Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Ghihi thanx Stemma, hoeloes
    Zit nog in het ziekenhuis, wond was/is wel erg groot en voor de zekerheid een nachtje blijven. Iets met bloeduitstorting. Lig in mijn eentje in een vier persoonskamer. Kerel tegenover me is al weg en had hetzelfde als mij, toch fijn even babbelen erover met lotgenoot mijn lieve vriendin is net weg en komt me morgen weer ophalen.

    Kan niet zeggen dat het meevalt, ben super blij dat het achter de rug is en ben liever vannacht thuis maar het is niet anders. Morgen is het zo weer. Kwam weer erg naar uit de narcose en wat wartaal, maar niks om over naar huis te schrijven ghihi

    Even een klein wiet pafje gedaan voor het ziekenhuis, en het idee dat ik dat zo kan gaan doen is al voldoende. Hee een pret sigaret kreeg ik te horen Eet en drink nauwelijks en ben heel moe en misselijk, overgeven is nu het laatste wat ik wil en kan me de pijn al voorstellen. Ga zo maar weer eens een dutje doen.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      Woohoooo bijna naar huis toe!
      Gaat een heel stuk beter nu en ben happy happy!!

      Kan me bolletje al een beetje draaien, om de twee uur ben ik wakker gemaakt vannacht, das wel kut. Meneer grey niet schrikken hoor maar we gaan even prikje en bloeddrukmeten. En dat heel de nacht door, ze laten ook regelmatig iets op de grond flikkeren en dan zit die grey weer rechtop in bed te mopperen, heel moe ben ik en thuis ga ik lekker dutjes doen, gaat niks boven eigen nestje

      Misselijk wel en heb nog niet gepaft, dat doe ik thuis wel of dadelijk in de auto. Zit te trillen van de zenuwen of de honger of ontwenning van de wiet kweet het niet. Bloedruk is ook heel hoog, heb ik eigenlijk normaal gesproken ook niet. Zuster zei al dat het door het witte pakje kwam

      Ik denk dat ik gewoon naar huis wil! Mijn lieve schat zal nu in de file staan. Nog even..

      De hele delegatie is net langs geweest, was dit berichtje aan het typen en ze kwamen allemaal binnen 7 a 8 mensen die me aan staan te koekeloeren en vragen me de oren van het hoofd ghehe
      Last edited by Greyvol; 7 December 2016, 08:37.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

        Goed om te horen Grey, weer snel naar home sweet home!
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

          hopelijk ben je snel thuis grey beterschap en rust maar lekker uit.
          oost west herstellen doe je thuis op zn best

          Comment


            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

            Ghihi wat is het toch fijn om thuis te zijn!

            Zit lekker me jointje te paffen, rust is het hem vooral. Misselijkheid ept nu ook lekker weg. In de auto was vorige keer niet relaxed en heb het nu volgehouden tot thuis. En nu lekker op de bank paffen! Heerlijk!! Veel beter plan.

            Ik geef ook verkeerde signalen naar de zusters in het ziekenhuis, zeg heel relaxed dat ik me gestressed voel en veel pijn heb. Zichtbaar aan het bibberen en hartmeter gaat helemaal nuts.. Zit gewoon in me, wil me niet zwak voelen en vooral niet laten blijken aan anderen. Zo zit dat in mijn hoofd, voel me anders echt een zeurpiet. Na de narcose waren mijn ogen wijd open met speldeprik als pupillen zei mijn vriendin. En niet zo'n stennis staan maken als vorige keer.
            Gelukkig

            Bedankt voor de lieve berichtjes, is het toch nog lekker snel gegaan.

            Last edited by Greyvol; 7 December 2016, 11:26. Reden: Earth angel
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              Fijn om te lezen dat je weer lekker thuis bent kerel
              nu lekker genezen
              komt helemaal goed met die Grey

              Comment


                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                Goed herstel toegewenst en alvast goede feestdagen

                Comment


                  Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                  Thanx Haze en Tukker!
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment


                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                    Comment


                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      Welkom thuis! Daar is het altijd beter. Zeker met een jointje. Geniet ervan.
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                      Comment


                        Last edited by Greyvol; 9 December 2016, 21:22. Reden: Raising Hope is ook goed
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment



                          Gaat over stress en pillen in het engels..

                          Paf tegenwoordig nog maar de helft van voor de operatie. Kan het haast niet geloven maar dat is een ongelofelijke winstpakker voor me nog net voor het eind van het jaar. Damn zeg, heb er ook heel hard in moeten geloven. Maar zie nu het resultaat. Mijn lijf word elke dag sterker. Word sochtends wakker met net iets meer energie als de dag ervoor. Heel goed nieuws allenaal, ben ook weer aan het eten en aankomen en heb al twee keer teveel gegeten maar niet overgegeven. Beetje dom weer, maar gelukkig geen nare gevolgen ervan. 10 dagen kotsvrij!

                          Teveel stress, datwel. Mijn hardslag en bloedruk is nu inmiddels gezakt. Die was flink hoog tot een paar dagen geleden. Raar gevoel zo'n racend lijf tewijl ik niks doe. Is normaal na een ingreep en narcose, kan zelfs enkele weken duren. Slik nu nog paracetemol tegen de pijn. Gistern was die op en dacht, pak gewoon een oxy. Moet daar wel mee oppassen want ik vind dat te lekker, geef dat eerlijk toe. Echte opkikkert, kan beter een jointje draaien dan die pillen. Pijn is nog wel behoorlijk maar word minder. Mijn gedachte zitten ergens anders, gelukkig heb ik enom veel hulp die het aan het regelen zijn en hoef ik slechts toe te kijken. Beetje vaag allemaal, maargoed, kan daar niet echt iets over kwijt.

                          Mega veel stress op me donder, verkeerd eten en op de verkeerde tijden. Relatief weinig paffen en toch blijft alles erin zitten. Hopelijk blijft dat zo goed gaan.
                          Heb nog geen tijd gehad om de kweek op de starten en als mijn verbruik zo blijft hoeft dat ook niet 'meteen'!

                          Zo dubbel weer, keigoed nieuws en dan nog een hoop drama maken. Ons leven staat weer eens op zijn kop en het lijkt wel of mijn lijf nu geen zin heeft om ziek te worden. Hoe raar dat ook klinkt, misschien is dat de adrenaline. Kweet het nog niet. Gaat het een keer goed en dan kan die grey het niet geloven, tis ook altijd wat!!
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                            beautiful post

                            Comment


                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              erg intresant filmpje Grey

                              en blijven proberen positief te blijven
                              ook al heb je veel wat op je afkomt nu
                              je komt er wel fijne feesten gewenst en geniet ervan met je naaste

                              Comment


                                Last edited by Greyvol; 28 December 2016, 02:04. Reden: Komt goed, toch nog veel mazzel en turbo boost ;)
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X