Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    eerst alles grof knippen weg hangen dan afknippen als je alles grof heb gehad weer kleiner maken. nette rekjes
    Smoke weed every day!

    Comment


      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      Thanx! Goeie tip, alleen niet gedaan.
      Met de grootste en mooiste twee begonnen en de wat mindere tot later bewaren. Die gaan we dus straks doen, de eerste twee zitten erop. Had ze net zo goed vandaag kunnen ophalen, maargoed. Weer wat geleerd

      En vandaag shit van de coffeeshop, tja het moet niet gekker worden. Maar de eigen shit heeft nog geen werking voor mij, afgelopen drie dagen nauwelijks iets binnen kunnen houden. De stress ook van het oogsten, ziekenhuis bezoeken, antibiotica het hele rattenplan! Dat is net iets teveel voor die grey..



      Net een paar Haze jointjes op van de shop en de misselijkheid is weg, kan er nu dus echt niet meer tegen om misselijk te zijn. Damn jammer dat die verse automaatjes nog te vers zijn. Baal een beetje ervan om het te moeten kopen. Maar no biggie, zoals het er nu naar uit ziet heb ik dadelijk een hele mooie jaarvoorraad en kan ik gaan relaxen..

      image.jpg image.jpg image.jpg
      Last edited by Greyvol; 30 September 2016, 13:29. Reden: Dacht eerst dat is een haarbal, onee, twee maaltijden in 1 keer return
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

        Bijna klaar, het meeste zat aan de Danish Snow. De paarse Frisian Dew is het gemakkelijkst knippen en de Double fun ruikt het lekkerst. Die Double Fun toppen bleven gewoon ook plakken in het schaaltje op zijn kop hahaha. Dat was een klein stekje in tuintje 2 en zit behoorlijk wat op voor zo'n klein plantje. Niet verwacht en kon zelfs in de tumble de rest (buiten de Danish Snow) was te klein want daar maakt de tumble dan siskebap van.. Dus met de hand knippen. Focus me iets teveel op die kleine dingen en heb moeite om een enkele trichoom weg te gooien hahaha. Echt heel weinig om weg te gooien, mega berg planten binnensjouwen en een maar paar kleine zakjes blijven erover. Mijn vriendin doet de selectie op rot, die ziet dat veel beter en knipt ze ook heel netjes. Ik doe meer het grove werk waar geen trichomen op zitten

        De tweede grootste was een Frisian dew en totaal niet paars. Die stond onder de notenboom in tuintje 1 en kreeg last van meeldauw. Is ook het minst rijp van allen. Nog twee kleintje te gaan, een onbekend enkel takje en nog een paarse Frisian dew. Dat paars heeft wel wat. Het is allemaal wel iets te vroeg geoogst maar ben blij dat we dit alvast gedaan hebben. Hopelijk kan de rest nog even blijven staan tot dit droog is.

        Mijn vriendin merkt het ook meteen nu ik weer wat andere wiet gebruik, heb het zelf niet zo meer in de gaten en ben nu gewent niet meer misselijk te zijn. Omgekeerde wereld, heerlijk! Zodra ik dat misselijkheid voel opkomen paf ik. Afgelopen dagen werkte dat niet en was wel kut.. Nu eet ik weer en ben volop bezig, stress is natuurlijk nu ook achter de rug en antibiotica is weer op. Kuur afmaken zeggen ze dan, ik kots elke maaltijd inclusief pil eruit, bijna drie dagen lang. In hoeverre heb ik dat spul dan binnen gehad? Maargoed, niet teveel over na denken.
        Last edited by Greyvol; 30 September 2016, 19:52.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

          Goed bezig Grey, Rook smakelijk!

          Comment


            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

            Thanx Ronthebudman

            laatste plant (die paarse Frisian Dew uit tuintje 2) zit erop en leuke verassing plakt net zo hard als de Double Fun en wilde niet uit het schaaltje komen bij de tweede keer met camera dondert natuurlijk wel de helft eruit ghehe.

            Trichoompjes lijken ook dik in orde!! Mooooooi

            Lekker aan het bikken ook! Huisje weer opgeruimd en lekker op de bank uitbuiken met de film 9
            image.jpg image.jpg image.jpg
            image.jpg image.jpg

            In het rekje liggen vijf verschillende planten

            Even met lampie eroverheen

            image.jpg
            Last edited by Greyvol; 30 September 2016, 22:29. Reden: Met zaadje, van Fem Frisian Dew
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              je zou er een plastic vuilniszak onder kunne leggen voor de hele kleine weed die er door heen zal vallen namatte het droogt en om rolt om de juiste form te krijgen.
              ben zelf ook weer begonnen met een verslagje.
              en heb ook zn droogrekje is beste wat er is ja. wiet krijgt een goede vorm.
              je kan het nog best iets dichter bij elkaar leggen snel drogen is het nie. goed drogen is de kunst zo dat je weed heerlijk word.
              niet te droog niet te nat dan lekker weg stoppen in een zak of pot en open laten en controleren.

              mooie toppen die paarse man echt ga ze ook bestellen wil ook vledje vol purlple haze.
              gewoon omdat het een speciaal en mooi weedje is.
              benieuwd naar de stone !? en feeling?

              super mooi gedaan man.
              Smoke weed every day!

              Comment


                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                Thanx Chappie!
                De onderste laag in het droogrek is dicht, heb daar nu het knipafval. Snapte eerst niet waarom, maar nu snap ik hem heb dus geen plastic vuilnis zak nodig daarvoor..

                Het ligt niet zo dicht op elkaar omdat het verschillende planten (linker droogrek) zijn, probeer ze dadelijk ook per potje te verpakken. We hebben er allemaal nuggets van gemaakt om beter te controleren op rot. Op stokje droogt het wel langzamer, dat wel. Kan lekker veel in en het rond draaien is ook wel erg praktisch met vullen en belichtten.

                Bovenste laag kan ik nie bij, dus ik moet hem nog ietjes lager hangen. Of een trapje vond het wel vet dat ik hem meteen op kon hangen in de oogjes van de lamp. Moet daar nog iets op verzinnen dat die lamp veilig ergens dwars ophang tegen de muur. Vind dat niks dat ie nu op de grond staat achter de rekken.

                Vorige keer te vroeg in potten gedaan en best wel wat weg moeten gooien door schimmel. Dat gaan we nu anders proberen te doen.. Leek toen keidroog, maar was alleen de buitenkant.
                Last edited by Greyvol; 1 October 2016, 06:21. Reden: Vroeg op!
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                  ik duf bijna niet meer te regeren gheheh wat een lagdilm hierzo
                  , ghehehehe

                  Comment


                    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                    Schroom je niet, of hoe zeggen ze dat?
                    Dikke vreetkick en giechel bui later, lees het net na. Bietje melig

                    Goeie shit..
                    Last edited by Greyvol; 1 October 2016, 07:11. Reden: Kreeg ook zin in siskebap
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      nice eige sjit rules , en smaken dat dat doet, weed zeker dat e luise scjilfklier ff waker word
                      maaoi handknipwerk man tering dat was een flinkr kluss ondanks de tu,bler.

                      Comment


                        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                        Ghehe
                        Thanx
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                          poetdoeme mooie oogst man ik durf niet te schatten , boh sjiek gedaan gria al had je de wind mee met deze september dan niet vanzelfsprekend he.


                          best zelden een plant die het vanzelf doet op de hoefslag geheheheh

                          Comment


                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

                            Comment


                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              als ze aan hun takken ondersteboven hingen dan had ik een schatting durven te maken
                              op een droognet is een onbekend beeld voor mij en zonder te draaien krijgen de minder compacte toppen een ligzijde als bagappeal ertoe doet ...

                              koningskaars, zeker zetten, voor d eindianen was dat de white-man (footprint) plant en zij hebben daar 13 toepasssingen voor
                              de meest bekende is wc-papier maar is zoals de smeerwrotel een mineralendelver en bleoit langdurig en wordt dus veel bezocht door insecten
                              is een typische pioniersplant, die zelfs op gravel of asfalt kan groeien en die met haar wortels en haar uitscheidingen(exudates) de grond verbeterd en vrijwillig baan ruimt voor later komende planten

                              geweldig kruid , erg ondergewaardeerd bij de gewone mens en zeer geliefd bij de permaculturisten
                              en meest verkiesbare is die met het epitheton thapsus

                              ik heb wel een goed idee over hoe die spots te maximaliseren
                              in mei bij aanplant verwachte ik dat jij grotere reuzen dan mij zou krijgen wegens volle bak zonlicht en groter voorgegroeide planten toen

                              en goed dat je ze in de netten hebben liggen, die is binnen en dus geslaagd
                              op naar de volgende

                              Greyvol komt niet zonder te zitten, goe besig

                              groene groeten

                              Comment


                                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                                Mooi kweekverslag. Kost wat tijd om alles hier te lezen. Interessant. Mooie grote planten had je. En je doet de nodige aanschaffen, microscoop, trimmer, droogrek, uv-c lamp. Zo fanatiek ben ik nog lang niet. Leuk die bijen en hommels, had in het voorjaar ook een hommelnest. Per ongeluk in een wit zand hoop, verhuisd naar een bloempot in de grond, ergens in juni. Eind juli was het nest onbewoond. Op eerdere foto's zaten er wat haartjes aan je toppen, van je huisdieren denk ik, of je toppen hadden het koud en groeiden zelf een vacht. Al met al een geslaagde zomer qua tuinopbrengst lijkt mij.
                                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X