Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    rookverslag wat ik nog zou doen:

    Inmiddels 2 maanden na curen maar is een poging gewaagd.
    De geur als je wekpot elke dag 10 min openzet is echt bizar lekker kwa zoet en citrus

    gisteren middag halve snipperdag en mee geweest voor controlle met me vriendin (ziekenhuis)
    Dit ging vrij rap en we stonden na 45 min weer buiten en dus na 1 uur weer thuis

    mooi zo een vrije middag dus (YEAH)

    Omdat ik een best drukke ochtend had gehad op me werk dacht ik gaat is een lekkere lemon skunk vapen.

    Zo dan!!!!!

    HET ZAL WEL IN ME HOOFD ZITTEN -> omdat dit eigen kweek is maar whoooooooooo lekkere smaak , zacht en eerste half uur zoiets van zo aardig gek dit.

    Na een half uur gezeten te hebben met een heerlijke bak thee.In de tuin begonnen gewoon in de mot regen en echt gewoon HIGH zijn.
    Normaal rook ik nooit overdags alleen in de avond dus was weer heel even het vroeger gevoel.

    zou ik Lemon skunk aanraden ? en hoe vind ik het

    Smaak : lekker zacht en iets van fruit erin
    Geur : bizarre geur vooral bij oogsten en knippen (iets om rekening mee te houden) een complexe, verrassende geur met duidelijk herkenbare citrus erin (heel apart)
    opbrengst : vond ik echt bizar kwa 62 cm hoog maar komt doordat ze een mega grote hoofdtop aanmaakt, waar je echt versteld van zal staan.

    nadelen :

    eerste 4 weken kwam deze op als een downie plantje (kan te maken hebben met een slechte ronde van zaad)

    ander nadeel is dat ze erg gtevoelig zijn de lemon skunks voor te korten en overvoeding wat je heel snel terug ziet in geel in bladerdek.


    Cijfer en eind oordeel

    een dikke 8
    En een leuke plant en mooie plant met weinig blad maar mega veel toppen en een cola blikje dikte en grote hoofdtop.

    Ik gaat hem zeker nog een keer ooit doen.


    NU: ben ik al sinds 22 dagen aan een nieuwe ronde bezig met 1 NLX en 1 Blueberry Kush.
    waarvan de NLX het echt heel goed doet inmiddels en echt een mooie dame begint te worden.

    (zie me nieuwe kweek verslag)

    tot zo ver dit kweekverslag en rook verslag.

    JD leden YOUROCK
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      Klinkt goed!
      Zo kwam die op mij ook over, een lekkere smooth smoke.
      Ik kon alleen de lemon niet zo goed terugvinden in de smaak, wel in de geur inderdaad.

      Oorspronkelijk geplaatst door BioVacuumIndustries View Post
      Yo Freeman, Ik heb hem zojuist ook binnen gekregen, en er staat als afzender 'Rolling Stoned' op de doos. Groeten
      Ah da's mooi kut dan.
      Je zou verwachten dat de verpakking wat meer stealth zou zijn, maarja, commercie commercie...
      Dat zou voor mij een reden zijn om die zeker niet te kopen.
      Stond er bij jou ook iets op de doos Kanon ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        nee bij mij waren het 2 bruine kartonnen dozen met niks erop!
        maar ik denk dat omdat ik hem rechtstreeks bij G-tools heb gekocht het daar aan ligt

        Ik heb rollingstoned toen eind 2015 gemailt en kreeg toen ook als antwoord ja de afzender zal rollingstoned zijn en zichtbaar op de doos.

        erna heb ik G-tools gebeld en uitgelegen dat met me buren en die zeiden bij g-tools: nee bij ons gewoon bruin karton en op witte sticker staat als afzender g-tools

        vandaar ik hem bij G-tools zelf heb besteld toen en buren idd buiten toen GLS hem bracht en gezegt ja is een schoenenkastje voor in de gang zijn eindelijk al die schoenen is van de grond.

        DUS MENSEN : wil je deze G-kit dan bellen of mailen naar Gtools zelf en het niet via rollingstoned.nl laten komen.

        OJA ik zelf de sticker op de achterplaat van de kast eraf gehaald , dus als je de kast open doet zie je niks staan en alle wanden zijn gewoon wit.
        wel heb ik een paar weken geleden wat aanpassingen gedaan eraan me stekkerblok zit op een naderen plek nu en me lichtstrip op deurtjes zit extra tochstrip op wat echt perfect werkt.


        At QNQ : ik denk omdat jij joints rookt en ik vape het dat ik daarom meer de fruit achtige citrus wel proef.

        maar zeker een aanrader dit soort en zeg al ik ga hem nog een keer proberen te kweken ooit
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          Mooi rookverslag Kanon en wat heerlijk dat je zo van je eerste eigen wietje kan genieten !

          Wat goed dat je het van te voren heb nagevraagd bij Rolling Stoned, ik zou ervan zijn uitgegaan dat alles , zoals alle kweekbenodigdheden, stealth verstuurd zou worden. Ik vind dat wel een blamage voor Rolling Stoned dat ze dat zo doen
          Beetje veel eigenliefde...
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            Ja heel veel eigen liefde bij dat RS.nl , het leuke is ook als je heel diep en verder gaat googlen dat het gewoon vanuit een flatje word gedaan dat rollingstoned en dat ze b.v de mensen die stukjes schrijven over heel nederland zitten en ook over de hele wereld.
            Zijn gewoon freelance schrijvers of collum makers of bloggers.

            verder leuke site hoor met altijd wel iets dat je zegt he ff lezen maar zou die kast niet via hun laten komen.

            G-tools intikken in google eerste hit zijn hun.
            Als je ze belt dan word je ook echt netjes en aardig te word gestaan en doen totaal niet moeilijk over dingen.

            Jammer dat ze GLS als vervoerder hebben die echt mega erg gooit met je dozen.
            ik had 2 dingen met schade wat ik gelukkig samen met me maatje voordat hij voorgoed naar USA vertrok op een zondag middag met en biertje erbij heb kunnen fixen.

            Ik zou hem nog steeds aanraden deze kast als je geen tent wil en iets netjes wil hebben staan (stealth)

            prijs ? ja duur maar wel gelijk op potten aarde zaad voeding enz klaar
            Last edited by kanon; 14 June 2016, 10:46.
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              Helemaal mee eens. Gelijk bij g-tools bestellen. Pas op met de t-neon versie. Wordt erg warm bij je plantjes. Heb met moeite 2 kweekjes erin gedaan, maar ik heb dan ook weinig ervaring met binnenkweek.



              Verstuurd vanaf mijn GT-P7510 met Tapatalk

              Comment


                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                DE led versie word ook warm hoor zeker op een zolder.

                Maar met een beetje truukjes is dat ook te verhelpen (airco)

                wel goed te horen en te zien dat er meer mensen kweken met deze kast
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  @kanon heb jij airco in je kast gebouwd dan?
                  Voor de volgende ronde staan er wel weer veranderingen ad kast op het program. En aan de lichtbak. Die past net. Net niet eigenlijk. En houdt een hoop warmte vlak bij de toppen.
                  Ik vind het kastje verbouwen bijna leuker dan kweken
                  Na de zomervakantie en verbouwing de volgende ronde kweek. We blijven proberen




                  Verstuurd vanaf mijn GT-P7510 met Tapatalk

                  Comment


                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    mee ik heb een airco staan die op een tijd schakelaar zit welke 4x15 min draait per dag.
                    Daardoor krijg ik de zolder van 29c of meer naar 24C a 25c

                    werkt perfect hier

                    tussendoor dat die niet draait is de temp dan ongeveer 26 a 27,7C

                    BTW ik heb ook veel veranderd aan de kast o.a de deurtjes , de lichtstrip en me stroom zit niet meer boven maar op de achterkant naast filter van de kast
                    Ook heb ik de kleine gaatjes waar licht doorkomt bij alu verbindingen dicht gekit
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment

                    Bezig...
                    X