Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flint's tuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Flint's tuintje

    Dit kwam ik vandaag tegen en moest meteen aan je denke

    Comment


      Re: Flint's tuintje

      Sorry ff foto erbij doen
      Attached Files

      Comment


        Re: Flint's tuintje

        ghehehe, lol.

        094.jpg
        De Bananenplant vind deze super September wel overheerlijk. Eerst een zeer groeizame zome,r met veel regen bij warme temperaturen, en nu een te gekke nazomer. Een goed Nederbananenjaar dus. De druiven doen het overigens ook super goed. Dus ik snap het geklaag over slecht buitenjaar niet zo goed. Voor de AF buitenmensen die vroeg starte was het idd ongunstig met de weinige zonuren in juni en juli en de vele regen. Maar als je na 15 mei buiten begon met een regular plantje zit je nu op rozen.
        Rot en schimmel zal altijd een onderdeel zijn van buitenkweken dat hoort er nu eenmaal een beetje bij net zo als de beestjes.

        096.jpg

        In eerste instantie dacht ik auw die haagwinde vedermot heeft pech en de doolhofwebspin geluk. Maar na wat nalezen over vedermotten blijkt juist het omgekeerde waar te zijn. Vedermotten staan er schijnbaar bekend om dat ze bewust in spinnenwebben vliegen om daar restjes eten uit het web op te peuzelen. Ze "weten" op welke draden ze kunnen staan en niet plakken en welke draden ze moeten vermijden.

        095.jpg

        De meeldauw wordt er niet minder op. Toch laat ik het gewoon staan en kom er niet aan. Als ik deze struik nu verwijder komen zeker alle sporen vrij en zou ik de spoordruk rondom de ndere plant die wat verder op staat en nog meeldauwvrij is flink verhogen.

        De Pompoen voor deze andere plant heeft ook last van meeldauw, iets wat bij pompoen vrij algemeen is. Het is echter een andere strain meeldauw die dus geen vat heeft op cannabis. Besmetting vanuit de pompoen ben ik dus niet zo bang voor.

        IMG_20160928_165000.jpg
        Last edited by FlintStoned; 28 September 2016, 17:24.

        Comment


          Re: Flint's tuintje

          Nederbananen, geweldig!

          Zien er goed uit
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            Re: Flint's tuintje

            IMG_20160928_185354.jpg

            IMG_20160928_185806.jpg



            Zo ging ze naar buiten. ----> klik
            Last edited by FlintStoned; 28 September 2016, 18:23.

            Comment


              Re: Flint's tuintje

              Leuke bananen foto linksonder op 094.jpg

              @Stemma, ja ; hier zijn de bijtjes zijn niet verlegen om een extended fotoschoot, in tegenstelling tot de vlinders.

              Comment


                Re: Flint's tuintje

                https://www.ted.com/talks/suzanne_si..._to_each_other

                Comment


                  Re: Flint's tuintje

                  Mooie foto's weer Flint, zou wel eens microscoopfoto's van jouw hand willen zien.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    Re: Flint's tuintje

                    Je halve serre is begroeid met wiet....cool[emoji14]

                    Comment


                      Re: Flint's tuintje

                      ik wilde met die witte negerd nis zegen hoor maar de pietensdisussie is losgebarten, van mij mag sint groen worden,....
                      Last edited by FlintStoned; 7 October 2016, 13:56.

                      Comment


                        Re: Flint's tuintje

                        Is dat je vriendin mont?
                        Beetje jong, niet?
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment


                          Re: Flint's tuintje

                          is me dochter heb ook foto van toen ze 0 was maar die was ik nog aant zoeken.
                          Last edited by FlintStoned; 7 October 2016, 13:54.

                          Comment


                            Re: Flint's tuintje

                            Er zijn toepasselijke liedjes zat nu. Ik ga ze jou besparen.
                            Je krijgt van mij deze niet-betuttelende schouderklop van iemand die niet vreemd is van hetgeen jij laat naar boven borrelen.
                            Na het melken van de tristessa en het uitwringen van de citroen der vergane momenten,
                            wens ik jou een paar glazen water of kom soep toe en een goede siesta op het moment van uwer keuze.

                            Comment


                              Re: Flint's tuintje

                              al eens gedacht aan een chourchette? die past zich aan alle smaken aan en is enkel water en ne groene schil?


                              IMG_20160930_165534.jpg
                              ghehe na erg veel groeien toch kalkbegrek, miljaar,,,, leer ik het dan nooit
                              Last edited by FlintStoned; 7 October 2016, 13:54.

                              Comment


                                Re: Flint's tuintje

                                IMG_20161007_135744.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X