Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

amnesia hopeloos verloren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    amnesia hopeloos verloren?

    Korting op 420shop
    Hallo

    Na een paar dagen vakantie mijn amnesia zo terug gevonden had hem op voorhand voldoende ( aantal liters) water gegeven om de periode te overbruggen (staat in serre), maar ik vrees dat ik hem verdronken heb de grond voelt nog steeds vochtig aan... valt er nog iets te redden?
    Attached Files

    #2
    Re: amnesia hopeloos verloren?

    Een expert ben ik niet, maar naar mijn idee valt daar weinig of niks meer aan te redden.
    Ik denk dat alleen een wonder nog wat kan doen voor die plant.
    Mocht je hem toch nog proberen te redden zal ik als ik jou was die plant in nieuwe (pot)grond zetten.
    Misschien het proberen waard, want het is en blijft weed (onkruid) en ik zie nog enkele ietwat groene delen zitten.
    Erg zeker ben ik niet, maar ik ben bang dat het einde verhaal is....succes.
    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

    Comment


      #3
      Re: amnesia hopeloos verloren?

      Ja veel water warme serre dan ga je wortels koken in dat warme water aarde pot en dan gaat ze dood
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: amnesia hopeloos verloren?

        Een plant van mij zat er ook zo bij en die is er bovenop gekomen opeens kwamen er miniscule bladeren daarna volgde er grotere bladeren dus als je geluk hebt komt er nog wat van maar veel oogst zal ik dan niet verwachten (in iedergeval niet grote toppen)

        Comment


          #5
          Re: amnesia hopeloos verloren?

          heb ze nu uit de pot gehaald en laat ze een nachtje buiten staan, zodat de grond kan uitdrogen. hopelijk herpakt ze zich nog

          Comment


            #6
            Re: amnesia hopeloos verloren?

            Nu nog bladeren die komen groeien
            en dan wanneer bloeien?
            In november de eerste bloei?

            Daarentegen blijft het natuurlijk toch heel leuk om te zien hoever erbovenop je deze nog gaat krijgen.
            Denk dat elk groen blad en evt later elk niet rottend topje al een hele mooie 'oogst' is

            Succes!

            Comment


              #7
              Re: amnesia hopeloos verloren?

              Het kan inderdaad wel een mooi studieobject gaan worden....misschien een leuke nieuwe topic. "Kijken wat de dooie doet".

              Maar wat je zegt ikhebeennaam.....die plant moet zoizo herstellen, en zwaar ook.
              Die zal niet zomaar in de bloei springen nu mocht ie beslissen toch te blijven leven.
              Geef hem/haar een weekje of 2 een kans, wie weet haal je er toch een lekkere joint als beloning.
              sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

              Comment


                #8
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: amnesia hopeloos verloren?

                  Oorspronkelijk geplaatst door zulv View Post
                  ... had hem op voorhand voldoende ( aantal liters) water gegeven om de periode te overbruggen...
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: amnesia hopeloos verloren?

                    Eens je verzopen bent kun je inderdaad niet meer omkomen van de dorst.

                    Comment


                      #11
                      Re: amnesia hopeloos verloren?

                      DIES dood no doubt about that
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        #12
                        Re: amnesia hopeloos verloren?

                        Ja, die gooi je gewoon weg!
                        Niks meer aan te doen.


                        Grtz
                        Last edited by westport; 19 August 2016, 15:43.
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: amnesia hopeloos verloren?

                          toch zonde ! dit gun je niemand !
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment


                            #14
                            Re: amnesia hopeloos verloren?

                            Ik wil niemand gaan lopen afkraken, want een ieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt.
                            Zelf ben ik ook net aan het kweken gegaan maar ik weet wel dat een plant van dat formaat goed kan drinken, maar nog geen liters.

                            Ik gok zelf dat die pot voor bijna de helft gevuld was met water en ja.....dat was echt wel te veel van het goede.
                            Maar even goed zou ik (al zou mij het gebeuren) toch proberen even een weekje, 2 weekjes.
                            Dan zie je zeker wel hoe of wat.
                            Weer wat geleerd moet je maar zien, toch nog iets goeds van wat kwaads maken.
                            sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                            Comment


                              #15
                              Re: amnesia hopeloos verloren?

                              Hoewel ik bang ben dat het al te laat is, zou ik het ook gewoon proberen.
                              Lets not criticize but legalize

                              Comment

                              Bezig...
                              X