Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

    Korting op 420shop
    Alleen al om het feit dat ze binnen een paar weken een, door de Kiesraad goedgekeurde, manier gevonden hebben om digitaal te tekenen voor een raadgevend (zucht) referendum; verdienen ze een handtekening.

    Of je nu voor of tegen het associatieverdrag bent, je kunt ook voor het verdrag stemmen tijdens het referendum uiteraard.








    .
    19
    ja
    73,68%
    14
    nee
    26,32%
    5
    Last edited by Faach Viechuur; 16 September 2015, 22:07. Reden: Typefout in de titel, en kan ik als nog niet aanpassen... *KUT automatische spellingscontrole*

    #2
    Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

    Yes TEKENEN MENSEN GVD

    Comment


      #3
      Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

      en laat iedereen die je kent ook tekenen. app, mail, sms twitter,facebook.. teken.geenpeil.nl

      Comment


        #4
        Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

        Delen!
        Baas in eigen brein.

        Comment


          #5
          Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

          Wie niet tekent is een vluchteling.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #6
            Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

            Getekend
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #7
              Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

              Thanks. Ik hoop dat ze nog wat stemmen achter de hand houden, want het lijkt krap te worden.

              Maar als iedereen die getekent heeft, iemand anders ook nog laat tekenen, moeten ze die 300.000 wel halen.

              Bereiken er niks mee, maar hopelijk krijgt de "anti-EU-lobby" een mooie stok om mee te slaan.

              Comment


                #8
                Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                Zo is het Faach, wel leip dat een site als geensteil met dik 260000 leden niet sneller het doel van 300000 stemmen heeft bereikt, ik denk dat we het wel redden.

                Comment


                  #9
                  Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                  Zullen niet allemaal actieve leden zijn gok ik.. weet niet hoe die geteld worden.

                  Weet wel dat er regelmatig iemand weggejorist wordt. Als die dan een nieuw account aanmaakt, of beide dan meegeteld worden.

                  Zulke bastards zijn het dan ook wel weer... maar hoe dan ook, fucking goed initiatief. Hopelijk wordt het een succes.



                  Edit: zat net even statistieken te kijken, en bij GS zijn er 413 mensen online bij JD zijn er 181 online

                  Toch wel klein verschil als je de doelgroep van Jointjedraaien en "het grote" Geenstijl met elkaar vergelijkt.
                  Last edited by Faach Viechuur; 18 September 2015, 20:20.

                  Comment


                    #10
                    Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                    getekend & gedeeld
                    K-007
                    Kishan's kijkdoosje

                    Comment


                      #11
                      Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                      Ook ik zou dit graag tekenen, jammer maar helaas :
                      Indien u buiten Nederland woont kunt u geen gebruik maken van dit online-formulier.
                      Mss zouden ze dit beter groter organiseren en er meer landen bij betrekken.

                      Comment


                        #12
                        Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                        willekeurig lid maken bij een site maakt de site niet groot blijkt maar weer, ik ben geen lid van geen steil omdat ik dan helemaal uit de klauwen loop, ik heb nogmaals wel getekend en dat zou een ieder nuchter mens moeten doen.

                        Comment


                          #13
                          Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                          Ook ik zou dit graag tekenen, jammer maar helaas :

                          Mss zouden ze dit beter groter organiseren en er meer landen bij betrekken.
                          Jammer inderdaad... ik dacht ook dat je Nederlands was

                          Maar volgens mij is dit onderdeel van de wet, en heeft Geenstijl niks over te zeggen.


                          Ze wilden hiermee eigenlijk ook aantonen, hoe belachelijk die wet is, wat "ons handvat van de democratie" moet zijn.


                          Als eerst moet je 10.000 op papier gezette handtekeningen verzamelen, om uberhaupt een aanvraag te mogen doen.

                          Vervolgens gaat de teller weer op 0, en moeten er 300.000 papieren handtekeningen binnen 6 weken ingeleverd worden.


                          Bijna onmogelijk, dus daarom ook cool dat ze het nu een stuk makkelijker hebben gemaak.

                          Zou de overheid zelf hebben moeten doen, maarja, dat wordt wel heel democratisch.
                          Last edited by Faach Viechuur; 19 September 2015, 18:32.

                          Comment


                            #14
                            Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                            Nee ik woon op die lap grond die onder Nederland bengelt

                            Comment


                              #15
                              Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

                              220.000 .. nog 6 dagen te gaan... wordt spannend...



                              Zou toch een mooie stunt zijn, mocht het lukken...




                              Moet er volgens mij ook nog minimum 30% opkomst zijn, voordat het RAADGEVEND referendum wordt aangenomen.

                              Oftewel zo goed als onmogelijk om, op ingewikkelde maar toch ingrijpende zaken, invloed te hebben als burger.

                              En nee, Tweede Kamer verkiezingen zijn niet genoeg.



                              Zwitsers-model werkt volgens mij prima.

                              Regelmatig een referendum, ook als een politici in opspraak is geweest/heeft gelogen heeft; referendum; gelijk wegwezen.

                              Dan laten ze het wel uit hun hoofd om (te grote) onzin te vertellen.




                              En nog een must-watch van Geenstijl, op youtube (dus geen enge cookies QnQ)

                              Een kijkje in de dag van het leven van een Euro-parlementarier: https://www.youtube.com/watch?v=iK8ue7-Shpc


                              Dan weet je wel dat ze daar niet voor ons zitten. Al zouden ze met alle goede intenties willen... ze zitten te ver van de dagelijkse realiteit.


                              .
                              Last edited by Faach Viechuur; 21 September 2015, 18:52.

                              Comment

                              Bezig...
                              X