Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mysterie . Raad en advies gevraagd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

    Lampjes waren 6 euro stuk dus valt nog wel mee hoor. Leve het internet

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Dit is op een hoogte van 1.20 meter. Ik zal de temperatuur meter een ingraven om de grond temperatuur te meten. Heb trouwens een vlees thermometer. Die prikkie er ff in. Zit ook na te denken hoe ik de lampjes horizontaal kan hangen. Heb nu boven elke lamp een reflector gemaakt. Heb je tips hiervoor of een how to? Thanx alvast

    Comment


      #32
      Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...688#post174688

      Comment


        #33
        Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

        20151219_185808.jpg
        Nou, heb me gisteren maar weer opgeofferd voor het nieuwbouw project. 2 halve liter blikken per reflector. Doorsnee lamp is 7.5 cm. Heb de rug van de reflector 10 cm gemaakt, de zijkanten 7 cm en ga morgen de lampjes horizontaal hangen met het hart van de fitting op 5 cm van de rug van de reflector. Hangt dan 1.5 cm van de reflector af. Wat haakjes en touw gekocht om het makkelijker te kunnen hijsen bij het verzorgen. Goede tutoriol flintstoned Thanx! . 2 van de 4 slaan nu goed aan. De andere 2 laat ik nog ff gaan maar ga over een paar weekjes een nieuwe lichting zaaien en deze binnenshuis laten voorgroeien in kleine pot. Nog ff rekenen wanner exact maat hangt ook van de huidige meisjes af. Valse start gehad maar goed. Al doende leert men. Ben benieuwd naar de lichtopbrengst van de lampjes en de reactie van de meisjes erop. Wordt weer vervolgd. Green Greetz

        Comment


          #34
          Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

          20151220_170908.jpg20151220_190006.jpg20151220_190015.jpg
          Reflector versie 3.0 nu gemaakt. A.s. dinsdag in het hok hangen. Lekker crea bezig he?

          Comment


            #35
            Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

            Ja, dat is de bedoeling!
            Let je op dat het snoer geen scherpe randen van het blik kan raken ivm kortsluiting? En het helemaal af zijn als je ze op een aluminium stripje monteert i.p.v. Dat houten latje. Als je al je lampen zelfs op een frame kunt maken dan kun je ze mooi horizontaal krijgen. Per stuk ophangen blijft altijd lastig omdat je ze dan moeilijk horizontaal krijgt.

            Freubelse.......
            Grtz, Ron

            Comment


              #36
              Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

              Waar het draadje door het blik heen gaat ga ik inderdaad ff extra beschermen. Ga er ook nog een trekontlasting op maken zodat de draad compleet gefixeerd is dus niet kan bewegen. Ga ze per stuk ophangen en klus wel iets in elkaar om de reflector goed te kunnen richten. Wordt vervolgd.....

              Comment


                #37
                Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

                Met 2 van de meisjes gaat het nu redelijk goed. De andere 2 worstelen nog een beetje maar zit v dezelfde begin verschijnselen in als de andere 2. Natuurlijk hoop je in 1 x op een super �� maar dit is try and Learn. Zal ff foto's posten binnenkort. Green Greetz

                Comment


                  #38
                  Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

                  Nu ff weer een update. 1 dame heeft lichte bloei (l achter) de dame rechts heeft zich ook aardig bijgetrokken maar loopt nog 1 week achter op haar soort genoot (lemon haze). De nl dame l achterin begint aardig aan te sterken en wil ook gaan sprinten net als de bubble gum dame l voor. Ik was een paar daagjes weg en ze zat tegen het lampje aan. Heb in eerste instantie een ufo led gebruikt maar die heb ik na 2 weken omgewisseld voor spaarlampen. Het zijn allemaal autoflowers. Ach ik 20160104_175444.jpg20160104_175450.jpg20160104_175459.jpgzie wel wat ervan af komt. Dit is puur leren. Wordt vervolgd.

                  Comment


                    #39
                    Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

                    Avond allemaal, het is weer ff een tijdje geleden maar weer tijd voor een update. Na een redelijk mislukte start en mijn twijfel of dat ik overnieuw zo gaan beginnen heb ik besloten om het allemaal gewoon te laten gaan en dit te beschouwen als leerproces. Tot nu toe niet ontevreden met hoe het gaat maar omdat de mislukte start er was loopt het allemaal niet gelijk met groei en bloei. Er staat 2 x haze, 1 x bubble gum en 1 nl. De eerste haze sloeg het beste aan en vertoond sinds begin januari de eerste bloei verschijnselen. De 2 e haze was half januari en de bubble gum een week later en de nl begin februari. Allen zijn AF. Het is erg leuk om de ervaring op te doen en vooral om ervan te leren. Alles staat onder spaarlamp jes en ik vind het leuk uitpakken. Volgende ronde gat scrog worden met autoflowers. Zodra de eerste haze oogst baar is ga ik op die plaats 4 nieuwe zaailingen pplaatsen. De foto's zijn van de eerste haze en staat nu een kleine 6 weken in bloei. Trichomen moeten volgens nog ff rijpen en volgens beschrijving staat er ong 8 a 9 bloei voor. Graag jullie (ongezouten) mening over mijn eerste baby's en vooral natuurlijk tips en trucs. Thanx alvast20160209_211958.jpg20160206_221244.jpg20160206_221222.jpg

                    Comment


                      #40
                      Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

                      gaat gewoon wat te roken wordenen daar gaat het om
                      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                      Comment


                        #41
                        Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

                        Ik denk ook dat het zeker rookbare waar oplevert, en benieuwd naar je totale opbrengst. Heb je ook foto's van die andere soorten?
                        Langharig tuig allemaal....

                        Comment


                          #42
                          Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

                          Voor je eerste keer en met zo'n opstelling zien ze er wel goed uit.

                          Maak eens wat overzicht foto's. Ben ook benieuwd naar de opbrengst en smaak.
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                          Comment


                            #43
                            Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

                            Altijd mooi om te zien. Je kan ook prima onder CFL lampen kweken, duizenden die het doen en met succes.
                            Volgende keer gelijk starten met de spaarlampen en ze lekker laag hangen.

                            Comment


                              #44
                              Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

                              De volgende ga ik idd direct op cfl starten big mart en wil ik een scrog gaan proberen.
                              @ouwehippie : zal spoedig wat foto's van de andere dames posten

                              Comment


                                #45
                                Re: mysterie . Raad en advies gevraagd

                                Sjiek! Ben ook van plan om te gaan scroggen, mijn huidige auto's groeien toch iets te hoog vind ik... Ben benieuwd naar je foto's!
                                Langharig tuig allemaal....

                                Comment

                                Bezig...
                                X