Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Planten hangen erg slap na noodweer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Planten hangen erg slap na noodweer

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    zoals jullie wss wel door hebben gehad heeft het nogal flink geregent, geonweerd en stond
    er een flinke wind. Nu ik vanochten naar mijn planten ging kijken hingen deze erg slap.
    de andere plant heeft ook veel verbrande bladeren. Hier een aantal foto's weten jullie wat er aam de hand is ?
    ik denk dat ze teveel water hebben gehad.

    wat kan ik het beste doen ?

    mvg.

    1441124348972.jpg

    1441124348972.jpg

    1441124348972.jpg

    #2
    Re: Planten hangen erg slap na noodweer

    Wat je het beste kunt doen.. Tsja.. De pot drooghouden, en goed in de gaten houden of er ergens rot te zien is. Dan als de aarde weer netjes droog is, dan weer watergeven.
    Helaas is het zo dat als de wortels eraan gaan (zo ziet het er helaas uit, maar je weet 't pas zeker als je 't zeker weet; je zult rot gaan vinden onderaan de stam, dat komt dan slijmerig los) dat de hele plant verloren is.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X