Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slap plantje en hoeveel water

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    slap plantje en hoeveel water

    Korting op 420shop
    beste mensen, mijn plantje is nu ongeveer 3 weken geleden ontkiemd, en heb hem daarna in een pot gedaan. hoeveel water moet er de eerste weken bij? en hoe kan ik er voor zorgen dat het plantje niet gaat hangen.


    kortom, wat moet ik doen?


    Groeten Thomas

    #2
    Gewoon water geven zo als je elke plant water zou geven(aarde nat) zonder water gaat hij dood.
    Te weing water en hij gaat hangen
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Teveel water gaat het ook hangen

      Dus precies er tussen in water geven.

      Comment


        #4
        Liever iets te droog dan te nat. Je moet het op gevoel doen en met je vinger voelen, het moet vochtig aanvoelen, niet drijfnat dus... Het watergeven is echt een kwestie van gevoel, in tegenstelling tot veel andere dingen tijdens het kweken van wiet. Je kweekt dat gevoel ook wel na verloop van tijd . Misschien eens een fototje als je net gewaterd hebt, dan zien we direct of het teveel is of niet .

        Greetzzz

        Jona

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Thomasvoogt View Post
          beste mensen, mijn plantje is nu ongeveer 3 weken geleden ontkiemd, en heb hem daarna in een pot gedaan. hoeveel water moet er de eerste weken bij? en hoe kan ik er voor zorgen dat het plantje niet gaat hangen.


          kortom, wat moet ik doen?


          Groeten Thomas
          die ervaring had ik ook, voor mij was het simpel, water in de groei, doe maar, verzuip het niet tis geen waterplant, ikzelf denk of vraag me af staat het plantje in beweging zoals buiten in de tuin in de wind? dan word de stengel veel sterker. en breekt niks ov zelfs later in de bloei, vallen of breken de toppen er ook niet af door de zwaarte.grtn DeRu1ne

          Comment


            #6
            Re: slap plantje en hoeveel water

            ik geef mijn plantjes dagelijks ongv 200ml water en besproei de bladeren wat langs onder, ik zet ze niet drijfnat maar mer dat er soms wat groen (algen denk ik) op de topgrondlaag is geef ik dan toch te veel, ik hoor hier veel om de dag water geven,klopt dat is dat beter?

            grtz
            you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

            Comment


              #7
              Re: slap plantje en hoeveel water

              Hoi
              Een foto van je plantje maakt het makkelijker om je te helpen
              God was never on your side..

              Comment

              Bezig...
              X