Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slimme software spoort hennepkwekerij op

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

    Dacht trouwens ook dat ze vanwege de privacy de slimme meters maar max
    4 x per jaar of zo mogen uitlezen, dus dat zal dan ook nog een punt worden!

    Comment


      #17
      Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

      4x per jaar is nog veel , kijk ze scannen op frequentie en filteren mensen eruit, zodra er een keer een melding was van teelt of wat dan ook kunnen ze via de politie een aanvraag doen en met genoeg bewijs een bezoekje maken. Maar in iedergeval als je een slimme meter hebt kun je vragen dat ze het uitlezen stop zetten , dat zie je op jou slimme meter als ze dat gedaan hebben , of een scrambler tijdelijk er neer zetten komt ook niks meer door via de simkaart.


      Sended from far far away

      Comment


        #18
        Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

        Vooraleerst wachten we maar eens de berichten af, misschien hebben ze wel een beetje hoog van
        de toren geblazen, en ze zullen zeker eerst gaan proberen de aftappers te lokaliseren!
        Ben nu maar nog blijer met mijn 420 watt led , buisafzuiger op max 25% en kleine fan van 15 watt en
        als het koud is een buisheathertje, dus alles bij elkaar nog maar ergens tussen 500 en 600 Watt max!

        Comment


          #19
          Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

          Ze kijken niet naar het verbruik, dat was wel duidelijk dacht ik.
          HPS, LED, spaarlampen maakt voor deze meting niet uit.

          Dat puntje privacy ben ik ook wel benieuwd naar.
          Een slimme meter komt er hier ook niet.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

            Je zou je stroom 24/7 op moeten slaan en de lampen aansturen vanaf die opslag. Dan geen herleidbare piek meer. Maar ja.. fiks dat maar eens.. Een prius accu ?
            Baas in eigen brein.

            Comment


              #21
              Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

              Sja, als ze puur en alleen naar de schakelmomenten kijken, dan moeten de afnemers van Stedin toch maar die stomme autoflowers in de kweekruimte zetten, op 24 uur licht
              [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

              Comment


                #22
                Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

                En anders, zal de automatische zonnewering verkoop voor 'kleine raampjes' wel stijgen. In de tent lekker verduisteren
                Er zijn genoeg creatieve oplossingen te vinden denk ik.

                Ik zit te smachten naar de eerste onschuldige wiens deur uit de gevel wordt geramd om 6 uur in de ochtend, omdat zijn vijverpomp een verdacht patroon oplevert.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #23
                  Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

                  Daarom kijk ik af en toe is naar de rechtbank op vier. Als je ziet hoelang ze drugsdealers int oog moeten houden voor ze iemand kunnen oppakken om die bewijzen hard te maken. Dat kan je niet op basis van zo'n gegevens alleen. Die data die daar gaat uitkomen gaat veels te groot zijn. Het is allemaal wat speculeren, want je weet niet hoe ze het willen doen. Mijn pepers en paprika's staan op hetzelfde lichtregime. Al gaan die niet naar 12/12.

                  Comment


                    #24
                    Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post

                    Ik zit te smachten naar de eerste onschuldige wiens deur uit de gevel wordt geramd om 6 uur in de ochtend, omdat zijn vijverpomp een verdacht patroon oplevert.
                    Ik ook

                    Comment


                      #25
                      Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

                      de meeste tussen stations hebben geeneens een meter,dat passen ze nu dus aan,dit in combi met gegevens van slimme meters in de wijk laat gelijk de gepikte stroom zien.Zit je dus in een wijk waar iedereen een slimme meter heeft,dan valt stroomdiefstal gelijk op.mocht de vluchtelingenstroom aan houden,dan zouden ze wel actief kunnen gaan zoeken naar hobbykwekers,want ook al betalen die netjes hun stroom,hun huizen kunnen dan gevorderd worden.alu hoedje vouwt.
                      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                      Comment


                        #26
                        Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

                        Hermas krijg je niet zomaar. Even donker geeft niets...

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Precies... Wet technisch gezien mogen ze maar beperkt hun gang gaan. Natuurlijk heb je van die ivan hoo figuren die schijt hebben. Maar het gaat hier puur om het illegaal aftappen van stroom. Als jij je stroom betaald en netjes bent en puur voor je eigen gebruik doet is er 0% nix aan de hand. Ik kweek al jaren niet meer maar het interesseert me wel. Al die grote hokken met 25, 50, 100 lampen tja... Die gasten gaan geen rekening betalen... En als ze echt willen zouden ze hier ip adressen kunnen opvragen via de rechter en hebben ze een paar honderd al te pakken...

                        Wat moet je dan, naar de coffeeshop en bespoten wiet kopen van die schijt gasten die fertimix spuiten etc etc? waar je kanker vn gaat krijgen?

                        Comment


                          #27
                          Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

                          kijk iemand die het begrijpt geen enkele rechter die je je eigen rokertje kan afpakken.ivm veilig rookwaar.huurhuis is een ander verhaal.
                          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                          Comment


                            #28
                            Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

                            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                            En anders, zal de automatische zonnewering verkoop voor 'kleine raampjes' wel stijgen. In de tent lekker verduisteren
                            Er zijn genoeg creatieve oplossingen te vinden denk ik.

                            Ik zit te smachten naar de eerste onschuldige wiens deur uit de gevel wordt geramd om 6 uur in de ochtend, omdat zijn vijverpomp een verdacht patroon oplevert.

                            Comment


                              #29
                              Re: Slimme software spoort hennepkwekerij op

                              ze moeten een slimme meter installeren, die kan enkel registreren welke pieken je hebt in je woning, niets gevreesd voor de komende jaren ;D en inderdaad de netbeheerder zou nooit samenwerken, het is immers voor hun ook goed dat wij kweken ;D

                              Comment

                              Bezig...
                              X