Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

og kush auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    og kush auto

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal, mijn autoflower staat nu al bijna 3 maand in bloei. Nu was mijn vraag aan jullie, hoelang duurt het nog voordat ze geoogst kan worden ?
    Ik ben nu sinds een week gestopt met bloeivoeding en greensensation te geven.
    Attached Files

    #2
    Re: og kush auto

    Een autoflower die 3 maanden in de bloei staat?
    Dat kan toch niet kloppen?
    Normaal doet zo'n plantje er maximaal 12 weken over van begin tot eind.
    Dus ik neem aan dat ie zo goed als klaar is.

    Greetz the bird
    Groene vingers

    Comment


      #3
      Re: og kush auto

      Te vroeg begonnen heh, je ziet het ook aan de plant, hij is nauwelijks gegroeid, en geen zijtakken.
      Voordeel is datie bijna klaar is, nadeel dat er niet zoveel wiet af komt.
      Maar wat er aan zit ziet er prima uit, heb je de trichomen al bekeken ?
      Met het bekijken van de trichomen rond oogsttijd (niet eerder) kun je zelf precies zien hoever een plant is.
      Zonder de trichomen is het gokken, dat is wat wij ook doen als we zo'n vraag krijgen met 1 schamel fotootje.

      Probeer wel minstens 7-10 dagen helemaal zonder voeding te doen, dus alleen normaal water geven.
      Langer kan geen kwaad, korter wel, daar krijg je scherpe wiet van.

      Check deze post even: "wanneer oogsten, trichomes", dan kun je lezen hoe het werkt, het is vrij simpel.
      Succes!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: og kush auto

        ja ik vind het zelf ook heel raar dat deze plant er zo lang overdoet naar mijn gevoel heb ik voor deze kweek de verkeerde wietzaden besteld op wietzaadjes.nl ik heb ook nog 4 ak staan die er nog langer over doen. heb voorgegroeit met een tl balk en daarna heb ik ze in een zelf gebouwd hok gezet met 3 tl buizen erboven van 60 cm 2xcool 1x warm white en heb de biologische voeding gegeven van plagron (growbox biologische) deze plantjeszijn ook allemaal niet veel hoger als de og kush die hier boven op de foto staat (de planten staan nu al overdreven lang bijna 7 maand!!)

        Comment

        Bezig...
        X