Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

    Zie geen fimpje, no worries volgende keer weer een poging

    Heb nu al drie keer een gast met drone gezien vlak bij mijn guerilla plekkie, vette dingen zijn dat, al heb ik liever dat ie dat ergens anders doet hahaha
    Die Afghan gaat goed he, hoop dat het een vrouwtje is. Zal de tuinman/eigenaar zeggen dat je zijn kolen geweldig vind
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #32
      Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

      Mooie planten, en wat een prachtige tuin, wow!
      Autoflowers 2016

      Comment


        #33
        Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

        Thanks Luhoe! die tuin doet m'n pa al 20 jaar zijn best op!

        Werkt het filmpje wel als je deze link gewoon kopieert?: https://vimeo.com/132706459

        Comment


          #34
          Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

          Haha fimpje werkt
          Ziet er goed uit!
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            #35
            Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

            flinke struiken al
            daar gaat goed wat vanaf komen

            je kunt ook op vid.me je filmpjes zetten


            ze zien er goed uit, geen gebrekken te zien
            voeding is dus nog niet nodig maar je mag er altijd aan beginnen in een lage dosis
            ik zou ze eind deze maand toch nog een slok alga grow geven
            voordat de bloei begint enkele weken later

            't gaat lekker hier

            Comment


              #36
              Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

              Wooooow ik ben jaloers op u planten man

              echt mooi tuintje !

              de max doe zo verder!!

              grtz dieseltj

              Comment


                #37
                Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                Je planten staan er prachtig bij Soad ! Jullie hebben ook echt een mooie tuin. Je planten lijken iets lichter te kleuren dus ik denk net als B2N dat ze binnenkort wat extra voeding kunnen gebruiken.
                Ze hebben dat batmix denk ik al leeg geslurpt . Ik zag dat je schaaltjes met stenen had staan onder de smartpotten, hou wel in de gaten dat straks bij langdurige regenval de planten niet constant met natte voeten staan.
                Het klopt dat de worteltjes er door heen kunnen groeien, dat had ik ook met mijn smartpotten binnen.

                Enneh , kun je voortaan iets "rustiger' filmen, zodat de plant goed in beeld komt ? Het lijkt nu op mijn eerste vakantiefilmpje

                En wees voorzichtig met je omgeving op beeld zetten. Ik weet dat je je cannabiskweek niet per se geheim wil houden, maar maak het niet makkelijk voor rippers door ze de weg te wijzen naar je planten.
                Daarnaast wordt 5 planten gedoogd, dat wil echter niet zeggen dat het altijd mag. Mocht er iemand over jouw planten klagen dan zal de politie de planten bij je weg komen halen.
                Dat zou toch eeuwig zonde zijn....
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #38
                  Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                  Heee B2N, dieseltj, Stemma!
                  Bedankt voor de comments, altijd leuk.

                  Het filmwerk is niet oscarwaardig nee, maar ik moest eerst de trap op en vervolgens met gestrekte armen boven mijn hoofd op de trap balanceren, ik vond het nog aardig soepel gaan. Maar ik zal er om denken.
                  Ik ben mij bewust van de risico's van de foto's vanuit het zolderraam, maar ik vond het te mooi haha. Dit is nu eenmaal mijn manier van ervan genieten, maar lief van je Stemma.
                  De zelfgemaakte bakken bevallen me goed, als het regent vallen er maar een paar druppels in omdat de planten het water er mooi naast geleiden, maar ik let er inderdaad wel op!.

                  Misschien toch maar met voeding beginnen dan! Ik twijfel wel enorm of ik ze dan niet toch vanaf boven moet voeden, omdat het bodemleven gevoed moet worden en omdat ik niet weet in hoeverre precipitatie van de voeding in de bakken kwaad kan (qua ophoping van voedingsstoffen en zo).

                  Heeft er iemand ervaring met bijvoeden vanaf onder???

                  Bedankt voor de vid.me tip B2N!

                  dieseltj, ik vind "de max" echt een geniale uitspraak, keep it up

                  Comment


                    #39
                    Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                    Weet je al welke voeding je wil gebruiken ?
                    Altijd met veel minder beginnen dan de fabrikant aangeeft,
                    een te kort is makkelijker op te lossen dan een verbranding door overvoeding.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #40
                      Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                      Ik heb Alga Grow en voor straks Alga Bloom van Plagron.
                      Yes, ik ben ervan op de hoogte thanks!

                      Comment


                        #41

                        Comment


                          #42
                          Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                          Thanks B2N!

                          Ze hebben er ondertussen al een aantal voedingsbeurten opzitten. Ik geef de volle grond babe nu ook af en toe wat voeding omdat ze nogal lichte scheuten heeft en er niet zo sterk uitziet.
                          Verder gaat alles nog geweldig, binnenkort weer foto's!

                          Comment


                            #43
                            Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                            Nou zeg dat mijn verslagje al 601 keer bekeken is, ik hoop dat jullie er allemaal net zo van genieten als ik!

                            In ander nieuws.. De meiden zijn volwassen! De voorbloei is daar! De allereerste kleine calyxes en pistils zijn bij alle planten zichtbaar. Ik denk dat het nog wel een maandje duurt voordat de bloei echt in kicked en ik zie ze nog wel een stukkie groter worden komende maand.
                            fvdgdsgadsfg.jpg

                            Oops.. Storm..
                            DSC_0700.jpgDSC_0701.jpg
                            Gefixt! Tenminste, na een week staat de scheut weer strak dus de sapstroom lijkt weer te werken. Over een week of 2 de tape eraf. Als de scheut dan nog niet vast zit gaat ze eraf.

                            Ik heb ze wat lager en verder uit elkaar gezet, want ze zijn nu lang genoeg om zonnestralen te pakken + ze staan wat minder in de wind zo. Ze zien er nu qua vorm wat maf uit omdat ze zo dicht op elkaar hebben gestaan.
                            DSC_0760.jpg

                            Vanaf boven zien ze er zo machtig mooi uit!
                            DSC_0759.jpgDSC_0755.jpgDSC_0756.jpgDSC_0757.jpg

                            En volle grond:
                            DSC_0764.jpgDSC_0762.jpg

                            De groeten van mijn vrouwen!

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Oh en ik zag dat de blaadjes van de allernieuwste scheutjes 11 vingers hebben, Awesooome

                            Comment


                              #44
                              Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                              Wauw. Wat een monsters zijn dat!

                              Comment


                                #45
                                Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                                Mooi mooi,
                                Welke dosis voeding geef je nu?
                                Ziet er goed uit
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X