Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleempje bij 2 vd 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleempje bij 2 vd 6

    Korting op 420shop
    Avond beste leden!Ben niet echt nieuw hier op het forum, ik volg al een hele tijd alles mee maar zit nu toch zelf let een bladprobleempje bij 2 van mijn 6 plantjes. Het valt me ook op dat het bij dezelfde plantjes is dat ik het probleem heb nl. Bij de dieseltonics heb ik wat verbrande bladpuntjes wat naar mijn mening wees op overvoeding maar de plantjes hebben echt ng niet veel voeding gehad dus zou dit mij wel verwonderen.Ik heb ook al gelezen dat de lamp wat verder van de plant moet bij dieseltonics maar zou dit dan echt het probleem zijn?? Lamp staat op 60cm en kweek met sannie op aarde. Graag hierover jullie mening.alvadt bedankt en hier ng wat pics van het probleem.
    Attached Files

    #2
    Re: Bladprobleempje bij 2 vd 6

    Vaak is dit een gevolg van overbemesting.
    Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

    Comment


      #3
      Re: Bladprobleempje bij 2 vd 6

      http://www.dutch-headshop.com/nl/fer...ter-p-589.html
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      Bezig...
      X