Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mongool of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mongool of niet?

    Korting op 420shop
    Beste JD`ers bij deze even jullie mening gevraagd over m`n recent gestarte grow.


    Het gaat hier om 5 zaailingen 9dagen oud:


    2x Mohan Ram - Sweetseeds (white widow)
    2x L.S.D - barneysfarm
    1x AK47 - huismerk (freebie)

    250w HPS - HPI





    De ontkieming is gedaan tussen nat keukenpapier in een dvd hoesje. Alle 5 netjes binnen 24uur gekiemd. Daarna ingezaaid in 3,5liter potjes met plagron light mix. Allen netjes boven gekomen, en tot de eerste set bladeren geen probleem. Toen kwam de "hitte Golf" vanaf dat moment te kampen gehad met te hoge temperaturen dag/nacht 31/30graden vanaf toen zag ik de L.S.D zaailingen veranderen in mongooltjes. Temperaturen zijn nu weer goed te handhaven nu het buiten weer wat afgekoeld is.




    De "probleem" gevallen..

    lsd1.jpglsd2.jpglsd22.jpg




    Dat er iets niet goed is mag wel duidelijk wezen. Mongooltjes is mijn mening. Wat ik me dus afvraag of het door de warmte is ontstaan?





    De overige zaailingen lijken niet het zelfde probleem te hebben al is 1 van de WW ook niet helemaal fris en fruitig. De L.S.D zaden zijn niet van de zelfde batch 1 kwam er uit de koelkast uit 2013 en de andere recent besteld lijkt me dus ook niet een kwestie van een slechte batch.







    ww1.jpgak47.jpgww2.jpgIMG_0357.jpg


    Nu dus een beetje een dilemma.. nieuwe zaden te kiem leggen of niet, ben bang dat die twee er niet lekker gaan doorkomen. Anderzijds krijg ik dan wel grote verschillen in oogst tijd, misschien ook wel niet zo handig.

    Wat zouden jullie doen?
    Last edited by mafferd; 23 September 2016, 13:56.

    #2
    Re: Mongool of niet?

    Ik zou ze lekker laten staan.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Mongool of niet?

      Als ik naar de grond kijk lijkt deze eerst zeer nat geweest te zijn en nu is de bovenlaag ingeklonken en uitgedroogd.

      Comment


        #4
        Re: Mongool of niet?

        mijn ervaring is dat uit mongolen of downie plantjes de mooiste dames komen op een gegeven moment dus ik zou ze gewoon houden en laten staan.

        Ik heb dit ooit is gehad met een Lemon skunk en wilde die op een gegeven moment zelfs de kliko in Smijten maar bij oogsten dacht ik PFFFFFFFFFFF gelukkig niet gedaan.

        niet opgeven somige zaadjes doen het beter als de ander , ligt aan de sterkte en genetica erin.
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #5
          Re: Mongool of niet?

          Oke, thanks!! Ze blijven!

          @flintstoned Denk dat je deels wel gelijk heb ondanks dat ik er twee maal daags bij ga om de boven laag te bevochtigen, maar er was geen houden aan met +31 graden

          Eigenlijk wou ik ze al niet weg doen.. Wel zijn ze terug geplaatst in de tent onder de 250w. Daar gaan we maar eens kijken hoe ze het er uiteindelijk van af gaan brengen.
          Last edited by mafferd; 23 September 2016, 13:50.

          Comment

          Bezig...
          X