Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie verantwoordelijk????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wie verantwoordelijk????

    Hou er wel rekening mee dat een hypotheek verstrekker moeilijk kan doen. En dat een burgemeester het wettelijk recht heeft om iemand 3 maanden de toegang tot zijn (betaalde) koophuis kan ontzeggen.
    De rechter kan dat evt. terugdraaien.

    Veel hangt af van de regio af waar je woont, hoe lullig dat ook klinkt.

    Wij nemen ook dat risico, met volwassen kinderen is dat onderling goed besproken.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #17
      Re: Wie verantwoordelijk????

      Enigste waar ik dus wel mee in mijn maag zit is de slimme meter die kunnen ze dus uitlezen op afstand en om de 2 a 2,5 maand doen ze een meting om een goed overzicht te krijgen hoe ga ik dit oplossen mensen ervaring hierin?????? Help!!!

      Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

      Comment


        #18
        Re: Wie verantwoordelijk????

        Hoeveel Watt denk je te gaan gebruiken ?
        Er staat een tool op JD van Faach, waarmee je dat kan uitrekenen.

        Let ook op brandveiligheid, daarmee kan je meer mee kwijtraken dan een ontdekking van je kweek.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #19
          Re: Wie verantwoordelijk????

          Hoi stemma ik ga kweken met de 600w evsa lummi lampenset

          Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

          Comment


            #20
            Re: Wie verantwoordelijk????

            Met boosterfunctie voor in de bloei fase

            Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

            Comment


              #21
              Re: Wie verantwoordelijk????

              Als je electriciteitsmeter iedere 2 maanden wordt uitgelezen, dan heb je geen probleem. Ze lezen namelijk alleen je totale verbruik. Hoeveel je gebruikt op welk moment, dat kunnen ze niet zien.

              Zouden ze ieder uur komen checken, dan konden ze natuurlijk wel zien dat je steeds 12 uur volop gebruikt en dan weer 12 uur niet, maar de electriciteitsmaatschappij komt zovaak niet langs. Hackers kunnen het wel (dat is gedemonstreerd volgens mij) maar die kans is ontzettend klein.

              Waarschijnlijk kan de politie het ook, maar als die komen meten, dan is het omdat er al meerdere tekenen zijn van je kweek: Anonieme meldingen of stank.

              Geen zorgen dus.

              Lees ik dat je 16 potten neerzet in je tentje? Denk eraan dat het aantal planten behoorlijk zwaar meetelt voor de rechter. Met 5 planten (of minder) wordt er nog steeds in principe geseponeerd - dus ik zou wat minder planten neerzetten. Met 4 planten kun je rekenen op vrijwel dezelfde opbrengst.

              Comment


                #22
                Re: Wie verantwoordelijk????

                600 watt valt toch niet op, en als niemand weet waar je mee bezig bent zou ik ni te para gaan worden.

                Comment


                  #23
                  Re: Wie verantwoordelijk????

                  Blani ik snap je niet helemaal jij wilt zegge dat ik met 4 planten net zoveel opbrengst heb dan met 16 planten????

                  Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

                  Comment


                    #24
                    Re: Wie verantwoordelijk????

                    Ja,als je langer voorgroeit om de ruimte vol te krijgen...
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment


                      #25
                      Re: Wie verantwoordelijk????

                      Zou je me dit is uit kunnen leggen dan in een verslagje???

                      Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

                      Comment


                        #26
                        Re: Wie verantwoordelijk????

                        Zoek naar one plant scrog, of scrog in het algemeen. Hoe langer je groeit, hoe groter de planten worden he. Of het er nu 16 zijn of eentje, vroeg of laat is die tent volgegroeid. Vanaf week 4 gaat het hard, en op die drie weken extra groei zal het niet steken tenzij voor de broodkwekers.

                        Comment


                          #27
                          Re: Wie verantwoordelijk????

                          Voorbeeldverslag? Tuurlijk! Ik heb twee verslagen die misschien interessant voor je zijn.
                          Een lang verslag met 4 planten: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...niet-goed-gaan (gemiddeld 220 gram per plant)
                          En een superkort verslag met 1 plant: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-m2-1-kiloWatt (800 gram per plant)

                          Comment


                            #28
                            Re: Wie verantwoordelijk????

                            Leuke verslagen Blani, well done!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                            Voorbeeldverslag? Tuurlijk! Ik heb twee verslagen die misschien interessant voor je zijn.
                            Een lang verslag met 4 planten: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...niet-goed-gaan (gemiddeld 220 gram per plant)
                            En een superkort verslag met 1 plant: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-m2-1-kiloWatt (800 gram per plant)
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                            Comment


                              #29
                              Re: Wie verantwoordelijk????

                              Oorspronkelijk geplaatst door Secret jardin View Post
                              Enigste waar ik dus wel mee in mijn maag zit is de slimme meter die kunnen ze dus uitlezen op afstand en om de 2 a 2,5 maand doen ze een meting om een goed overzicht te krijgen hoe ga ik dit oplossen mensen ervaring hierin?????? Help!!!
                              Even zoeken, en surprise surprise...er is een topic over slimme meters.

                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #30
                                Re: Wie verantwoordelijk????

                                Hej top dankjewel qnq👊

                                Comment

                                Bezig...
                                X