Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

    Korting op 420shop
    Halo halo ierdereen...
    Na het bladeren door dit geweldige site met de beste opleiding over het kweken van Cannabis ooit, kom ik hier met mijn eerste kweekverslag en tot nu toe in feite met maar een vraag. Ik ben van 7 auto zaadjes begonnen waarvan er maar 3 het gered hebben (Amnesia, Wite Widow en Northern light).
    Voedingsplan van Plagron gevolgd, ph van 5.8, ec van 1.4 en zo naar boven tot vandaag 2.2, dag temp. rond de 30 nacht rond de 24 (ik weet het, ik kan niet lager momenteel, zou ik hiervoor co2 mogen gebruiken??), 3 weken 250w en nu verhuisd naar 600w.

    Foto's Amnesia, (week 1, moeilijke jeugd)uploadfromtaptalk1466267372922.jpg

    week 2
    uploadfromtaptalk1466267479342.jpguploadfromtaptalk1466267588036.jpg

    week 3
    uploadfromtaptalk1466267694300.jpg

    week 4

    uploadfromtaptalk1466267831568.jpg

    Withe Widow 1ste week
    uploadfromtaptalk1466267974505.jpg

    Week 2
    uploadfromtaptalk1466268075127.jpguploadfromtaptalk1466268090507.jpg

    week 3
    uploadfromtaptalk1466268144425.jpguploadfromtaptalk1466268209020.jpg

    week 4
    uploadfromtaptalk1466268286283.jpg

    Northern light week 1
    uploadfromtaptalk1466271646046.jpguploadfromtaptalk1466271706926.jpguploadfromtaptalk1466271716786.jpg

    week 2
    uploadfromtaptalk1466271772544.jpguploadfromtaptalk1466271797781.jpg

    week 3
    uploadfromtaptalk1466271825257.jpguploadfromtaptalk1466271839303.jpguploadfromtaptalk1466271852593.jpg

    ik heb gelezen dat auto niet getopt worden, twas te laat...
    uploadfromtaptalk1466271964466.jpg

    week 4
    uploadfromtaptalk1466272067172.jpg
    uploadfromtaptalk1466272280963.jpg

    geen spijt van dat toppen zene ( na 3 dagen)
    uploadfromtaptalk1466272331206.jpg
    uploadfromtaptalk1466272474656.jpg

    Vandaag te samen
    uploadfromtaptalk1466272498815.jpguploadfromtaptalk1466272525632.jpg

    Zoals jullie zien zij zijn totaal niet even groot, ik heb het opgezocht en nog geen idee waar het te mee te maken heeft, dacht aan de zaadjes, niet vers genoeg of zoiets...
    Voila, dit is het zo een beetje, alle hints zijn welkom.





    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    Attached Files

    #2
    Re: Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

    Update...
    Wat problemen na 3 weken bloei..


    Stikstof te kort heb ik hier gelezen, ben gewoon gestopt met voeding te geven 3 dagen en het kwam goed..

    Ik heb er wel de dode bladeren van weg geholpen

    Half in de 5de week bloei is de ontploffing gestart [emoji7]

    3 dagen later

    3 dagen later

    Week later (aan het spoelen)


    4dagen geleden


    Vandaag



    Sommige toppen zien er klaar voor maar andere niet

    Aan de trichomes zou ik mogen oogsten...


    Sent from my SM-G920F using Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

      Dat bladprobleem in het begin was geen stikstof tekort maar overschot. Ze knikken dan de bladpunt omlaag. Verder stonden ze te nat. Voor de rest goed gedaan.

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

        Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
        Dat bladprobleem in het begin was geen stikstof tekort maar overschot. Ze knikken dan de bladpunt omlaag. Verder stonden ze te nat. Voor de rest goed gedaan.
        Dankje man voor uw reactie, van dat te nat dacht ik het wel maar verstond niet het "te kort"... Beginners fout
        Kan jij mij anders ook meedelen hoe jij ziet dat zij te nat stond?
        Alvast bedankt!


        Sent from my SM-G920F using Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

          Je blad bolde daar nogal bol naar onder en die vlekjes op je blad duiden daar op.

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

            Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
            Je blad bolde daar nogal bol naar onder en die vlekjes op je blad duiden daar op.
            Top!!! Dankjewel..

            Sent from my SM-G920F using Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

              Hallo! Hier kom ik met het eind verslag van dit topic. Het is voor mij een super ervaring geweest en vind dat ik nog een mooie oogst heb kunnen uithalen voor mijn eerste keer.

              Ik heb wel in verschillende keren geoogst om zo het verschil te kunnen zien

              De top...

              Ik heb enkel de top afgewogen, wow alleen weten wat ik juist ging overhouden...

              Ik heb er in totaal juist 111gr van de grote overgehouden, heel lekker wiet maar mijn hoofd top was er een beetje over met de bloei...

              Ben er kapot van als ik er van smoor...
              De withe widow bracht 16gr op

              En die Amnesia leverde een 5tal op...
              Alvast bedankt voor de hulp iedereen 👍

              Sent from my SM-G920F using Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

                Wat laat maar...ze zijn niet even groot, hoe komt dat? Waren die even oud dan? Op latere foto's is het niet meer te zien. Maar als ik zo de foto bij u vraag zie, en die vraag juist begrijp. Potformaat he... De ene plant zit in een joekel van een pot, de andere in een 5l ofzo op de foto erbij. Je gebruikt een tentje denk ik? Voor zover ik weet heeft co enkel nut in een afgesloten ruimte anders zuig je die zo terug weg naar buiten.
                Geniet ervan!
                Last edited by ergonaut; 1 October 2016, 03:02.
                verslag 1, verslag 2

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

                  Ik weet echt niet hoe dat het komt dat die verschil zo groot was, ben met 11l potten begonnen maar na 3weken groei zag ik dat die zo verschillen dat ik besloot om ze te overpotten en Co heb ik hier niet bij gebruikt...
                  Bedankt...

                  Sent from my SM-G920F using Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

                    Co was een reactie op u vraag in beginpost. Ah op die manier. Dan vast te nat gestart en groei geremd. Als ge u bloeifoto's bekijkt, staat u blad zo wat bollig he, in plaats van plat. Ook wijzen u punten hier en daar wat naar beneden. Dit wijst meestal erop dat ze wat te nat staan. Wat, je raadt het al! Een stikstofprobleem kan opleveren. Iets wat je zelf al aangaf te zien. Tevens mogelijk iets te ongeduldig . Als ge es mijn topic ziet zijn ze ook niet evengroot, wel even oud. Niet ieder soort groeit even vlug he. Sommigen halen later dan eventueel wat in door iets langer door te groeien bv. Had ge ze in de 11l gelaten hadden ze vast groter geworden.

                    Heb je de temp. Uiteindelijk beter lager gekregen.?Had ik ook eerst problemen mee. Vond geen foto van u lamp, dus geen idee of ge dit doet maar. Ik heb een clipfan op de kap van mn hps gehangen die net onder (niet erop) de lamp blaast. Hielp enorm!! Omdat ie de grootste hitte onder de lamp wegblaast richting de afzuiging. Als ge niet snapt wat ik bedoel, post ik met plezier een fototje, mocht ge dit nog niet doen.

                    Maakt nu niet veel meer uit, maar dacht mss voor de volgende keer.

                    zag net dat flint het te nat al opmerkte even terug.
                    Sorry...
                    Last edited by ergonaut; 1 October 2016, 16:43.
                    verslag 1, verslag 2

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

                      Die temp heeft altijd rond de 30 dus ik ga dat zeker is proberen met die fan, maar het was ook door die warm weer want nu is het al veel minder, ben namelijk al met mijn 2de begonnen en die lamp ben ik ook vergeten te posten zal er op Letten volgende keer. En van die co was ik even mijn vraag vergeten sorry.
                      Mercikes voor de reactie in ieder geval zal er allemaal rekening mee houden.


                      Sent from my SM-G920F using Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste kweek, 4de week, 3 plantjes, foto's

                        Met de fan eronder was het een 3tal graden koeler op tophoogte hier. Zo een fan kost 12-15 euro. Dus dacht ik zeg het ff
                        Succes met de nieuwe kweek!
                        verslag 1, verslag 2

                        Comment

                        Bezig...
                        X