Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buiten kweek. jeffab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste buiten kweek. jeffab

    Had je er ook voeding bijgedaan ?
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      Re: Eerste buiten kweek. jeffab

      Ja 2ml bij 2 liter.. maar kan denk wel wat meer want in da schema staat 4ml per liter

      Maar ik snap t ook nie echt want bij grow en bloom staan zegmaar een grijze stip en een zwarte stip en daarachter hoeveel je moet doen..
      En bij de zwarte stip loopt het aantal ml op met de aantal weken.. duz weetniet of ik nou die rijze of zwarte mot aanhouden
      Attached Files

      Comment


        Re: Eerste buiten kweek. jeffab

        Dat hangt of van welke aarde je hebt gebruikt grijs staat voor all mis en zwart voor lightmix. Of andersom
        Op hele hete dagen extra water geven zonder voeding.

        Hoe staan je planten er nu bij ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          Re: Eerste buiten kweek. jeffab

          Ja 2ml bij 2 liter.. maar kan denk wel wat meer want in da schema staat 4ml per liter

          Maar ik snap t ook nie echt want bij grow en bloom staan zegmaar een grijze stip en een zwarte stip en daarachter hoeveel je moet doen..
          En bij de zwarte stip loopt het aantal ml op met de aantal weken.. duz weetniet of ik nou die rijze of zwarte mot aanhouden...

          Ik heb net om 21.49 weer even wat fotos gemaakt... ik h3b het idee dat ze er nu wel wat beter bij staan...
          Dus morgen ochtend ook weer water geven???? Als het 30 graden wordt???

          En bakjes mer water onder de potte zetten????

          En miss 3 ml grow erbij doen morgen???
          Of gwn om de dag voeden??? Ivm licht groene bladere...


          De fotos..753..810...817...835...850 zijn net gemaakt en derest van vanochtend en vanmiddag...
          Om ff goed te vergelijken.... wa denken jullie?? Morgen ochtend weer water geven??? Ik zag dar de aarde nog wel nat was waar ik water heb gegeven op de nieuwe aar
          Gr jeffab

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ja ik heb gewoon universeele ranzijn aarde duz ik denk dat ik wel wat meer kan gaan voeden.. de blaadjes wirden niet voor niets licht groen toch?????
          Duz morgen 3 ml op 2L water in de ochtend verdelen over me plantjes??? En gewoon water bakjes zonder voeding eronder zetten???
          Attached Files

          Comment


            Re: Eerste buiten kweek. jeffab

            Gewoon van boven geven. Evt. 'S avonds nog een beetje extra water. Beter in etappes water geven waarbij je goed kan zien en bijsturen wat de plant doet. Dan ineens een hele plons water.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              Re: Eerste buiten kweek. jeffab

              Maar is nie erg om morfe ochtend weer voeding te geven... want wil ze niet weer belasten enz...
              Elke dag voeding kan nu even ge3n kwaad lijkt me??
              En wil er ook wel wat meer bij doen ik deed elke keer 1ml op bijna 2l water.... duz nu gwn 3ml aanhouden??
              Dat ik zegmaar de regel volg van het schema waar de voeding oploopt?? Of weet je datniet of dat moet mer ranzijn aarde?

              Als ik nou morgen meschien de fish mix binnen heb kan ik dat er in de avond ook ff op spuiten ookal heb ik in de ochtend grow gegevem??? En mag ik die fishmix op de boven en onderkant van de bladere spuiten en moet ik zoiezo de topjes ontwijken met spuiten???

              Gr

              Comment


                Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                Dan geef je morgenochtend alleen water en morgenavond 2 ml fishmix op 1 liter als bladvoeding. Dan dinsdag alleen water en woensdag evt. weer grow of fishmix. Niet op toppen spuiten inderdaad. Hoe staat het nu met de pistels ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                  Beste...

                  Ik ben erweer vroeg uit... was zo benieuwd hoe ze erbij stonden.. hier ff een update aan fotos....

                  Ik vind het een beetje trikkie maar ik heb er natuurlijk nieuwe aarde in gedaan en waar ik gisrere rond 4 uur water heb gegeven zie ik het nu nog een beetje nat zijn bovenop de aarde...

                  Zal ik ze dan weer via de onderkant water geven of gwn via boven op de nieuwe aarde???
                  Ik heb nog geen bericht gehad van de post nl... duz ik denk dat ik ze zo dan ook maar voeding ga geven ivm vanavond.. want ik dekk dat de fishmix vanavond nog niet binnen iz..
                  Met de pistols vwlt het wel mee ik denk dat dat ff still heb gestaan ivm te natte pot en omdst ze er nie goed bij ztonden.

                  Hoe vinden jullie ze er nu bij staan???
                  Ook ivm dat ik gistere weer water heb gegeven.... zullen ze het nu weer nodig hebben ookal is de aarde aan de bovenkant nog een beetje nat.....

                  Of ik w8 ff tot een uurrje of 12 en geef ze dan water??? Via de onderkant??

                  Verder zie ik de bladeren og lichter groen worden miss wel geel... ik doe wel een beje rustigaan met wateren maar het worde 33 grade vandaag.....

                  Gr jeffab
                  Attached Files

                  Comment


                    Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                    Ze staan er beter bij dan gisteren, ik denk dat je met de voeding wel wat omhoog moet. Geef maar 1 keer 3 ml per liter en kijk hoe ze daar op reageren, morgen dan 2 ml per liter. Geef ze het straks maar. Gewoon van boven. Als het water niet meer uit de pot loopt ben je ' bij' met wateren.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                      Oke maar gwn 1.5 liter met 3.5 ml voeding??? Verdelen over de plantjes?
                      En daarna als k ze water heb gegeven wil ik er witte vuiliszakke omheen doen zoals op die fotos wat je mij stuurde..
                      Als ik ze 1.5 liter geef dan heb elk plantje 300ml..

                      Gr jeffab

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Of 2liter verdelen?? Want ik heb er natuurlijk ook meer aarde bij gedaan... of voorzichtig blijfe ?? En gwn 1.5 liter met 3.5ml voeding

                      Comment


                        Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                        Doe maar wat je denkt dat goed is, je moet een beetje durven vertrouwen op jezelf
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                          What she said...
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment


                            Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                            Ik heb 1.8 liter met 3.5 ml grow gegeven....

                            Daarna heb ik er witte vuilniszakjes om gedaan ivm de warmte want ik ga zo weg en ben laat weer thuis...
                            Ik zet ze zo denk even in de schaduw waar ze iets later op de dag weer een paar u zon hebben.. of kan ik ze gwn in de zon laten staan omdat ik die vuilniszakjes er omheen heb gedaan??

                            Ik heb eoms wel het idee dat 1.8 a 2 liter verdeeld over me plantjed een beetje weinig is... of is dat niet zo..
                            Gr jeffab...
                            Attached Files

                            Comment


                              Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                              Even een ideetje, we geven allemaal wel veel water en voeding enzo aan de plant, maar overlaatst las ik ergens dat het beter is om de grond te voeden dan de plant. Mischien iets om even bij stil te staan..
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment


                                Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                                Die snap k ff niet...

                                Comment

                                Bezig...
                                X