Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP Informatie over trip

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: HELP Informatie over trip

    Hier hetzelfde verhaal, vroeger rookte ik knetter veel.
    20 gulden met gemak op een dag zeg maar, in de weekenden nog meer, meter blowtjes, emmeren, waterpijp. Toen een tijd gestopt omdat ik na een alcohol wiet sessie erg naar werd. Rondjes lopen door het park, wilde dat niemand me zag, als me telefoon ging en me broertje belde kreeg ik hart kloppingen en was ik bang om op te nemen.
    nu rook ik soms hars, doe er dan zo weinig in dat een ander dat met 1 hijs op zou hebben.
    Harsj kan ik beter tegen, maar met wiet voel ik na 1 hijs waas echt niks haast in zit al meteen dat ik weer fucked up word. Dus voor mij geen wiet meer, al wil ik nog wel een x een zo min mogelijk sterk wietje wil proberen omdat het gevoel zo lekker was altijd, en je er zo lekker op slaapt ( heb slaap problemen al jaren ). Maar ja welk soortje zou ik moeten hebben die heel weinig thc bezit en niet in slaat als een bom.... zowieso neem ik 1 hijs en wacht een half uur voor het effect, de laatste keer was een eigen wietje van een auto flower, en die was zeer zeker te sterk

    Comment


      #32
      Re: HELP Informatie over trip

      Zo is het mij ook gevergaan.
      Ik hoop op mijn balkon iets te kweken waar ik nog eens een zuigje aan durf te nemen.
      Ongelooflijk hoe ik eerst zakken weg- rookte en daarna van 1 hijs achterover sloeg.

      (waren we maar nooit ff gestopt)

      Comment


        #33
        Re: HELP Informatie over trip

        Binnen kort eens proberen om hars met een hoog cbd gehalte en weinig thc gehalte te smoke.

        Comment

        Bezig...
        X