Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

    looks guud
    K-007
    Kishan's kijkdoosje

    Comment


      #32
      Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

      Ze zijn inmiddels al aan het drogen. De slh staan nog in de bloei dus daar komt nog een update van.

      Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

      Comment


        #33
        Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

        hmmmm niet helemaal lekker gegaan he. of je heb grote handen?
        Smoke weed every day!

        Comment


          #34
          Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

          Heb grote handen hahaha maar ik heb ze in het begin te veel water gegeven dus zijn daarom denk ik klein gebleven.
          Is voor mij de eerste x dat ik dit zo doe dus al doende leert men. De slh gaan de goede kant op vind ik zelf staat flink in de bloei en de toppen worden steeds groter.
          De lamp was net aan gegaan en hadden water nodig.

          Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

          Comment


            #35
            Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

            Ik hoop dat ze het lang genoeg uithouden. Het lijkt me of je weinig grote fanleaves of echt gezonde bladeren hebt.
            Het oranje licht bedot mijn ogen ook wel wat, maar toch.

            Comment


              #36
              Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

              ja beetje rare plantjes. zien er verder wel lekker uit. maar blad erg triest
              Smoke weed every day!

              Comment


                #37
                Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                Ik heb ze in het begin teveel water gegeven gok ik dus zijn daar door ook klein gebleven gok ik. Dit zijn me eerste plantjes in een tentje. Voedingslijn is van canna maar blijft nog moeilijk voor mij om te zien hoeveel voeding ze nou precies nodig moeten hebben. Hier nog een paar foto's uit het licht in het daglicht.

                Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                Comment


                  #38
                  Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                  Als ze warm staan is het aangewezen om het lichtste voeding schema te volgen.
                  Hebben ze geen "light" schema, deel dan het volume voeding van "heavy" door 2.
                  Naargelang je grond samenstelling en volume, fabrikant van de voeding, enz.. kan je daar dan nog wat aan veranderen.
                  Zorg zeker dat je de laatste 2 weken geen voeding meer geeft, dan heb je een lekkerder smakend en zachter rokend wietje.

                  Succes

                  Comment


                    #39
                    Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                    Warm staan bedoel je mee onder een lamp neem ik aan?Dus dan kan ik van mijn schema gewoon de laagste dosering geven(zie foto) Ik maak me voeding per 5 lt aan en heb op canna een eigen schema laten berekenen.. Ze moeten nu nog de laatste regel hebben van het schema en daarna alleen nog water.
                    Moet zeggen dat deze planten ook heel veel warmte hebben gehad aangezien ze net die hitte golf in de tent stonden. Afzuiger stond op maximaal maar kreeg de temp niet lager dan 34 graden overdag met de lamp uit. Ik heb ze nu zo in gesteld dat s avonds de lamp aan gaan en overdags uit.
                    Nu staat er wel een verwarming in ivm met de kou overdag zonder de lamp aan. Loopt op tot 32 graden in midden van de tent waar de sensor aan een draad hangt van 40 of 50 cm onder de lamp die net weer boven mijn toppen hangt. Dus gok dat het onderin rond de 25 a 27 is. Moet zeggen dat de bloemen top zwaar zijn nu. Als jullie nog meer hebben toe te voegen hoor ik het graag van jullie.

                    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                    Comment


                      #40

                      Comment


                        #41
                        Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                        Oke top heb net gekeken en was bij de toppen nu 31 graden dus misschien me afzuiging wat harder zetten. Kan ook eerst even de sensor bij me pot neer zetten kijken wat die daar meet. Maar me planten hebben idd te warm gestaan van de zomer en in het begin teveel water. Denk dat dat ook de groei in hoogte heeft beinvloed ik weet niet hoe hoog deze kunnen of moeten worden. Ik ben wel van plan om van pvc buizen een skalet te maken en daar een net op te maken of zelf knopen. Dan kan ik ze bergeleiden mochten te sterk gaan toe nemen bij de volgende reeks. Ik heb nog 10 SLH liggen namelijk.

                        Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                        Comment


                          #42
                          Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                          Lang niet gek, prima plantjes!
                          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                          Comment


                            #43
                            Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                            Deze 2 sla heb ik inmiddels al de nek door gesneden. voor mijn eerste plantjes heb ik er 54 gram droog vanaf gekregen. ik zeg niet heel verkeerd voor de eerste X toch? IN MIDDELS HEB IK AL WEER NIEUWE LATEN ONTKIEMEN MAAR ZAL EEN NIEUW TOPIC OPENEN DAARVOOR.

                            Comment

                            Bezig...
                            X