Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweekje auto med gom 1.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla kweekje auto med gom 1.0

    Korting op 420shop
    IMG_20150725_164839426.jpgIMG_20150725_164823022.jpgIMG_20150725_164823022.jpgIMG_20150725_164815101.jpgIMG_20150725_164754591.jpg
    kweekje gestart half mei , trichomes zijn nog helder alle grote bladeren nu al helemaal geel waarschijnlijk door de arme grond in combinatie met teveel regen , gaan mijn trichomes nu nog veranderen van kleur of zijn mijn plantjes al halfdood , kan ik nog meer doen dan slechts afwachten? fotos zijn van vorige week, ben net gaan kijken en bladeren zijn nu nog geler maar de blaadjes aan mijn toppen blijven groen

    #2
    Re: guerilla kweekje auto med gom 1.0

    Da's een ernstig stikstoftekort. Als je eerder had ingegrepen, dan was er nog wel wat te redden.
    Nu is het niets anders dan afwachten helaas.

    De trichomen verkleuren vanzelf door de zon. Als het kan, geen blad plukken en misschien een beetje voeden zodat ze tot het eind van de bloei nog wat uit de bodem kunnen trekken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: guerilla kweekje auto med gom 1.0

      dus dierlijke mest, hoornmeel of bloedmeel helpt nu niet meer?

      Comment


        #4
        Re: guerilla kweekje auto med gom 1.0

        Probeer het maar wel, niet te veel, maar bescheiden hoeveelheid, eventueel verdund door water zodat het direct wordt opgenomen. Mooi ruim om de plant heen aanbrengen en niet alleen bij de stam. Welke soort voeding zou ik niet zo kritisch in zijn, die drie die je noemde zou genoeg moeten wezen. Laat ons weten hoe het voeden gegaan is en deel nog eens een foto van het resultaat. Succes.
        Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

        Comment

        Bezig...
        X