Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Problemen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Problemen?

    Korting op 420shop
    Ik heb snel een lamp opgezet naast mijn bed om 2 plantjes wat te laten groeien voordat ik ze buiten zet. De lamp word behoorlijk heet ook als je het te lang aanraakt krijg je lelijke blaren op je vingers. Gister was ik in haast naar de supermarkt en de lamp hangt zo'n 5-8 cm boven het plantje. Toen ik thuis kwam zag ik dat een kussen op de lamp was gevallen en had zo snel mogelijk dit weggehaald en zag dat kleine stukken van het plantje heel erg lichtgroen was. Nu begint het wat meer gelig te worden moet ik me zorgen maken en komt dit nog goed?Screenshot_2016-05-01-11-33-28.jpg
    Attached Files

    #2
    Re: Problemen?

    Als ik het zo lees heb je een nogal brandgevaarlijke setup. Lampen die loei heet worden en waar kussen op vallen?!!

    Ik vermoed eens dat je een halogeen bereaulampje aan het gebruiken bent. Halogeen heeft een verkeerd lichtspectrum om er onder te kweken of je zou er al heel veel watt van moeten ophangen en dan is het niet meer rendabel.

    Comment


      #3
      Re: Problemen?

      ik zou ze zo buiten zetten als ik van jou was,en die schade doe je nu niks meer aan dus gewoon aankijken...2 dagen voor het raam nog en dan buiten!!
      het word mooi weer...

      Comment


        #4
        Re: Problemen?

        Bedankt voor jullie reacties ik ga ze zo in een grotere pot op het dak zetten van de uitbouw. (Staat naar zuidelijke kant)

        Comment


          #5
          Re: Problemen?

          Brr, je zou het toch meemaken dat je voor twee plantjes van een paar dagen was afgebrand!

          Geen verzekering die betaald als het was uitgekomen!

          Comment


            #6
            Re: Problemen?

            Screenshot_2016-05-01-13-45-13.jpg

            Heb hem overpot in een grote pot er is wel een klein stukje uiteinde van de wortel afgebroken.
            Attached Files

            Comment

            Bezig...
            X