Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Hydoponics kweek White Widow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste Hydoponics kweek White Widow

    Korting op 420shop
    hey iedereen


    ik heb reeds 3 kweekjes gedaan in soil, en wou nu toch wel eens een hydro doen om te zien what all the fuss is about

    Setup:

    *Strain: White Widow.
    *DR60 groeitent (60x60x160x) met 250W HPS groei- en bloeilamp.
    *Hydrosysteem van Waterfarm 35L.
    *Voeding van Hy-Pro Hydro A+B (NPK van A= 3-0-2 en B= 1-3-4).
    *PH van het water is misschien aan de hoge kant (6,17) maar ik weet niet of dat zo erg is...

    Ik ben nu bijna een maandje in de groeifase, en merkte een weekje geleden enkele gele blaadjes op (onderaan de plant). Ik ging ervan uit dat het een tekort aan N was en heb mijn hele water vervangen. Het ging dan even beter, maar nu (een weekje later) zijn er weer een aantal blaadjes (2 ofzo) die er wat slap en gelig beginnen uit te zien. Allemaal nog heel onschuldig denk ik, maar ik wou even bij ervaren growers horen hoe ik dat misschien kan oplossen of wat ik fout doe. Foto's in bijlage. De "slechte groei" heb ik nog niet vastgelegd, maar dan kunnen jullie al wel zien hoe het aan het groeien is. Laat me maar iets weten als jullie raad hebben...

    met vriendelijke groet

    JerryJJ
    Attached Files

    #2
    Re: Eerste Hydoponics kweek White Widow

    Als je wil weten wat er fout zit, moet je de waterwaardes meten.
    Aan de pH en de EC kun je meteen zien of er iets scheef zit.
    Door zo'n pompje is het soms een probleem op de pH een beetje stabiel te houden, en je begint al vrij hoog daarmee, voor hydro.

    ((als je op zo'n 3hoekje onder je post klikt kun je je verslag laten verplaatsen naar de juiste afdeling op het forum
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Eerste Hydoponics kweek White Widow

      (wist niet hoe ik het moest verplaatsen. Denk dat het nu wel geregeld wordt. sorry voor die fuck-up )
      Is het mogelijk van de pH naar beneden te krijgen met wat azijn? Ik heb 0 euro om buffers te kopen. Of gaat die azijn het allemaal kapot doen?

      Comment


        #4
        Re: Eerste Hydoponics kweek White Widow

        Het kan wel, azijn of citroen brengt de pH naar beneden.
        Mijn ervaring met die twee zijn dat het niet zo stabiel blijft.
        Dan zou je elke dag het water helemaal moeten verversen.

        Check even wat andere kweekverslagen hier, dan zie je wat zij gebruiken.
        Kun je niet aan regenwater komen ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Eerste Hydoponics kweek White Widow

          13599573_10208236666128144_1940108612_n.jpg13624867_10208236667368175_1147642077_n.jpg Ik zal hier eens rondkijken... Dit is alvast een blaadje dat mijn probleem vertoont... Wortels zien er mooi uit en het groeit goed (alleen niet erg hard in de hoogte tot voor 2 dagen geleden.) Ik zal eens kijken bij andere verslagen

          Comment

          Bezig...
          X