Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

    Ja ik doe het echt puur op gevoel het water geven enz.

    Comment


      #17
      Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

      DAG 13
      Ik heb is vergeleken met m'n vorige kweek verslag en blijkbaar ga ik deze keer harder en sneller. Ik ben van plan om pas nadat m'n plant 4 nodes heeft groeivoeding te geven, dit had ik gelezen op rolling Stoned. Maar ik moet per 250ml 1ml voeding bijvoegen weet iemand hoe ik 1ml kan meten?
      Afin hier zijn foto's 20160824_092507.jpg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      20160824_092515.jpg20160824_092515.jpg

      Comment


        #18
        Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

        Bij de apotheek medicijn cupjes halen of een 2 ml spuit
        Kost bijna niets

        Comment


          #19
          Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

          Geven ze het zomaar weg

          Comment


            #20
            Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

            Das het verschil tussen bijna en helemaal niets

            Ik betaal geloof ik 10 cent per spuit van 5 ml bij de apotheek
            Naalden heb je niet nodig 😉

            Volgens mij zijn medicijncupjes wel graties. Maar die gaan tot 10 ml dan is 1 ml toch nog een klein beetje onhandig

            Comment


              #21
              Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

              dag 14
              [ATTACH=CONFIG]304471[/ATTACH]

              Comment


                #22
                Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

                Dag 14
                20160826_104811.jpg

                Comment


                  #23
                  Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

                  dag 16
                  [ATTACH=CONFIG]304603[/ATTACH]

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Voor de mensen die de zelfde plant willen dit zijn de tips die ik heb gebruik misschien helpt dit jullie ook.
                  1. NIET overpotten en NIET toppen. Autoflowers zijn niet zo gek op overpotten. Ze hebben simpelweg wel wat beters te doen met hun kostbare tijd dan te herstellen van een transplantatie. Doe je autoflower het maar niet aan, en top haar om dezelfde reden ook maar niet.

                  2. Kies een GROTE pot. Geef je autoflower de ruimte om te kunnen groeien, zelfs een klein blijvende soort heeft ruimte nodig om een mooie kluit wortels te kunnen ontwikkelen. Ga niet voor minder dan een 11 liter pot.

                  3. Neem een LUCHTIG medium. Wortels ondervinden minder weerstand en groeien daardoor veel sneller als het medium lekker luchtig is. Kokos is ideaal, maar aangezien kokos snel opdroogt is het slim om hier een flinke hoeveelheid perliet aan toe te voegen. In een mix van 50% kokos en 50% perliet kan een autoflower snel uit de voeten.

                  4. Voorkom dat je te veel water geeft! Dit is extra belangrijk voor autoflowers, want te veel water remt de groei die een autoflower juist zo hard nodig heeft.

                  G_autoxtreme-autoflower-feminized-seeds-dutch-passion_4-15. Geef in het begin nog GEEN voeding. Om een snelle wortelgroei te stimuleren geef je pas voeding als de plant 4 nodes ontwikkeld heeft. Als je met voeden begint, begin dan met een lage dosering en voer dit geleidelijk op.

                  6. Geef pas bloeivoeding zodra de autoflower stopt met groeien. Om het maximale uit de groeifase te halen moet je doorgaan met het geven van groeivoeding tot de plant ook echt stopt met groeien. De autoflower zal dan al begonnen zijn met de bloei, want die start al na zo’n 21 dagen. De groei van een autoflower met een cyclus van zo’n 10 weken zal er na ongeveer 6 weken pas uit zijn, geef tot die tijd een groeivoeding.

                  7. Ga voor goede autoflower genetica. Niet alle autoflowers presteren even goed. Koop bij een gerenommeerd zadenbedrijf, en kijk wat sommige soorten bij andere kwekers deden. Kies een soort die heeft laten zien dat ze goed kan opbrengen.

                  8. Ga voor een sea of green. Als je veel wil oogsten per oppervlakte, dan loont het zeker met autoflowers de moeite om je planten in een sea of green opstelling te zetten. De gedoogregels laten in Nederland niet meer dan 5 planten toe, maar autoflowers lenen zich dus wel perfect om met zijn vijven in een kleine tent gezet te worden. 5 Oogsten per jaar is makkelijk te doen.

                  9. Doe rustig aan met voeding. Voor autoflowers geldt zeker dat minder, meer is. Probeer op maat te voeden en niet op voorraad.

                  10. Start met beperkt licht. Een TL of T-Neon lamp is prima om een autoflower mee te laten opgroeien. Kies een lamp in het groeispectrum qua kleur (6500 Kelvin). Voer het aantal lumen op naarmate de plant groeit. Leds zijn perfect, deze zijn qua kleur goed in te stellen op de groei en bloei en verbruiken niet te veel stroom.

                  Comment


                    #24
                    Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

                    DAG #17
                    Ik heb vandaag 500ml water met ong 1ml groeivoeding gegeven. Het gaat nog steeds goed ik ben wel benieuwd hoe dat m'n plantje op haar voeding gaat reageren. Hopelijk heb ik niet te veel gegeven.20160828_051411.jpg
                    Ps ik zat in m'n kamer met de ventilator opeens riek het naar wiet. Het begint al goed te rieken.1472355911685-409222795.jpg

                    Comment


                      #25
                      Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

                      dag #18
                      [ATTACH=CONFIG]304730[/ATTACH]

                      Comment


                        #26
                        Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

                        Don Corleone, if-eh I were-ah yous, I would-ah rub the little top-ah growth-eh gently flat like-ah real-eh L.S.T. mulah.
                        Please accept this little advice as a gift on my daughters wedding day.

                        Even subtiele LST overwegen desondanks het een autoflower is ? De dieptestraling van je licht is een gegeven feit.

                        Comment


                          #27
                          Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

                          Euhm thanks voor de tip. Gefeliciteerd met de redding.
                          Ma ik ben bang dat men schat gaat breken.

                          Comment


                            #28
                            Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

                            Don Corleone, 'scusa me maar je plant moet bang zijn van jou, niet anders om.

                            Ik begrijp dat je bang bent en er liever niet aan prutst.
                            Begrijp wel dat ik het heb over sappig slap weefsel horizontaal strelen. Niet het masseren, pletten en afbuigen van stugge stengels.
                            Ongetwijfeld heb je wel al iets in je leven zacht gestreeld, doch met gecontroleerde druk. Dat kan je dus voorzichtig toepassen net onder je nieuwe groei aan de top.
                            Subtiele lst doe je door dagelijks 1 of 2 keer de groeipunt zachtjes plat te strijken met je wijsvinger als haak en de onderkant van je duimtop als wrijf tool.

                            Verder succes gewenst met de grow en godfatherologie.

                            Comment


                              #29
                              DAG #19
                              Gaat hard
                              20160830_114430.jpg
                              20160830_114433.jpg

                              Comment


                                #30
                                Re: Royal dwarf aka KRIS TNeon 2x55W

                                dag 20
                                [ATTACH=CONFIG]304871[/ATTACH]

                                Comment

                                Bezig...
                                X