Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super silver haze op steenwol

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Super silver haze op steenwol

    Staan er toch mooi bij hoor vind ik ...doe zo verder gewoon !!


    Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

    Comment


      #47
      Re: Super silver haze op steenwol

      Staan er mooi op zeg. Schitterende brede sativa vingers.

      Comment


        #48
        Re: Super silver haze op steenwol

        Heb een vraag voor diegene die er iets meer over wil zeggen. Wat is de ideale temperatuur?? Momenteel zit ik op een 23 graden als de lamp brand. Maar ben van plan om mijn aanzuig en afzuig ventilators regelend te maken. Alsook de temperatuur in lokaal waar de bloeikast staat. Bedoeling was dat lokaal op een 22 graden te houden en was aan het denken om in de kast 26 graden als setpunt te gebruiken. Zou me dat iets extra opleveren buiten energie besparing?? en temperatuur donker gelijk aan licht of dan een iets lager setpunt gebruiken?? Iemand hier een idee over??
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

        Comment


          #49

          Comment


            #50
            Re: Super silver haze op steenwol

            Dank u flintstoned. Bepaalde delen van uw uitleg herkende ik maar zonder de rede waarom. Dus betekent dat momenteel mijn dag temperatuur te laag is bij groei en bloei fase. groei is ongeveer 20 a 21 graden en bloei zit momenteel 23 a 24 graden. de temperatuur van de bloei kan als ga beginnen regelen gemakkelijk iets verhogen. Maar mijn nachttemperatuur zal alleen in de winter lager dan 20 graden zijn. Zeker en vast een goede basis om op verder te gaan. Bij deze bloei zal een grafiek posten van het temperatuurverloop in mijn bloeikast. of dat deze met of zonder regeling zal zijn kan nu nog niet voorspellen.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

            Comment


              #51
              Re: Super silver haze op steenwol

              super silver haze is nu 34 dagjes oud. Doet het goed en staat heel druk. Verschillende vertakkingen zijn ook al mooi aan het groeien. Ga buiten om de 2 dagen te bewateren voorlopig voor de rest rustig laten doen.

              De critical en super flower zitten nu aan dag 12. De critical staat er mooi bij en ontwikkelt goed. De super flower gaat stuk trager maar is maar een bij kweekje van een gratis zaadje dus niet echt van belang hoe deze presteert.

              De foto's:
              20151005_192952 (Large).jpg20151005_193024 (Large).jpg20151005_193008 (Large).jpg
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

              Comment


                #52
                Re: Super silver haze op steenwol

                Mooi mooi ,al een idee hoelang je de groei er nog in houd?
                Heb zelf ook eentje staan en ik ga voor +- 60 dagen groei en dan stilaan overschakelen in stappen naar de bloei.

                Als je ruimte hebt ,laat ze groeien zou ik zeggen ,hoe beter de groei is en hoe mooier en groter je plantje is ,hoe meer opbrengst ...

                Ik blijf volgen ... maar dat had ik al eens gezegd he !

                Groene groet en doe zo verder [emoji256]


                Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

                Comment


                  #53
                  Re: Super silver haze op steenwol

                  Heb ongeveer vierkante meter oppervlakte in de bloei ruimte. En ongeveer een 1.6m vrije ruimte onder de 400w lamp. dus 1.3m ongeveer te benutten door plant en bloempot. Dus als ze ongeveer 80cm hoog zijn verhuizen ze nar de bloei ruimte. Doordat bloei en groei niet op dezelfde plaats gebeurd kan ik iedere plant afzonderlijk bepalen wanneer deze verhuis. De geleidelijke overgang van groei naar bloei heb in verleden ook al aan gedacht maar (nog) niet toegepast. Maar momenteel zullen ze nog minstens 14 dagen groei krijgen omdat de bloei ruimte nu bezet is door 2 WW's. Daarna kunnen ze verhuizen bij voldoende volume of hoogte.


                  Om dan toch even de sprong al te maken naar bloei, daar zit ik nog met een kleine vraag. Heb altijd ww's gedaan die een bloei tijd hebben van ongeveer 10 weken, Mijn voedingsschema is ook zo opgesteld voor bloei van 10 weken. Maar nen super silver haze bloeit minimaal 12 weken. Reken ik dan schema van supplementen om van 10 naar 12 weken? Ha en de critical heeft maar bloeitijd van 7 weken. Daar heb dus soortgelijk probleempje.
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                  Comment


                    #54
                    Re: Super silver haze op steenwol

                    Dag 36 super silver haze.Door toppen zit er precies even niet veel groei in maar zal binnen een paar daagjes wel terug volop voor gaan.
                    Critical en super flower zijn getopt. Al is bij de super flower foutje gebeurd en te veel weggeknipt. Zullen wel zien hoe ze hier op reageert.

                    De foto's:
                    Super silver haze
                    20151007_194824 (Large).jpg20151007_194851 (Large).jpg
                    Critical
                    20151007_194832 (Large).jpg20151007_194856 (Large).jpg

                    Super flower
                    20151007_194838 (Large).jpg20151007_194902 (Large).jpg
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                    Comment


                      #55
                      Re: Super silver haze op steenwol

                      De oudere bladeren worden van alle plantjes lichtgroen. Alleen de nieuwe bladeren zijn mooi donker groen. Om deze rede ben nu begonnen met de verhoging van de basis voeding.
                      De kleintjes zijn mooi hun vertakkingen aan het maken nu ze getopt zijn. De grotere silver haze doet rustig verder zoals hij bezig is.

                      de foto's:
                      20151009_213046 (Large).jpg20151009_213036 (Large).jpg20151009_213026 (Large).jpg
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                      Comment


                        #56
                        Re: Super silver haze op steenwol

                        Kijkt idd wat pips. Denk goede zet dat je de voeding iets opkrikt. Gaat weer lekker daarzo.

                        Comment


                          #57
                          Re: Super silver haze op steenwol

                          Het is weer 5 daagjes geleden. Weinig tijd en ziek zijn waren hier de rede van.

                          Voor de super silver haze: De extra voeding is duidelijk nog niet voldoende. Heb ondertussen de voeding verder verhoogd en wacht op resultaat.

                          De 2 kleintjes: zijn een inhaalbeweging aan het doen op de super silver haze. Hier is de verhoging van de voeding wel duidelijk zichtbaar in de kleur van de bladeren.

                          De foto's:
                          20151012_190909 (Large).jpg20151012_190850 (Large).jpg20151012_190858 (Large).jpg20151012_190843 (Large).jpg20151015_210513 (Large).jpg20151015_210519 (Large).jpg20151015_210523 (Large).jpg20151015_210525 (Large).jpg
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                          Comment


                            #58
                            Re: Super silver haze op steenwol

                            Oorspronkelijk geplaatst door Herby View Post
                            Heb ongeveer vierkante meter oppervlakte in de bloei ruimte. En ongeveer een 1.6m vrije ruimte onder de 400w lamp. dus 1.3m ongeveer te benutten door plant en bloempot. Dus als ze ongeveer 80cm hoog zijn verhuizen ze nar de bloei ruimte. Doordat bloei en groei niet op dezelfde plaats gebeurd kan ik iedere plant afzonderlijk bepalen wanneer deze verhuis. De geleidelijke overgang van groei naar bloei heb in verleden ook al aan gedacht maar (nog) niet toegepast. Maar momenteel zullen ze nog minstens 14 dagen groei krijgen omdat de bloei ruimte nu bezet is door 2 WW's. Daarna kunnen ze verhuizen bij voldoende volume of hoogte.


                            Om dan toch even de sprong al te maken naar bloei, daar zit ik nog met een kleine vraag. Heb altijd ww's gedaan die een bloei tijd hebben van ongeveer 10 weken, Mijn voedingsschema is ook zo opgesteld voor bloei van 10 weken. Maar nen super silver haze bloeit minimaal 12 weken. Reken ik dan schema van supplementen om van 10 naar 12 weken? Ha en de critical heeft maar bloeitijd van 7 weken. Daar heb dus soortgelijk probleempje.
                            Laatste twee weken zoiezo geen voeding meer geven en alleen water ,anders is je wietje niet gespoeld en als je dan rookt krijg je zwarte harde as aan je joint.
                            Willen we niet eh ,dus laatste twee weken geef je water zodat je plantje de troep eruit kan spoelen en je wietje lekker rookt als ie droog is ,wit/grijze as en niet zwart/hard.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Herby View Post
                            De oudere bladeren worden van alle plantjes lichtgroen. Alleen de nieuwe bladeren zijn mooi donker groen. Om deze rede ben nu begonnen met de verhoging van de basis voeding.
                            De kleintjes zijn mooi hun vertakkingen aan het maken nu ze getopt zijn. De grotere silver haze doet rustig verder zoals hij bezig is.
                            Welke grond gebruik je ? Zit daar geen voeding in voor de eerste weken ?

                            T'gaat lekker zo ...



                            Doe zo verder !

                            Comment


                              #59
                              Re: Super silver haze op steenwol

                              Het is weer 5 daagjes geleden. Weinig tijd en ziek zijn waren hier de rede van.

                              Voor de super silver haze: De extra voeding is duidelijk nog niet voldoende. Heb ondertussen de voeding verder verhoogd en wacht op resultaat.

                              De 2 kleintjes: zijn een inhaalbeweging aan het doen op de super silver haze. Hier is de verhoging van de voeding wel duidelijk zichtbaar in de kleur van de bladeren.

                              De foto's:
                              20151012_190909 (Large).jpg20151012_190850 (Large).jpg20151012_190858 (Large).jpg20151012_190843 (Large).jpg20151015_210513 (Large).jpg20151015_210519 (Large).jpg20151015_210523 (Large).jpg20151015_210525 (Large).jpg
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                              Comment


                                #60
                                Re: Super silver haze op steenwol

                                Staan er mooi bij man !


                                Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

                                Comment

                                Bezig...
                                X