Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Artikel in de Standaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Artikel in de Standaard

    Korting op 420shop
    Artikel over cannabis

    Graag jullie reacties.

    Greetz,
    zion

    #2
    Re: Artikel in de Standaard

    Jaja, ik denk dat er voor velen hier wel herkenbare punten in zitten, misschien willen ze het niet toegeven, maar ik denk het wel, voor mij toch allesinds wel.

    Alleen snap ik niet goed hoe je in godsnaam 20 tot 30 joints uit 5 gram kan halen?!Dat bestaat toch niet...

    Ik denk dat die kerel beter eerst eens stopt met het roken van tabak, sind ik gestopt ben met tabak rook ik aanzienlijk minder, meestal maar 1 per dag, soms zelfs maar een halve, en heel soms maar een paar trekjes, hangt allemaal van de stemming af.

    Ik vind wel dat hij zijn geval niet zo mag veralgemenen, het is niet dat het voor hem zo is dat het voor iederen zo afloopt.

    Hoe dan ook heel herkenbaar, cannabis is inderdaad niet zo onschuldig als men denkt, je moet er op de juiste manier mee omgaan of gewoon niet aan beginnen, of voor je het weet loopt het uit de hand, ik spreek uit ervaring....
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Artikel in de Standaard

        Die gast heeft er geen controle meer over.
        Ik rook al een tijdje 1 joint op de late avond, en soms eens een paddo.
        Niks mis mee zolang je zelf onder controle kan houden.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Artikel in de Standaard

          Zelfde als met drank geniet , maar geniet met mate.

          Grtz.

          Comment


            #6
            Re: Artikel in de Standaard

            ale komaan gaste,dees he niks met cannabis te maken!!
            sluit de schoolpoorten met een luide knal? (ga gewoon ni graag na school)
            doet niks anders dan playstation spelen en tv kijken!(hij is gewoon lui)
            word ontslagen omdat hij teveel te laat is(wederom hij is ne luiaard)
            sorry e maar zijn door deze verhalen dat de mensen een verkeerd beeld hebben van cannabis!
            is precies ne alcoholverslaafde met de symptonen dat hij verteld!
            ik blow al van men 14de en ik geef toe als ik ns zonder zit dat ik me ook ni super voel,maar daar moet je mee omkunnen vind ik! ik blow elke dag ! heel de dag ! en ik zit in den bouw! ben misschien 2 keer te laat gekomen op 10 jaar..
            dit ligt puur aan jezelf.. als je liever met vrienden tot een kot in de nacht ligt te blowen terwijl je volgende dag moet gaan werken en niet uit je bed kan is het gemakkelijk het op de weed te steken.. zijn zovele factoren die meespelen die je zelf in de hand hebt! spijtig dat er weer zo een opgeblazen verhaal in de wereld word gestuurd!

            grtjs

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Artikel in de Standaard

                Ja, Blackjack, dit verhaal laat inderdaad alleen maar de slechtste kant zien, en die gast is inderdaad een probleemgeval, dus degene die het leest moet zelf maar zo open-minded zijn om een beetje te kunnen nuanceren.
                Niet iedereen die cannabis rookt gaat zover als die gast in de marginaliteit verdwijnen, gelukkig maar.

                Maar geef toe, je herkent er toch vast wel bepaalde punten uit, kan nie anders als je alle dagen blowed.

                Een positief cannabis verhaal gaat de media niet halen, dat spreekt voor zich, die gast is gewoon verslaafd, simpel als dat, en voor mensen die met het zelfde probleem kampen kan dit verhaal misschien toch wel een eye opener zijn en een doorslag om hulp te zoeken.
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment


                  #9
                  Re: Artikel in de Standaard

                  Ja dazed je hebt gelijk maar vooral met hetgene wat je eerder zei: hij moet het niet zo veralgemenen.. Heb respect voor z'n verhaal maar kom op het geeft toch een verdraaid beeld op cannabis het is vooral hoe je ermee omgaat maar dat word er natuurlijk niet bij gezegd.

                  En veel mensen zijn volgens mij te koppig of gewoon niet open-minded genoeg om de situatie te kunnen nuanceren, en zo komen we nooit op het moment dat cannabis aanvaard wordt zoals alcohol.. Mrjaah.. dat blijft ook maar een droom eh

                  grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Artikel in de Standaard

                    Nu moet je al een tijdje rijden voor je stuff te vinden maar moest het legaal worden en je maar 2 meter moet wandelen voor je wiet en het daarbovenop maar 10 cent per gram nog zou gaan kosten. ben ik er zeker van dat er meer probleem gebruikers zullen zijn.

                    Comment


                      #11
                      Re: Artikel in de Standaard

                      het zal voor iedereen anders zijn wss maar bij mij ging het zo toch niet...

                      ik ging idd niet graag naar school,maar dat was ook al toen ik nog niet blowde!
                      ik heb altijd goede punten gehad maar ik veegde mijn voeten eraan omdat ik wou gaan werken... op mijn 15de ben ik deeltijds gaan doen,ook gewoon omdat ik geld wou verdienen en niet graag leerde! tot nu toe,dus 8 jaar later ben ik nog steeds aan het werk!
                      ik snowboard en bmx,snowboarden 1x per week en bmx'en zo goed als alle dagen!
                      oke ik blow ook wel een joint of 7 per dag,maar niet dat ik niet wil werken of iets wil doen... ik doe alles liever als ik een joint heb geblowt!

                      ook speel ik geen playstation en kijk ik niet veel tv...

                      ik ken ook een kerel die vroeger bij mij op school zat en die ook altijd mee wou blowen maar als hij een trekje deed dan kotste hij alles onder en ging van zijn zelve!
                      sommige mensen kunnen massa's blowen op een avond en andere die gaan onderuit van een paar trekjes!

                      als je er niet goed tegen kan of lui van wordt moet je het gewoon niet doen,het is natuurlijk je eigen keuze maar moest ik zo worden van blowen dan zou ik gewoonweg ook stoppen want dan is de fun eraf...

                      grtzzz

                      Comment

                      Bezig...
                      X