Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

    Korting op 420shop


    Bron liveleak.
    Attached Files

    #2
    Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

    En ik maar denken dat ik soms na het roken wit ben, maar daarvoor of erna dan val ik in de middenmoot. Hahaha


    It's a medicine!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment


      #3
      Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

      Ik ben soms als ik in de lente Op vakantie ben gegaan bruiner met m'n blonde hoofd dan m'n halfbloed Suri vriendin die amper buiten komt omdat ze work a holic is
      Komt de eenmaal in de zon is dat zo over ook natuurlijk maar toch

      Comment


        #4
        Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

        Van binnen zijn we allemaal rood..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #5
          Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

          Gelukkig heeft niet iedereen rood haar want iedereen weet dat mensen met rood haar geen ziel hebben 🤔

          Comment


            #6
            Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

            Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
            Gelukkig heeft niet iedereen rood haar want iedereen weet dat mensen met rood haar geen ziel hebben 🤔
            Beter geen ziel dan geen verstand😂

            Greetz from a ginger😋

            Comment


              #7
              Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

              Haha daar valt over te twisten volgens de kereltjes van southpark 😂 ik ga persoonlijk liever dan zonder geweten 😎 wel zo makkelijk 😆

              Verbrand jij ook zo snel?
              Vriendin van me kan echt alleen naar buiten met factor 50 als het hier een beetje goed zomertijd is

              Haar huid is niet eens superwit. Maar knalrood haar en na een half uurtje zon meestal ook een knalrode huid

              Comment


                #8
                Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

                Comment


                  #9
                  Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

                  😂 whahaha hell yeahh

                  Comment


                    #10
                    Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
                    Haha daar valt over te twisten volgens de kereltjes van southpark 😂 ik ga persoonlijk liever dan zonder geweten 😎 wel zo makkelijk 😆

                    Verbrand jij ook zo snel?
                    Vriendin van me kan echt alleen naar buiten met factor 50 als het hier een beetje goed zomertijd is

                    Haar huid is niet eens superwit. Maar knalrood haar en na een half uurtje zon meestal ook een knalrode huid
                    Dat zeg ik, geen verstand😂😂😂

                    Ja factor 50 helpt bij mii niet eens ik smeer me gewoon niet en probeer de zon zoveel mogelijk te mijden. Vebranden doet al geen pijn meer ben er al aan gewend.

                    Comment


                      #11
                      Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

                      Dusse..we zouden allemaal tegen Zwarte Piet moeten zijn ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

                        Ojee, wordt dit topic nu dan toch ook de bekende zwartepieten discussie?
                        Daar was zeker nog geen topic voor.
                        Ik ben persoonlijk voor zwartepiet. Ja ik heb drie kiddo's en heb zelf als kind er ook van mogen genieten.
                        Wit of Piet een traditie verander je niet.
                        Ik zie mezelf al naar het buitenland emigreren om daar alle tradities te veranderen.




                        It's a medicine!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                        Comment


                          #13
                          Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

                          Geloof niet dat dit me bedoeling was een huidskleur of haarkleur de grond in te trappen
                          Wat er in South park gezegd wordt kan me reet roesten als dat het voorbeeld is wat we moeten volgen dan zijn we diep gezonken .
                          Mooiste commentaar tot nu toe vind ik nog wel dat we allemaal rood zijn van binnen
                          We zijn immers allemaal mens en we zouden elkaar is moeten respecteren zoals we zijn
                          En niet oordelen over huidskleur haarkleur dik of dun groot of klein

                          Comment


                            #14
                            Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

                            Er is geen mens dat niet oordeelt ... En het id dat sommige dingen erger zijn om een mening en dus oordeel over te hebben is te zot voor woorden.

                            Net als dat er over humor niet te twisten valt.

                            Zwarte piet begin ik niet eens aan. Dat is een Nederlandse schande. Niet het kleurtje maar die hele heisa eromheen
                            Dat kan mij m'n reet roesten en m'n kinderen gelukkig ook.

                            Comment


                              #15
                              Re: En jij denkt dat je Blank of zwart bent is dat wel zo ?

                              Overigens houdt dat niet in dat ik geen respect zou hebben voor wie dan ook... mensen met rood haar of zwarte pieten voorvechters of quincy gario sympathisanten ... of God hebbe m'n ziel blonde permanentjes ...

                              wie dan ook het blijven mensen met bepaalde rechten
                              Rechten die helaas soms met voeten geschonden worden. Zelfs in ons land en laten we maar niet beginnen over de landen die regelmatig het nieuws niet halen

                              Maar uiteindelijk is het vrije woord gewoon 1 van de belangrijkste maatstaven van een democratie.

                              Wie weet redt humor ons ooit nog eens ....
                              En dus zal ik altijd en overal mijn humor proberen te etaleren. En voor sommigen helaas ....
                              Ik vind southpark grappig ... Ik veroordeel niet maar soms is humor gewoon lekker snerpend..

                              Peace

                              Comment

                              Bezig...
                              X