Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

    Op zoek naar 7 % THC en 7 % CBN strains en deze zelf growen dus. Compasion van dutsch passion is er een voorbeeld van.

    http://www.dutch-passion.nl/nl/canna...en/medicinaal/

    Comment


      #3
      Re: Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

      Mijn schoon moeder heb een vast gezet werfel in der rug en gebruikte tramadol de afgelopen 20 jaar ze had hoop bij werkingen vondt ik !! Het blijft een opiaat!! Na wat gepraat te hebben en hoop uitgelegt te hebben!! Is ze nu aan de cbd olie begonnen!! En je raad het niet nu 6 weken geen tramadol aan geraakt alleen maar druppels!!het stukje is meschien niet relevant of een antwoordt op t boven staande stuk!! Maar wou dit wel melden ik geloof in de genezende kracht van dit kruit!!mits goed gebruikt!!de toekomst voor hoop kleine en groteren klachten!! Ben zelf ook fanatiek gebruiker van olie ik heb zelf adhd/add als dat wel echt bestaat!!of anders gezegt mijn hooft gaat altijd 220kmpu en nu ben ik best wel een kalm iemand en dat door paar druppeltjes van ons plantje!!

      Comment


        #4
        Re: Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

        dank je wel voor je nuttige reactie 'Ed on grow tour". super

        Comment


          #5
          Re: Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

          Ik lees dit nu pas.
          Zijn er meer mensen met adhd bij wie cbd goed werkt?

          Of toch betere resultaten met thc olie?

          Comment


            #6
            Re: Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

            Ik had goeie resultaten met ne trek van de vlakke hand.

            Comment


              #7
              Re: Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

              Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
              Ik lees dit nu pas.
              Zijn er meer mensen met adhd bij wie cbd goed werkt?

              Of toch betere resultaten met thc olie?
              (CBD) Zeker weten! Het verheldert mijn hoofd. Zelf ben ik een dromer dus het helpt goed om mij beter te kunnen focussen. Daarbij heeft het nog meer voordelen. Hoe hoger het percentage hoe beter het lijkt te werken

              Comment


                #8
                Re: Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

                Mijn zoontje krijgt druppels, zowal CBD als THC en wij merken zeker verschil. Ook op school merkt men het , zijn resultaten zijn flink vooruit gegaan. De lerares heeft de laatste tijd niks dan lof over hem.

                En dan te bedenken dat ze hem een half jaar geleden nog naar speciaal onderwijs wilde sturen als wij hem geen Ritalin zouden geven, iets wat wij al 5 jaar weigeren.
                Last edited by Flip Hasjkip; 10 October 2016, 18:08.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  Re: Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

                  Ik had behoorlijk last van chronische slapeloosheid, druppels helpen mij bijzonder goed. Wat mijn vrouw betreft, ze gebruikt nu alleen nog maar ibobrufen. diagnose fibromyalgie. Hoop vage medicijnen waaronder dus tramadol. Dat is leven als een zombie. Ze gebruikt nu druppels en dat werkt. Ze kan weer wat rustig lopen en genieten van het leven. Met dank aan de wonderplant

                  Wiet werkt !!

                  Comment


                    #10
                    Re: Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

                    Hoi
                    Ik heb ook Fybrolialgie en slik al bijna 10 jaar Tramadol en ik ben GEEN Zombie hoor en mijn leven ook niet.
                    Ik gebruik er naast ook een Jointje in de avond om te kunnen ontspannen van mijn spieren en voor rust in mijn hooft.
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

                      Dat komt omdat je verslaafd bent, dan heb je de bijwerkingen onder controle dmv cannabis gebruik.

                      Een leven zonder Tramadol na 10 jaar gebruik ervan is ondenkbaar, zowel lichamelijk als geestelijk.

                      Het kan wel zoals gezegd, maar daar heb je kracht voor nodig.
                      Veel gestelde vragen over het forum
                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL
                      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                      Comment


                        #12
                        Re: Medicinale wiet als granulaat (Bediol)

                        Nee Silas das niet waar !
                        Ik slik al 10 jaar Tramadol maar dat gaat met ups en down's soms slik ik een week niks en soms 6 perdag
                        Als ik een goede tijd heb kan het zijn dan ik soms een maand helemaal geen pijn stilling nodig heb
                        Ik gebruik het ZoNodig.
                        God was never on your side..

                        Comment

                        Bezig...
                        X