijd een succes.

                De hasj is zoals ie moet zijn vooral de bloemetjes hasj is ouderwets lekker en niet te vergeten STONED!

                Kleine shop voor de connaisseurs met vriendelijk personeel ondanks de grote drukte daar,er zijn er blijkbaar meer die gaan voor het echte werk.Een echte aanrader probeer het eens en geef een reactie hier ik hoor ook graag andere reactie's.

                Oh ja en ze zijn dagelijks open van 10:00 tot 02:00 terwijl de meeste rond 23:00 en 00:00 dicht zijn.

                Ik probeer een foto van de menukaart te posten.(is een groot lcd scherm bij de ingang zeer duidelijk)

                Comment


                  #23
                  Re: Coffeeshops in Den Bosch

                  soortje "Suikerbuik" van Meetpoint is ook zeker aan te raden!

                  Verder is The Grass Company aan de Maastrichtse weg ideaal als je lekker een tijdje wilt zitten en wat wilt drinken!

                  Comment


                    #24
                    Re: Coffeeshops in Den Bosch

                    Oorspronkelijk geplaatst door Zeeschildpad View Post
                    soortje "Suikerbuik" van Meetpoint is ook zeker aan te raden!

                    Verder is The Grass Company aan de Maastrichtse weg ideaal als je lekker een tijdje wilt zitten en wat wilt drinken!
                    de meetpoint is het zeker waard om langs te gaan ,als je van variatie houdt en het vriendelijk personeel waardeert.
                    is altijd gezelig om langs te gaan .ik voel me altijd geweldig als ik me wekelijkse bakje suikerbuik heb,van de meet!!

                    Comment


                      #25
                      Re: Coffeeshops in Den Bosch

                      Meetpoint kom ik al heel lang,altijd lekker wietje te koop daar,
                      aanrader: de lavender kush sinds kort te koop,erug smakelijk soortje

                      Cheers!

                      Comment


                        #26
                        Re: Coffeeshops in Den Bosch

                        hello mensen XD weten jullie misschien waar kun ik og kush gevonden ?

                        boven dankje
                        Last edited by fvpeg; 7 February 2015, 13:31.

                        Comment


                          #27
                          Re: Coffeeshops in Den Bosch

                          Dagje Amsterdam,was van de week in Utrecht op de blowboot maar vond die te nat en niet al te best gekweekt.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Oorspronkelijk geplaatst door fransfrans View Post
                          Hallo allemaal ik ben nieuw hier en kom uit den bosch.

                          Ben al meer dan 15 jaar een fervent blower en heb alle coffeeshops in den bosch al gehad als min of meer "vaste klant".
                          Maar de laatste jaren denk ik dat er eigenlijk maar een shop in den bosch is die echt hoge kwaliteit levert en dat is coffeeshop Meetpoint in de Hinthamestraat.
                          Man wat een assortiment daar en wat men verkoopt is ook echt wat het moet zijn dus niet zomaar een naam op geplakt.
                          Ik heb ondertussen de hele menukaart daar gehad en daar zitten echte toppers bij en dan ga er maar vanuit dat de "gewone soorten" al uitzonderlijk goed zijn.
                          Meestal rond de 15 soorten wiet en volgens mij 5 soorten hasj.
                          Laat ik beginnen bij enkele wietsoorten:

                          Lemon Haze. Is echt ontzettend ruikende Haze met zoete citroenachtige geur en zeer stoned!
                          Dan hebben ze nog Amnesia,Super silver Haze en Cristal Haze.deze zijn ook van hoge kwaliteit!

                          De Speciale soorten (geen Haze)
                          heb daar pineapple chunk gerookt en was perfect!ook echte o.g. Kush en blue cheese ook top!
                          Kocht er ook k2 maar dan de echte zoals de kenner weet compact en een jodium achtige geur zoals het hoort.

                          Nu hebben ze jorge's diamonds heb deze nog niet gerookt maar dat gaat niet lang duren,mijn maatje had m al gekocht en zegt dat ook deze weer perfect is.kan niet wachten....

                          Het huismerk is Suikerbuik een heerlijk zoete wiet beladen met thc en altijd een succes.

                          De hasj is zoals ie moet zijn vooral de bloemetjes hasj is ouderwets lekker en niet te vergeten STONED!

                          Kleine shop voor de connaisseurs met vriendelijk personeel ondanks de grote drukte daar,er zijn er blijkbaar meer die gaan voor het echte werk.Een echte aanrader probeer het eens en geef een reactie hier ik hoor ook graag andere reactie's.

                          Oh ja en ze zijn dagelijks open van 10:00 tot 02:00 terwijl de meeste rond 23:00 en 00:00 dicht zijn.

                          Ik probeer een foto van de menukaart te posten.(is een groot lcd scherm bij de ingang zeer duidelijk)
                          Dus ik kan bij jou klagen als ik morgen voor niks rijd owee als de lemon niet naar lemonsmaak

                          Comment


                            #28
                            Re: Coffeeshops in Den Bosch

                            Maar dat zie je tegenwoordig veel,te nat,niet goed afgebloeid,verzwaringsmiddelen.Er zou ook een keurings dienst voor weedwaren komen,sommige shops maken het echt te bont.
                            Het zijn toch ondernemers die een produkt verkopen,dan mag je toch verwachten dat het goed is.

                            verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

                            Comment


                              #29
                              Re: Coffeeshops in Den Bosch

                              Expreszo is van 10:00 tot 23:00 open. De enige in Den Bosch met buitenwiet (€10/2 gr) en buitenhaze (€13/2 gr). Ik vind het een tof, relaxt shoppie.

                              Comment


                                #30
                                Re: Coffeeshops in Den Bosch

                                Kan iemand mij mss vertellen welke shop in den bosch spacecake verkoopt?

                                Comment

                                Bezig...
                                X