Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede kweekverslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tweede kweekverslag

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Re: Tweede kweekverslag

    Op 60x60 cm past 250 HPS maar daar hoort dus wel een vsa bij. Je kan ook voor t-neon kiezen maar ik meen dat zoon armatuur 61 lang en 30 breed is. En je zou er dan 2 per ruimte moeten hangen in totaal dus 4 maar dat past dus net niet in je hok. Verder bestaat er nog led natuurlijk. De nieuwere generaties presteren aardig goed momenteel.

    Comment


      #3
      Re: Tweede kweekverslag

      Dank voor je antwoord.

      De kast is nog niet gemaakt, dus plannen kunnen nog aangepast worden.

      Misschien dat ik voor een ruimte van 1x1,20m ga en dan naar 1 400W HPS ga.

      EDIT:
      Ben ook naar de TL lampen aan het kijken en deze springt er een beetje uit: SylvaniaTL buis T8 840 G13 5200lm 58W.

      58W, 5200lm, 4000K, +-€9.

      Zo een stuk of 6 zou voldoen voor een kweek?

      Enkel nog betaalbare armatuur vinden en de nodige starters.
      Last edited by Rellik; 5 December 2015, 14:22.

      Comment


        #4
        Re: Tweede kweekverslag

        Vaak vind je bij een kringloop inbouw tl armaturen voor in het plafond, komt vaak van kantoren of. Zag ze laatst liggen 4 x 18 wat voor 5 euro.

        Kweken onder tl gaat zeker maar dan moet je wel scroggen. TL licht is na 10 cm al onbruikbaar voor de plant.

        Comment


          #5
          Re: Tweede kweekverslag

          Door omstandigheden gaat het toch een micro spaarlampkweek worden. 10 of 12 23Watt 1450Lm in de bloeiperiode.

          Kan een moderator dit verplaatsen naar micro of de gehele thread verwijderen? Ik start deze namiddag een nieuwe dan.

          Alvast bedankt!

          Comment

          Bezig...
          X