Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geen jointje draaien, maar wiet voor medicinale olie!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    geen jointje draaien, maar wiet voor medicinale olie!

    Korting op 420shop
    Ja ooit heb ik wel geblowd, maar nu gebruik ik wietolie uitwendig voor een huidaandoening.
    Werkt prima, maar is natuurlijk een kostbare aangelegenheid. Behalve als je olie wint uit eigen planten!
    Dus dit jaar ben ik daarmee begonnen, oliewinnen is erg leuk en ik heb 5 verschillende autofem soorten gezaaid.
    Nu komt het langzaam aan op de eerste oogst.
    Ik heb wel groene vingers, maar geen ervaring met wietplanten, dus ik hoop hier wat steun te vinden,
    Groetjes!

    #2
    Re: geen jointje draaien, maar wiet voor medicinale olie!

    Als je groene vingers heb dan ben je er al gewoon goed kijken naar je planten ze vertellen van zelf wat ze wel en niet nodig hebben
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: geen jointje draaien, maar wiet voor medicinale olie!

      doe ik, maar sommige planten spreken duidelijker taal dan andere!

      Comment


        #4
        Re: geen jointje draaien, maar wiet voor medicinale olie!

        Bij mijn huidaandoening heeft het niet geholpen. Uiteindelijk maar een eigen antibioticum gemaakt. Dat hielp tot op zekere hoogte. Maar de interne weerstand is nog het belangrijkste heb ik gemerkt. Nu is de ene huidaandoening de andere niet, maar bij mij helpt dat het beste.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: geen jointje draaien, maar wiet voor medicinale olie!

          Ja, van binnenuit moet het ook komen. Ik gebruik inwendig CBD olie ter ondersteuning van het immuunsysteem.
          Wat bdedoel je met "eigen antibioticum", ben wel nieuwgierig!

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: geen jointje draaien, maar wiet voor medicinale olie!

              Dat is een mooi experiment, ik heb daar wel bewondering voor.
              Maar ik ga er zelf niet aan beginnen... ik voel me al een hele piet met mijn olie labje !
              En bovendien werkt de wietolie bij mij heel goed, ik ben daar erg blij mee.

              Comment


                #8
                Re: geen jointje draaien, maar wiet voor medicinale olie!

                Als het werkt, dan werkt het! Niks meer aan doen
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: geen jointje draaien, maar wiet voor medicinale olie!

                  Hallo,

                  Ik ben nieuw hier en heb net een flesje wietolie besteld..ik heb reuma en men vertelde dat dat beter weekt dan de medicatie vannde arts.
                  Ik ben heel benieuwd.. heeft iemand ervaring? Ook wil,ik graag weten of je van de wietolie ook rustig wordt...ik zit in een turbilente tijd en kan ook daarin wel wat ondersteuning gebruiken.

                  Comment


                    #10
                    Re: geen jointje draaien, maar wiet voor medicinale olie!

                    hoi rina, vooral zelf uitproberen. Iedereen is anders. En wat bij andere gebruikers werkt hoeft voor jou niet zo te zijn...en andersom....
                    Groetjes!

                    Comment


                      #11
                      Re: geen jointje draaien, maar wiet voor medicinale olie!

                      Kan hier nog wel iets aan toevoegen, mijn vrouw gebruikt sinds november 2015 wietolie met thc/cbd om
                      haar pijn, slapeloosheid, en zweetaanvallen te bestrijden!
                      Meest frappante was dat vanaf druppel 1 haar zweetaanvallen compleet weg waren!
                      (deze zijn gedeeltelijk terug na een andere behandeling in het ziekenhuis),
                      nog steeds goed te handelen en worden zelfs ook weer minder!
                      Ze gebruikt nu de helft van de dosis morfine en slaapt zo 6-8 uur per nacht!
                      Geprobeerd om via legale weg aan olie te komen maar helaas, dus ook
                      wij worden gedwongen om illegaal met dit voor ons wonderbaarlijk middel verder te gaan!
                      Volgens mij is op dit moment alleen Achmea de enige verzekering die vergoed
                      dat je via de Transvaal apotheek in den Haag canabisolie kunt besteld,
                      het bijbehorende Zi nummer is 16159837

                      Comment

                      Bezig...
                      X