Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan iemand mij aub zeggen of ik goed bezig ben of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan iemand mij aub zeggen of ik goed bezig ben of niet?

    Korting op 420shop
    Hoi hoi iedereen, ik ben alleen gaan wonen en ben wat plantjes gaan kweken ik heb een mammoth pro150 een regelbare buisventilator, 500m3 koolstoffilter, 600w verlichting (met azerwingkap en lumatek 600w lamp) maar ik zou graag van iemand ervaren willen weten of ik goed bezig ben, ik heb altijd autoflower gekweekt (ong. een jaar nu) maar wel in een homebox tent van 1m3 met 400w lamp... Mijn hoogste opbrengst was 59gr gedroogd, is dit goed of minder? Maar in deze tent wil ik normale plantjes heb ze in mijn tent staan, maar kan iemand zeggen of mijn inrichting enzo goed is d.m.v wat foto's?

    Alvast Bedankt!

    #2
    Re: Kan iemand mij aub zeggen of ik goed bezig ben of niet?

    Bij een HPS lamp geldt normaal 1gram per watt. Dus als je dan met een 400 watter 59 gram hebt, das niet veel. Maar met een autoflower heb je ook niet zoveel opbrengst als bij een 'normaal' plantje natuurlijk.

    Kun je ook eens vertellen welke potgrond je gebruikte, en of je voeding gaf. En zo ja, welke voeding. Dat zijn ook factoren die je opbrengst bepalen. Aan je apparatuur kan het volgens mij niet liggen iig.
    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

    Comment


      #3
      Re: Kan iemand mij aub zeggen of ik goed bezig ben of niet?

      Of 59gram gedroogd goed is valt weinig over te zeggen zo. Als je maar 2 of 3 kleine planten had kan het een redelijke oogst zijn.
      Als je 10 planten had was het een erg kleine opbrengst.
      1 watt per plant is dus alleen als je voldoende ruimte hebt, voldoende planten en goede omstandigheden. Je gaat natuurlijk geen 1000gram pakken van een klein plantje onder een 1000watt hps namelijk.

      Comment


        #4
        Re: Kan iemand mij aub zeggen of ik goed bezig ben of niet?

        vertel ook even wat voor tijd schema je hebt gebruikt. vergelijk wat jezelf doet met de kweekverslagen hier op het forum. je zal dan zelf wat verbeterpunten vinden in je eigen handelingen.

        fotos is altijd wel leuk om te zien
        Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

        Comment


          #5
          Re: Kan iemand mij aub zeggen of ik goed bezig ben of niet?

          Met n 600 op 1,5 m2 moet die gram watt goed te halen zijn.
          Verder geef je beetje weinig info maar ga er maar vanuit dat je met normale planten al iig 6 uur licht per dag in je zak steekt als pure winst.
          Mocht je die AF op 18/6 gegroeid hebben..

          Suc3
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #6
            Re: Kan iemand mij aub zeggen of ik goed bezig ben of niet?

            Of je hebt te vroeg geoogst waardoor je ook zo een magere oogst krijgt.

            En af brengt nier perse minder op je moet gewoon weten hoe en wat.

            Veel kwekers denken dat autoflowers makelijk zijn maar eigenlijk is dat niet zo.

            Een plant met photosynthese is gemakelijker dan een af.

            Autoflowers hebben nogal hoge eisen
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: Kan iemand mij aub zeggen of ik goed bezig ben of niet?

              Oorspronkelijk geplaatst door BigMart View Post
              1 watt per plant is dus alleen als je voldoende ruimte hebt, voldoende planten en goede omstandigheden. Je gaat natuurlijk geen 1000gram pakken van een klein plantje onder een 1000watt hps namelijk.
              je kan er toch kort bij komen hoor als je lang genoeg voorgroeit

              Comment


                #8
                Re: Kan iemand mij aub zeggen of ik goed bezig ben of niet?

                Oorspronkelijk geplaatst door Windsor View Post
                je kan er toch kort bij komen hoor als je lang genoeg voorgroeit
                Is sowieso erg moeilijk, ook als je lang genoeg voorgroeit. De meeste kweekruimtes hebben niet eens de ruimte om met 1 plant 1000gram te halen en zelfs 400gram wordt al erg lastig in 1 kweektent.
                Maar ik begrijp je redenatie.

                Alleen was mijn tekst bedoeld om te zeggen dan de door sommigen gebruikte regel 1 gram per watt gewoon de grootste bullshit is. Die regel is alleen toepasbaar als je voldoende van de juiste soort plant(en) en ruimte hebt, en idd lang genoeg voorgroeit, goede voeding geeft en alle klimaat omstandigheden optimaal zijn.

                Comment

                Bezig...
                X