Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ak47 Autos op balkon gele puntjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding: Ak47 Autos op balkon gele puntjes

    Korting op 420shop
    Zou enig kenner mij kunnen vertellen wat ik verkeerd doe met mijn ak47 autos in cocomix 12 liters?

    -Waarschijnlijk te weinig water(voeding, hittegolf nu en staan in kweek tent wel met gaten er in) 20150703_190540.jpg

    #2
    Re: Ak47 Autos op balkon gele puntjes

    Wat je verkeerd doet:
    1. Cocomix; dat is een leeg medium. Als je potgrond had gebruikt, dan zit er voeding in, en buffer, en calcium. Nu is je plant 100% afhankelijk van wat je toevoegt. Dat is een duur grapje; je zult moeten voeden, meten, afwegen, bijsturen, enzovoorts. Als je geen meetapparatuur hebt, dan kun je rekenen op een investering van nog eens minstens 80 euro. Op potgrond had je genoeg gehad aan kraanwater en wat korrelvoeding uit de supermarkt. Kan nu ook wel, maar er spelen veel factoren mee die allemaal heel snel veranderen in cocos. Een waterbeurt kan de pH doen stijgen of zakken in een dag. Elke keer opnieuw. Om maar wat te noemen.
    2. Ze staan zo ontzettend nat, dat er algen op je aarde groeien. Wiet is geen waterplant. De wortels zijn aan het stikken, en dat zorgt voor bladproblemen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Ak47 Autos op balkon gele puntjes

      lijkt of de bladtip op natte grond heeft gelegen.

      Comment


        #4
        Re: Ak47 Autos op balkon gele puntjes

        Thanks nu ff geen water geven dan maar !!

        Heb er wel wormen in zitten die bemesten de boel ook nog beetje...

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6

            Comment

            Bezig...
            X