Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

protesteren denhaag wie doet er mee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: protesteren denhaag wie doet er mee?

    Korting op 420shop
    ik zet me in voor wiet legalisering
    ik stel voor dat we in den haag bij die 2 de kamer gaan protesteren
    en we daar met ze allen een jointje roken daar en roepen bvb
    maak wiet legaal het is gewoon niet meer normaal.
    in andere landen lopen ze voor ze gaan er met ons geld van door.
    iedereen mag ook mee denken aan een kreet die we daar gaan roepen
    dan moeten we ons netjes gedragen zo dat ze kunnen zien dat blowers zich netjes kunnen gedragen
    en geen tuig of criminele zijn maar gewoon mensen die geen drank hoeven om dat dat veel slechter is
    aangezien iedereen er al over praat moeten we nu stappen nemen anders gebeurt er nooit wat wie doet er mee?
    wie durft?

    #2
    Re: protesteren denhaag wie doet er mee?

    Krijg de tering met je legaliseringeffe een tegengeluid.zit niet te wachten op accijns en btw op ons geliefdekruitook al legaiseren ze het,dan nog mag je in je huis niet zelf kweken,denk zelfs dat de straffen voor thuisteelt dan omhoog gaan.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Re: protesteren denhaag wie doet er mee?

      kweken voor eigen gebruik kun je geen accijns op vragen en het moet juist legaal worden dat je in de zomer buiten kweekt met 5 planten
      ik ben wel tegen als het om het geld gaat want dan valt er niks te verdienen en zou ik niet weten hoe ik me koophuis moet gaan financieren
      ik kan dan me pa desnoods een ton geven dan maakt hij dat over en heb ik wit geld

      Comment


        #4
        Re: protesteren denhaag wie doet er mee?

        ik ben benieuwd hoeveel wiet je zelf al gekweekt heb? en of je al 18 ben.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: protesteren denhaag wie doet er mee?

          Dom idee , omdat de meeste hier een baan hebben.

          Dan ga je daar staan en staan roepen in Den Haag en kom je met je ponem of bij het NOS of Bij SBS6

          he das Tinus of Jan of Kees zeggen mensen dan die Journaal kijken. HUH ???????

          snap je

          suc6 ermee
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            #6
            Re: protesteren denhaag wie doet er mee?

            ik ben 20 ik kweek al best lang het wil niet lukken inverband met geduld en polietsie en ect. dus ik hoop nu wel lukt

            Comment


              #7
              Re: protesteren denhaag wie doet er mee?

              Je moet dan ook niet met de polietsie kweken. Die kunnen dat niet goed. Best zelf doen.
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                #8
                Re: protesteren denhaag wie doet er mee?

                Ik heb er een neus voor
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #9
                  Re: protesteren denhaag wie doet er mee?

                  20 Jaar en je kweek al Lang ?? ik snap het niet
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: protesteren denhaag wie doet er mee?

                    ik woon al 2 jaar op me zelf met me vrouw wat is daar mis mee ? niet iedereen heeft ze geld zaakjes zo goed voor me kaar maar ik wel
                    en als je het wilt weten als je 18 bent en je word knetter gek van je ma dan loop je weg van huis en regel je het zelf toch samen met me vrouwtje
                    das mooi gelukt
                    er hing 5 munuten lang een heli boven me dak daana nog heen en weer wat doe jij haal je planten weg en vernietig je bewijs of laat je lekker staan
                    ik heb het weg gedaan en dat was een goeie keus want 2 dagen later waren ze voor de deur

                    Comment


                      #11
                      Re: protesteren denhaag wie doet er mee?

                      Dus, je hebt van het kweken je inkomsten gemaakt. Prima. Moet je zelf weten.
                      Maar zodra het legaal wordt, hebben de gasten die verstand hebben van bedrijvigheid (bedrijven opzetten, btw, belastingen, werknemers etc.) een voorsprong van honderden kilometers op elke thuiskweker.
                      Die kunnen de wiet dan voor 5 cent per gram op de markt knallen. Dan ben jij je inkomsten kwijt en zul je echt voor je geld moeten gaan werken.
                      Die gasten met verstand van bedrijvigheid, die weten ook, net als de overheid, dat het dan zal gaan zoals met paracetamol: het is legaal te verkrijgen, maar alleen een bedrijf (met certificaten, regelgeving en keuringen) mag het maken en verkopen. Anders komt de volksgezondheid in gevaar, want bij legaliteit hoort veiligheidswaarborging. Dan blijft de prijs wel op zo'n 5-8 euro/gram staan. Maar als 'thuiskweker' ben je dan nog in overtreding als je wat wilt verkopen.
                      Hetzelfde geldt voor sterke drank bijvoorbeeld: je mag het kopen en verkopen (met vergunning), maar zelf stoken zonder vergunning is verboden.

                      Daar heb je als hobbykweker geen fuck aan. De bedrijven winnen het met gemak van elk persoon met een woonhuis vol planten. Stel je voor dat een tulpenkweker besluit zijn kassen anders te benutten, die gast kan heel Nederland voorzien van wiet voor 10x de prijs van een bosje tulpen. Hij zou dom zijn als hij die weg niet in zou slaan.

                      Succes met je protest! Ik zou graag wat goede inhoudelijke argumenten zien voordat je begint.
                      Want het stereotype blower zie je ook vaak op datsoort demonstraties:
                      "Waarom vind u dat het gelegaliseerd moet worden?"
                      - Ja, je weet toch 420 ever blazin! Bullshit overheid, is toch een medicijn uit de natuur, dat kun je niet verbieden! Het is een plantje!

                      Als dat een geldig argument is, dan is het tegenovergestelde ook sterk:
                      We mogen het best verbieden, want het is de natuur. Bullshit burger.

                      We weten allemaal dat op die manier de discussie niet vooruit gaat. Ik zou graag eens zien dat iemand er werk in stopt, en niet lukraak zijn onderbuik begint uit te boeren. We hebben een prachtig topic over vluchtelingen om te zien hoe dat gaat namelijk.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: protesteren denhaag wie doet er mee?

                        ik heb wel meer hersens dan ik van kweken wil leven.
                        dit vind ik meer een hobby en ik vind dat er niet veel aan te verdienen valt/risco
                        en zijn 101 manieren om je brood te krijgen met gratis geld is in mijn ogen iets waar je niks voor doet
                        dus als je er wiet voor kweekt is niet meer gratis daarbij moet je investeren en risico lopen
                        en een groten kweek is hoop werk dus werk je gewoon voor je geld
                        als in nederland legaal wort het hier goedkoop maar in andere landen is nog steens ilegaal dus duur

                        Comment

                        Bezig...
                        X