Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren in top zijn krom help!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren in top zijn krom help!

    Korting op 420shop
    Ik heb twee planten bij een kennis staan en eentje heeft veel kromme bladeren weet niet wat er met haar is. Ik had eerst een test gedaan wat beter werkte vanaf boven af of onder af wateren. Tot nu toe leek de grotere top en plant het beter te doen maar de toppen lijken gestrekt en niet bol en de bladeren zijn dus krom en sommige gedraaid. Ik ben voor de zekerheid maar van onderaf water gaan geven want de pot was kei licht! (Beide planten staan in 12liter) . Ik had de zaden in de shop bij de wiet gekregen waar ik eerst boos over was maar aangezien het vrouwtjes zijn ben ik blij alleen weet dus niet wat het is. De plant met kleine toppen loopt wat achter . Deze staat in terra light mix met alga grow en bloom. Omdat die andere het eerst zo goed deed en twkorten had heb ik haar een extra voedig gegeven (ook bio maar dan korrel) van NPK 6-10-14 zat daarom te twijlen aan een stkkstofoverschot maar in sugar royal van plagron zit ook kei veel stikstof meer als 6 en dat kan ook in de bleoi gebruikt worden en toen snapte ik het niet meer. Ik heb nu alleen water gegeven spa met evian doe ik meestal 3/4 spa (ph6) 1/4 evian (ph7,2) dit omdat ik met een vorige plant ooit een calcium tekort had door spa en omdat dit er ook een beetje op leek heb ik soms meer evian gegeven ook omdat het niet zoveel uitmaakt omdat het bodemleven alles moet doen met biologische kweek. Verder staan de planten in zijn tweede badkamer omdat ze die nooit gebruiken en omdat daar zoon luchtfiter zit het is meestal tussen 20-24 graden met verwarming aan en de ene plant met kleine toppen staan onder twee spaarlampen (2x10w) andere (2x18) en dan nog twee extra verlichting voor beneden van 2x10 watt het is niet veel maar dat werkt verder wel goed. Ik hoop dat jullie nu genoeg info hebben voor advies. Alvast bedankt!20160208_091550.jpg[ATTACH]288210[/ATTACH]

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ohja vergeten. Ik zit nu begin vijfde week bloei en die andere loopt iets minder dan een week achter(de kleinere)

    #2
    Re: Bladeren in top zijn krom help!

    2 x 10 en 2 x 18 watt?
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment


      #3
      Re: Bladeren in top zijn krom help!

      Ik zie niets mis met die blaadjes.
      Lijkt me enkel dat je plant veel te weinig licht heeft.

      Maar dan nog, lees je tegen volgende ronde in. Kans is zeer groot dat je oonkosten (chauffage, lamp, evian water?,...) duurder gaan zijn dan dat je ermee gaat besparen.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #4
        Re: Bladeren in top zijn krom help!

        12 licht en 12 uur echt donker,kijk je te veel in het donker of heb je lichtlekken,dan bloeien ze niet mooi af
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: Bladeren in top zijn krom help!

          't Is voornamelijk licht tekort inderdaad, maar ze staan er niet slecht bij gezien de omstandigheden.
          De soort is dezelfde als de wiet waar je de zaadjes in gevonden hebt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X