Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

    Dank je wel. Ergens wist ik dit wel, maar ik vind het kijken met de microscoop niet makkelijk.

    Je moet echt op meerdere plekken kijken en iedere keer opzoek naar een goede positie zodat je van de zijkant tegen de trichromen kijkt.

    Dat gemiddelde is wat het zo lastig maakt.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Dank je wel. Ergens wist ik dit wel, maar ik vind het kijken met de microscoop niet makkelijk.

    Je moet echt op meerdere plekken kijken en iedere keer opzoek naar een goede positie zodat je van de zijkant tegen de trichromen kijkt.

    Dat gemiddelde is wat het zo lastig maakt.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

      Dan nog maar te zwijgen over het licht.. (Althans met een camera..!)


      Hahah herhaling is key zei een leraar ooit eens tegen mij;toen ik me dood verveelde in de klas.
      Probeer je eens in te leven in het plantje!

      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

      Comment


        Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

        Precies, oefening baart kunst.


        (en grote gezinnen)
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

          Tijd voor een update:

          Er valt weinig te vertellen, ik zie wat meeldauw, en steeds meer bruine pistels.Ik zie hier en daar volgens mij ook wel wat paars, de planten hebben het koud.

          DSCF0002.jpgDSCF0006.jpgDSCF0009.jpgDSCF0014.jpgDSCF0016.jpgDSCF0017.jpgDSCF0020.jpgDSCF0022.jpg
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

            Laat mijn top rot een les voor je zijn.. Bijna einde cyclus.. Het kan in 4 uur opeens er zitten..
            Last edited by Blowa; 21 October 2016, 18:10.
            Probeer je eens in te leven in het plantje!

            - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

            Comment


              Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

              Ja het kan heel snel gaan helaas. Gelukkig kan je nu onmiddellijk de knoop doorhakken alst mis gaat! Ze zien er goed uit!

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
              Terminate the hate and spread the positive

              Comment


                Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                Hee GPS heb je al eens een vergrootglas app geprobeert op je smartphone ?
                ik heb het zelf moelijk met de microscoop en vind de app erg handig ik schiet dan wel effe 200 foto's
                en veel zijn er dan niet goed
                maar geeft wel beter overzicht dan met microscoop voor mij

                Comment


                  Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                  @Blowa, tering in 4 uur
                  Dat is wel erg snel.

                  @Spacemountaineer, bedankt

                  @Haze smoker, ik heb geen smartphone. We zijn het echter wel eens, het is niet makkelijk met een microscoopje, vooral om dat je steeds maar zo een klein gebied ziet.

                  Ik zit al te denken om te kijken voor een vergroot glas.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Ik heb net weer gekeken met de microscoop.

                  Als ik alleen maar de hoofdtop kijk, dan mag hij om. Kijk ik naar andere toppen, dan mag zij nog wel even.
                  Heldere trichromen zie ik bijna niet meer, bij twee planten. ( maar bij de tweede plant met mooie toppen, zie ik nog nauwelijks amber.)
                  De derde plant is de plant met de veel dunnere toppen.

                  Ik moet deze 2 planten dus extra goed in de gaten houden. Ik zie geen witte pistels meer.
                  Last edited by Gps; 22 October 2016, 15:20.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                    Als ik Flintstoned goed heb begrepen kan je (als je zou willen) de hoofdtop al toppen, en van af daar node voor node naar beneden werken.. In dat proces ontwikkeld de onderkant zich nog ietsje beter.. Maar goed,, elk wondje is ook een risico natuurlijk.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    En als de ze maar niet doorzichtig zijn dan mag je toppen, milky is het meest potent.
                    Maar,,,,, ik zou toch echt boven alles afgaan op het weer, ik zag vannacht mensen hun raam krabben.. "Ideale" ontwikkelingen gebeuren tijdens bepaalde warmtes.. En we zitten niet rond de evenaar helaas..

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    " Het koelt af naar 1 graad in Groningen tot 7 graden in Zeeland." Weer.nl over afgelopen nacht. En ik gok dat we woensdag op donderdag een hoop nieuwe top rot meldingen krijgen..
                    Probeer je eens in te leven in het plantje!

                    - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                    Comment


                      Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                      Ik begin me af te vragen hoe lang ik nog wil wachten.

                      Ik heb de planten weer goed bekeken, en zie ook bij lagere toppen geen witte pistels meer. ( de pistels zijn mooi langzaam van wit naar bruin gegaan )
                      Ik weet dat er al amber trichromen zijn.

                      Hoe lang kan je nog wachten, met alle pistels bruin , en in hoeverre wil ik dat gaan testen ?
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment


                        Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                        Eerste plant is om. Ik keek met de microscoop naar de hoofdtop, en zag veel amber.

                        Moeilijk om daar een getal bij te noemen, maar ik gok zeker 50 %. Ik zag echter nog niets zwarts dus ik ben niet te laat.

                        Morgen eens goed naar de twee andere kijken met het microscoopje.

                        Hoewel het kijken naar de trihromen niet echt makkelijk is, had ik de plant eerder geoogst ( dus te vroeg) als ik alleen naar de pistels gekeken had.

                        Bij zeker twee planten zijn toch al een paar dagen alle pistels bruin. Toprot heb ik nog niet gezien.
                        Lets not criticize but legalize

                        Comment


                          Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                          Goed gedaan! Nu de rest nog timen. Succes!

                          Comment


                            Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                            Bedankt, de plant ruikt ook goed naar wiet. Dat is alvast een goed teken.

                            Vandaag ook tweede plant omgehaald vooral omdat Ik niet langer durf te wachten. Ik zie de toppen al een tijdje ook niet meer dikker worden.
                            Water geef ik al dagen niet meer, ook dit duid er denk ik toch wel op dat het over is.


                            Morgen waarschijnlijk de derde. Heeft minder dikke toppen, is wel iets hoger, maar heeft ook al dagen alleen maar bruine pistels.

                            Dit doet me denken aan vorig jaar. Ook bij die plant werden de pistels maar heel langzaam bruin, maar ineens gaat het dan sneller.
                            Lets not criticize but legalize

                            Comment


                              Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                              https://www.youtube.com/watch?v=TFY62TJzNvE

                              Mijn derde kweekjaar zit er op.
                              Vandaag derde plant geoogst. Ik denk dat ik wel wat amber zag, maar in ieder geval milky tichromen.

                              Poging gedaan om het paars in beeld te krijgen, maar niet zo goed gelukt als ik hoopte.


                              Even wat foto's gemaakt.
                              Eerste foto is ook de volgorde van de oogst. Meest rechtse plant vandaag geknipt.
                              Tweede foto laat hopelijk zien, dat de toppen paars geworden zijn.

                              De plant op de foto is ongeveer een 1 meter 80. (derde plant op eerste foto, de andere twee waren minder hoog )

                              DSCF0014.jpgDSCF0008.jpgDSCF0007.jpgDSCF0002.jpg

                              Nu moet ik alweer geduld hebben, tot de planten droog zijn.

                              Conclusie Amnesia goede plant voor hier buiten. ( Twee jaar op rij tav de Amnesia, top rot wat is dat ? )
                              Early skunk zeker niet slecht, probeer ik misschien nog een keer.
                              Lets not criticize but legalize

                              Comment


                                Lets not criticize but legalize

                                Comment

                                Bezig...
                                X