Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zelf voeding gemaakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zelf voeding gemaakt

    Korting op 420shop
    hallo
    ik zit met een vraag?
    in ben nu bezig met brandnetels om er voeding van te maken, maar ik zit met een paar vragen
    hoelang moet dat rusten? moet ik brandnetelgier maken of een brandnetelaftreksel ?
    hoe giet ik het bij mijn planten? gewoon elke dag alsof je ze zou wateren
    of 1 keer per week? hoe zit dat

    grtz og kush

    #2
    Re: zelf voeding gemaakt

    Ik moest ook even goed zoeken waar dat topic gebleven was, (want in de verkeerde rubriek) maar dan toch gevonden.
    Lees deze eens helemaal door, dan ben je al een eind geholpen denk ik : Zelf voeding maken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: zelf voeding gemaakt

      dankje, maar ik weet nog steeds niet hoe ik het aan mijn planten moet geven ;(

      Comment


        #4
        Re: zelf voeding gemaakt

        De verhoudingen staan in het topic
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: zelf voeding gemaakt

          Oorspronkelijk geplaatst door og kush View Post
          dankje, maar ik weet nog steeds niet hoe ik het aan mijn planten moet geven ;(
          Neem 1 slok brandnetelgier, en dan 10 slokken water.
          Goed schudden met je hoofd en dan bij je plantjes spugen.

          Hoe geef je voeding ?
          Wat begrijp je niet aan voeding geven dan ?
          Gewoon gieten natuurlijk, injecteren werkt niet, en de voeding naast je plant verdampen ook niet.
          Ik begrijp je vraag niet denk ik, of jij zoekt er veel te veel achter.
          Het is gewoon een plantje wat op onkruid lijkt, daar mieter je elke dag een beetje water bij, en als ze verdrietig kijken gooi je er wat voeding bij.
          Het is echt geen Hans Kazan, een wietje kweken, als je maar even de moeite neemt om wat informatie te lezen, daar is een forum ook voor: Informatie vinden.
          Hou je aan de basis, grond, licht, zaadje, water, geen gedoe, niet te moeilijk willen doen, dan komt dat gewoon goed.

          Bijna alle mislukkingen komen doordat men veel te veel aan de plantjes wil doen en te weinig tijd steekt in wat topics lezen.
          Teveel water, teveel voeding, heen en weer slepen met de plantjes, afdakjes, windvangers, zonneschermen, bezemstelen, noem maar op ...

          Er staan honderden kweekverslagen op JD, van zaadje tot aan grote toppen op het eind.
          De kwekers hebben vaak elke stap beschreven en de verslagen staan vol met foto's waar je alles kunt zien, dus als je je eens verveelt...

          Zou je bijvoorbeeld gewoon in mei
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: zelf voeding gemaakt

            Nu maar growen zou ik zeggen
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            Bezig...
            X