Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis nu ook goed voor je botten.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis nu ook goed voor je botten.

    Korting op 420shop
    http://www.eurekalert.org/pub_releas...-nba071615.php
    Aan Cannabis worden nogal wat therapeutische eigenschappen toegeschreven. In de 30er en 40er jaren is vrij gebruik verboden vanwege de verderfelijke verslavende eigenschappen.*

    Cannabinoid receptoren komen overal in het lichaam voor en dienen voor van alles en nog wat.*
    Nu blijkt dat ze ook een rol spelen bij het botmetabolisme.
    Een van de inhoudsstoffen van cannabis, cannabidiol (CBD), helpt bij het helen van botbreuken en het tegengaan van botverlies. Wonder boven wonder is het stofje niet verslavend en je wordt er niet high van. Dit in tegenstelling tot tetrahydrocannabinol (THC).

    Een uitgelezen kans voor de geneesmiddelen industrie om weer een mooie middel tegen osteoporose en aanverwante ziekten te ontwikkelen.*
    CBD is ook ontstekingsremmend en CBD zorgde dat bij ratjes niet alleen dat hun geknakste pootje sneller heelde, het nieuwe bot was ook beter van kwaliteit.
    Baas in eigen brein.

    #2
    Re: Cannabis nu ook goed voor je botten.

    Ah, vandaar dat ik nog nooit 1 bot in mijn lijf heb gebroken. Mooi stukje eclection. Power to THE weed. Gr JB
    Keep em green

    Comment


      #3
      Re: Cannabis nu ook goed voor je botten.

      Lol Jonkie, Je moet wel eerst iets gebroken hebben is wat ik uit het artikel lees

      Separating the components out

      "We found that CBD alone makes bones stronger during healing, enhancing the maturation of the collagenous matrix, which provides the basis for new mineralization of bone tissue," said Dr. Gabet. "After being treated with CBD, the healed bone will be harder to break in the future."
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Re: Cannabis nu ook goed voor je botten.

          Ik sluit mij aan bij modest maar ik vind het wel een zeer interessante ontwikkeling...

          Comment


            #6
            Re: Cannabis nu ook goed voor je botten.

            Heb vier keer iets gebroken denk ik, ben alleen de eerste keer naar het ziekenhuis gegaan, toen blowde ik nog niet zo veel.. haha
            Probeer je eens in te leven in het plantje!

            - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

            Comment

            Bezig...
            X