Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hermafrodiet wat te doen?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hermafrodiet wat te doen?????

    Korting op 420shop
    hallo ik ben Roel
    ik heb sinds een maand 8 wietplanten de eerste 2,5 weken hebben ze op 18 uur licht en 6 uur donker gestaan. toen zijn ze vervolgens op 12 uur licht 12 uur donker gegaan. daar staan ze nu 1,5 week op nu beginnen ze de eerste symptomen van geslacht laten zien er zijn zeker 4 mannetjes en zeker 2 vrouwtjes, van 2 hebben vertonen ze beide eigenschappen conclusie hermafrodiet. de mannen zijn inmiddels weggehaald en vernietigt. nu komt mijn vraag hoe kan ik het best z'n hermafrodiet groeien? en kan ik die gewoon bij mijn andere vrouwtjes laten staan.

    het is een binnenkweek.

    als vast bedankt
    GREETZ Roel

    #2
    Re: hermafrodiet wat te doen?????

    Wat je zeker en vast al mag doen zijn de mannelijke stuif balletjes weg knippen. Indien je een schaartje gebruikt zou ik na iedere behandelde plant die trug reinigen, moest er een plantje ziek zijn dat je de andere zeker niet besmet, dat reinigen is enkel preventief.
    Kan je enkele foto's posten aub.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      grow da weed, smoke it's buds

      Comment


        #4
        Re: hermafrodiet wat te doen?????

        Moest het mannelijk gene meer zijn dan het vrouwelijke, zou ik toch al de balletjes verwijder hoor. Zit je straks met al bevruchte bloemen. En dat willen we niet.
        Thx, celisman
        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: hermafrodiet wat te doen?????

          al vast bedankt voor de info ik zal morgen ook even foto's er bij plaatsten maar is het dus geen probleem om de 2 herma's bij de vrouwtjes te laten staan mits ik de balletjes weg knip?

          Comment


            #6
            Re: hermafrodiet wat te doen?????

            Neen zeker en vast geen probleem hoor, zolang de balletjes weg zijn mogen ze bij de vrouwelijke plant blijven staan.
            Succes alvast.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: hermafrodiet wat te doen?????

              hier heb ik iets van opgestoken
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment


                #8
                Re: hermafrodiet wat te doen?????

                Toch zou ik zeker oppassen ermee.
                Als je er ook maar 1 over het hoofd ziet kan het al voor heel wat problemen zorgen.
                zodra een plant bevrucht is gaat het zich richten op het produceren van zaad.
                En niet genoeg meer op het produceren van bloemen en thc.

                Ik heb er nu zelf ook 1 ontdekt.
                En dat terwijl ze nog niet eens in de bloei fase zijn!!
                ik zie al veel haartjes maar in de oksels verder onderin de plant mannelijke bloemen maar wel gewoon dicht met een haartje eruit.
                Echt appart dat wel.

                Comment


                  #9
                  Re: hermafrodiet wat te doen?????

                  Pics or it didn't happen Greenbird!
                  Misschien vergis je jezelf, en gooi je misschien een mooie dame weg.
                  Je bumpt wel een 3 jaar oud topic btw.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  Bezig...
                  X