Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP Geel en verbrande bladpunten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP Geel en verbrande bladpunten

    Korting op 420shop
    Heren ,

    Ik ben een beginnende hobbykweker, gister heb ik mijn stekjes opgehaald en ze waren mooi groen , vervolgens heb ik ze 200 ml water met wortelstimulator gegeven en toen ik vanochtend wakker werd zag ik dat mijn stekjes steeds meer geel werden en aan het einde van mijn bla
    d verbrande puntjes . Ik heb 5 pptjes staan en kweek op Cocos aarde en mijn lamp hangt op 1.20 m afstand 600
    watt . Het is 28 graden en 80%lv. Heb vandaag perongeluk ph van 7.3 gegeven , valt dit te herstellen en valt ook mijn stekjes je te herstellen

    Gr Josje

    #2
    Re: HELP Geel en verbrande bladpunten

    Het kan van alles zijn, teveel aan?? Water, voeding enz:. Heb geen ervaring met stekjes, koop voortaan gewoon zaadjes dan weet je waar je aan toe ben. Maar je zal na mijn bericht een aantal reactie's krijgen.
    Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

    Comment


      #3
      Re: HELP Geel en verbrande bladpunten

      Dat zou ik ook zeggen, begin zeker je eerste kweekje met zaadjes
      in een licht voorbemeste aarde, dan heb je niet gelijk te maken
      met en een vochthuishouding en voeding en je haalt niet de
      ellende van een ander gelijk binnen!

      Als dat perfect gaat kun je de volgende keer wat anders of
      meer risicovol gaan proberen, met een stuk ervaring op zak!

      Succes O.D.

      Comment


        #4
        Re: HELP Geel en verbrande bladpunten

        Dat is het mooie van kokos toch? Als je PH waardes te hoog zijn, kan je ze flushen met water.

        De structuur van de grond zorgt er voor dat je ze niet kan over bewateren, en het water loopt er aan de onderkant uit, zo dalen die waardes wel. Correct me if i am wrong.

        Vang het water er onder op, en gooi dat weg. Dan paar dagen laten rusten en kleine beetjes water bij de wortels doen. Gele blaadjes gewoon laten zitten, je plant heeft alles nodig wat het maar kan krijgen in deze staat.

        Probeer je eens in te leven in het plantje!

        - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

        Comment

        Bezig...
        X