Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

gele bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gele bladeren

    Korting op 420shop
    Ik hoor de reacties al... noob. Ik ben een hobbyist en vorig jaar 1 plant gekweekt. Puur natuur. Buiten . Geen voeding. Prima wiet je. Dit jaar heb ik er drie buiten. 1 ervan krijgt steeds meer gele bladeren. Jonge scheuten zien er goed uit.
    Het aparte is dat de andere 2 geen probleem hebben. En ze staan naast elkaar.
    Attached Files

    #2
    Re: gele bladeren

    foto van heel de plant en als oudere bladeren zijn dan is het niet zo heel erg
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: gele bladeren

      De meest rechtse... 1468595613361.jpg

      Comment


        #4
        Re: gele bladeren

        Het ziet eruit als een tekort van magnesium, maar durf dat niet 100% zeker te zeggen, heb je een kalkrijke bodem? Heb je zowiezo iets met de grond gedaan?

        Waar zitten die gele bladeren precies, bladeren die geen zon krijgen worden ook wel geel. Omdat ze nog wel een paar maanden moeten zal ik toch maar flesje voeding kopen.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Re: gele bladeren

          Hoi
          Afgelopen tijd heeft het veel ge regent maar toch is de aarde kurk droog voel maar eens ik zou zeggen geef ze extra water
          verder staan ze in volle grond dus hebben ze niet veel nodig halen ze wat ze nodig hebben uit de aarde.
          Wel mega mooie planten
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: gele bladeren

            Aarde kurkdroog??
            Hier niet hoor misschien de eerste cm maar daarna is de grond bij mij heel vochtig.

            Comment


              #7
              Re: gele bladeren

              Dat lijkt een Mg opname probleem. Heb je toevallig bij de meest rechtse wat meer kalk gestrooit als bij de rest?

              Comment


                #8
                Re: gele bladeren

                Heb niks gestrooid. Beetje koemest korrels. De andere twee zijn prachtig groen. En vol. Ach ik zie het wel.

                Comment

                Bezig...
                X