Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie verantwoordelijk????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Wie verantwoordelijk????

    Korting op 420shop
    Beste mede growers hier nog even 1 vraag als ik een inval zou krijgen in mijn woning wie is dan verantwoordelijk???? De hoofdbewoner of gewoon degene die op dat moment thuis is zit namelijk met een vrouw en kind en wil niet dat hun de dupe worden

    Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

    #2
    Re: Wie verantwoordelijk????

    Als je een strenge woningbouwvereniging hebt staan jullie allemaal op straat.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Wie verantwoordelijk????

      Als je in zo'n situatie zou zitten zou ik het maar aan een advocaat vragen

      Comment


        #4
        Re: Wie verantwoordelijk????

        De huurder is aansprakelijk.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Wie verantwoordelijk????

          Heb een koopwoning en wij hebben het op twee salaris gekocht alleen ik ben de hoofdbewoner maar ben ik dan automatisch ook aansprakelijk????

          Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Wie verantwoordelijk????

            ja natuurlijk
            volgens mij ben jij even aansprakelijk dan de persoon van wie het is of hij moet echt alles op hem nemen en het in een kelder ofzo doet waar jij niet komt zogezegd maar denk dat je er toch zowizo mee voor berecht word xs

            ik heb dat nu ook ik woon samen in een gekocht huis met men vriendin maar eigenlijk is het niet van mij maar wij hebben papieren opgemaakt dat ik die ruimte huur per maand van haar en ze weet niet wat ik daar doe he dus als er dan iets gebeurd kan ik het op mij nemen ..

            Comment


              #7
              Re: Wie verantwoordelijk????

              Ik bedoel ook meer te zeggen het is mijn hobby en niet die van mijn vrouw maar wat als ik bijv werken ben en ze komen binnen zit dan mijn vrouw niet in de problemen inplek van ik zelf??????

              Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: Wie verantwoordelijk????

                Ze is mede verantwoordelijk want ze weet toch wat jij daar doe
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Wie verantwoordelijk????

                  voila dus jullie zijn allebij aansprakelijk.... ik huur de schuur van men vrindin dus dat is iets anders op papier huur ik dat voor 200 euro per maand dus weet ze ook niet wat er gebeurd he

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  bij mij is het ook mijn hobby en niet van men vrouwtje dus daarom hebben wij dat zo opgelost ik wil tenslotte ook niet dat zij er ooit straf voor krijgt maar maat zie he ... als jij het onder jou en je vrouw houd he met 1 tentje en lampje en je betaalt steeds je elec. denk ik dat je je niet vlug zorgen moet maken de fout dat velen maken is het tegen veel te veel mensen zeggen en daar komt jalozie van ... als jij low profile blijft denk ik dat jij je geen zorgen moet maken of houden ze je mss in het oog voor andere dingen of een slecht verleden? ja dan kan je het beter laten denk ik dan ...

                  groetjes

                  Comment


                    #10
                    Re: Wie verantwoordelijk????

                    Hej dieseltje Nee dat is absoluut niet zo geen slecht verleden ofsow en het is maar een tentje van 120 120 200 van secret jardin met een 600w evsa lummi goed voor 16 11liter potten

                    Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: Wie verantwoordelijk????

                      ja voila die heb ik ook plus ik heb ook nog een 145/145/200 staan van en die staan bij mij alletwee aan

                      je moet je geen zorgen maken als je een goede afzuiging hebt en steeds alles betaald en het dus beter tegen niemand zegt... ik heb nu ook wel een beste vriend dat het weet maar daar blijft het wat bij

                      woon je in een huurhuis of gekocht ? beste is ook gekocht denk ik altijd geen last met huisbaas en toestanden... en is het een appartement want dan zit je weer met veel buren dus moet je zeker letten op de geurhinder als je in de bloei je tentje opdoet denk ik ...

                      Comment


                        #12
                        Re: Wie verantwoordelijk????

                        Hej dieseltje nee heb een koopwoning en mooiste is huis aan 1 kant staat leeg en andere buren geen last mee en heb gewoon alles goed voor mekaar geen goedkope troep gewoon goed spul

                        Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

                        Comment


                          #13
                          Re: Wie verantwoordelijk????

                          kijk dan hoef jij en je vrouwtje je eigenlijk geen zorgen maken vind ik ...

                          zorg dat je lampen snachts draaien ( in de groei gaat da niet natuurlijk) maar in de bloei dan :

                          en ik zeg het n,og eens zeg het echt tegen niet teveel mensen het best gewoon jij en je vrouwtje

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          ik kweek nu ook al men 3de kweekje en binnekort men 4de voor de winter toe te komen
                          en ik had ook stress hoor bij de eerste maar dat gaat vlug weg

                          Comment


                            #14
                            Re: Wie verantwoordelijk????

                            Hoe heb jij het net stroom geregeld verbuik omhoog gezet of gewoon zo gelaten ik denk zo van geen slapende honden wakker maken en gewoon netjes betalen wel zit ik met een slimme meter die ze pas geleden hebben aangesloten hier maar staat wel op handmatig dus ik geef zelf nog steeds de standen door en moge ze hem niet uitlezen zonder toestemming inprincipe

                            Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

                            Comment


                              #15
                              Re: Wie verantwoordelijk????

                              Dan zou ik toch nog even de kleine lettertjes nalezen van dat energiecontract. Volgens mij mogen alle slimme meters namelijk van afstand worden uitgelezen, soms noemen ze dat voor commerciele doeleinden ofzoiets. Maar ze doen het.

                              Gewoon zorgen dat je geen standaardkweekjes draait dan. Bijvoorbeeld bloeien op 11 of 13 uur, maar niet 12/12. Een constant 12-uurs verbruik van circa 700W merken ze wel op. Dat mensen ook op 11 of 13 uur kunnen bloeien, dat weten ze niet bij de maatschappijen.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X