Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP Informatie over trip

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: HELP Informatie over trip

    Aight echt super bedankt man! Als jij mij dit niet had laten weten allemaal was ik evht super ongerust.
    nu ben ik zoveel kalmer en ik voel dat het al een stuk beter gaat hoop dat t snel over is! Hartstikke bedankt man
    Last edited by westport; 6 June 2016, 00:31.

    Comment


      #17
      Re: HELP Informatie over trip

      Oorspronkelijk geplaatst door Draaidop View Post
      Ik heb ook al n week niet geblowd maar krijg t evoel steeds dat ik de trip weer in ga net zelfs zo erg dat ik 112 heb gebeld kon niet stoppen met trillen en ging pittig fout ik krijg het waneer ik NUCHTER ben daarom plaats ik dit
      Vraag me af wat de mensen van 112 zeiden ?
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: HELP Informatie over trip

        Ja niks werd doorgelinkt naar een huisarts en mijn verhaal gedaan en na 3 uur wachten heb ik te horen gekregen dat ik t masr aan moet kijken en als t erger word moet ik weer bellen :/
        Last edited by westport; 6 June 2016, 00:32.

        Comment


          #19
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: HELP Informatie over trip

            ah hartstikke bedankt! Deze informatie is zeer goed mee te nemen.
            maar als u zo het probleem zo aanhoort verwacht je dat het fout gaat? Of binnenkort over gaat.
            heeft u ook nog tips waarmee ik het kan verminderen of iets dergelijks?
            alvast bedankt!
            Last edited by westport; 6 June 2016, 00:32.

            Comment


              #21
              Re: HELP Informatie over trip

              Ik verwacht dat het fout gaat als je blijft gebruiken. Het kan zijn dat je gewoon de grens van je lichaam hebt bereikt, of dat je het randje hebt opgezocht van je psychologische gesteldheid.
              Als je dus geen drugs meer gebruikt, dan gaat het waarschijnlijk gauw voorbij. Zo niet, dan is er meer aan de hand en dan mag je best eens een huisarts bezoeken met je verhaal.

              Wat ik al zei: verminderen van veel klachten die met wiet te maken hebben, kun je doen door flink te sporten, goed gezond te eten en gezonde vetten binnen te krijgen.
              Dat sporten helpt met het afdrijven van elke stof, of het nu wiet of iets anders is.. Je lichaam gaat zijn vers aangemaakte reserves (waar THC in kan 'verstoppen') opgebruiken. Vooral de langdurige sporten, skeeleren, hardlopen, fietsen, helpen daar goed bij.
              Gezond eten en gezonde vetten helpen bij het aanmaken van afbraakmiddelen voor het ongewenste spul in je lichaam maar ook om de stofjes die je teveel hebt gebruikt weer aan te vullen. Bij elk type drugs worden er stoffen in het lichaam meer verbruikt dan normaal, het is altijd verstandig om die wat extra aan te vullen.

              Voor totaal stoppen met wiet heb ik de enige tip: zorg dat je het niet in huis hebt, dan kun je het ook niet 'uit gewoonte' gebruiken. De afkickverschijnselen zitten in je hoofd, niet in je lichaam, en duren hooguit 3 dagen. Daarna kun je voor altijd zonder.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #22
                Re: HELP Informatie over trip

                Gelieve de quote knop te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan AUB!
                mvg westport

                Het enige probleem wat ik me zo voor kan halen is dat mijn zicht niet vloeiend is maar wat hakerig, weet je dat mischien?
                en hartstikke bedankt voor al je info ! Stel het zeer op prijs en ik heb al n paar dagen niet geblowd en ik heb geen afkickverschijnselen alleen dat ik me niet helemaal helder voel meerder deels door mijn zicht.
                ook heb ik last van een lui oog die ik zelf zegmaar kan controleren maar als ik moe ben dan gaat het soms vanzelf dat is ook wat minder.
                maar ik hoop dat t allemaal gauw over is!
                Last edited by westport; 6 June 2016, 00:34.

                Comment


                  #23
                  Re: HELP Informatie over trip

                  genoeg slapen!
                  Last edited by Geodude; 13 April 2016, 12:28.

                  Comment


                    #24
                    Re: HELP Informatie over trip

                    Oorspronkelijk geplaatst door Geodude View Post
                    Klinkt idd als paniek/stress aanval.
                    Op tijd slapen, genoeg sporten en CBD olie 6% heeft mij van een 16 jaar durende angststoornis afgeholpen
                    Oke bedankt!! Hoe voelde je angst stoornis als ik vragen mag?

                    Comment


                      #25
                      Re: HELP Informatie over trip

                      Bij volle maan, in blote bast met paarse sokken aan, huilen als een wolf, helpt ook.

                      Comment


                        #26
                        Re: HELP Informatie over trip

                        Jonge mensen zijn nog gevoeliger voor Cannabis, hoe oud ben je ?

                        Niet meer gebruiken, niet ieders brein is gelijk.
                        Ook al blowt je hele omgeving, blijf ervan af.

                        Ook geen andere geestverruimende middelen of alcohol gebruiken tot je klachten over zijn.
                        Eet gezond en regelmatig en zorg voor voldoende slaap..

                        Onthoud dat de reactie op THC een volgende keer nog heviger of langduriger kan zijn!
                        Ik ken iemand en die negeerde de 'bad trips' en ging stoer door op zijn 17e totdat hij na schaartjeshash in een 24/7 depersonalisatie terecht kwam die ruim 3 jaar duurde.
                        Compleet met paniekaanvallen, en in de eerste maanden raar vlekkerig zicht alsof hij door een buis keek waarin het sneeuwde.

                        En djax maakt een grapje, maar geloof mij dat je dit volcontinue doet als het ook maar een beetje helpt want je gaat door een hel.

                        Google er maar eens op er staan fora vol met dit soort klachten na cannabisgebruik,
                        wel voornamelijk engelstalig.
                        Last edited by Stemma; 13 April 2016, 04:52.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #27
                          Re: HELP Informatie over trip

                          Ik heb ook een beetje last van vlekkerig zicht maar meer alsof je lang naar iets kijkt dat veel licht heb en dan wegkijkt.
                          Ik ben ook gestopt en t gaat wel wat beter.
                          het is wel raar ik woon in almere en in leeuwarden en afgelopen 2 weken ben ik in almere geweest en de laatste keer dat ik blowde was vrijdag ik had geen problemen of iets dergelijks tot ik in leeuwarden kwam en de 2de dag dat ik hier was kreeg ik problemen verder niks gebruikt
                          denk je dat mijn eet patroon er iets mee te maken zou kunnen hebben?
                          dankjewel!!

                          Gelieve niet te dubbelposten AUB!

                          en bij jou vriend zat hij in de trip in de depersonalisatie en dat bleef of kwam hij eruit maar ging er later zonder iets te gebruiken er terug in?? Dankje
                          Last edited by westport; 6 June 2016, 00:33.

                          Comment


                            #28
                            Re: HELP Informatie over trip

                            Het verloop zal voor iedereen anders zijn. Depersonalisatie is net als een paniekaanval ook een angststoornis.
                            Als je het niet vertrouwt ga dan langs je huisarts om je klachten te bespreken.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #29
                              Re: HELP Informatie over trip

                              Ha draaidop. De laatste reactie is al weer even geleden, maar wil je toch even geruststellen. Ik heb vroeger jaren met plezier heel veel gerookt, maar ineens ging het fout. Dit kan zijn omdat in die dagen de omslag werd gemaakt van chille wietjes naar Nederwiet kanonnen, of omdat ik in de laatste dagen dat ik blowde enorm veel stress had met nieuw werk dat te veel van me vroeg, maar wellicht ook door de overgang van puberbrein naar volwassen worden (dan veranderd er veel in je kop).
                              Ik heb in de jaren daarna nog wel eens meegerookt maar dit viel iedere keer fout (op een leuke keer na).
                              Wel heeft die ervaring mij behoed voor het gebruik van hardere drugs, niet dat ik tegen drugs ben, moet iedereen lekker zelf weten, MAAR zoals iemand eerder al belangrijk opmerkte: Ik heb het idee dat ik gevoelig ben voor angsten en psychoses, dus vooral hallucinerende middelen moet ik echt niet doen.
                              Inmiddels mag ik bijna met pensioen, ben blij dat ik me mijn pubertijd heb doorgerookt, die ervaring had ik niet willen missen, ben trots dat ik net op tijd ben gestopt (hoewel ik graag nog steeds af en toe wat zou willen roken).
                              Dit dus om aan te geven dat er helemaal niks met je mis hoeft te zijn. Geef het even de tijd. En inderdaad zoals iemand schreef: Ga lekker sporten, en blijf bezig. Dan maak je je minder zorgen en kan je je weer ontspannen.

                              Comment


                                #30
                                Re: HELP Informatie over trip

                                Heb het zelfde mee gemaakt. Na 12 jaar blowen was ik 3 weken gestopt. Daarna weer eens geprobeerd. Dat viel echt compleet verkeerd. Wist niet waar ik het zoeken moest van ellende. Paranoie nie normaal. Elke keer als ik 1 haaltje nam kwam het weer terug. Ben nu 3 jaar gestopt e laatst 1 haaltje genomen en dat beviel weer niet. Conclusie niet meer blowen voor mij

                                Kweek nu gewoon voor de hobby. Oogst mogen andere oproken hehe

                                Comment

                                Bezig...
                                X