Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Newbie / Vape Vraagjes / Wiet Vraagjes :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Newbie / Vape Vraagjes / Wiet Vraagjes :)

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb me aangemeld hier om meer kennis op te doen over van alles en nog wat

    Vroeger rookte ik wel eens, maar was meer beetje mee roken met anderen (rook zelf geen sigaretten)
    Omdat ik rook niet lekker vond heb ik heel lang niks gebruikt.

    Ik heb onlangs een vaporizer aangeschaft: Flowermate V5.0 Pro, omdat ik goede verhalen heb gelezen over vapen.

    Heb al een paar keer met Thai gebruikt en bevalt wel goed.
    ================================================== ==========================================
    Nu vraag ik me af of hier vapers zijn die mij ea kunnen uitleggen. De bedoeling is dat ik het beste uit de vaporizer wil halen.

    Nu gebruik ik het zo:
    stop 0.1 gram erin.
    Breng het naar 190 graden (is traploos instelbaar)

    Komt trouwens zeer snel op temp.

    Wacht even dan een paar trekjes. Paar minuten dan weer een paar trekjes.

    Mijn vraag is hoeveel (halen/trekjes) kan kan je van 0.1 gram vapen?
    *zou je bv een half uur kunnen vapen met om de 8 min een trek?

    Wat zijn de "beste" intervals voor trekjes?

    Als hij bv 190 graden heeft bereikt moet ik dan eerst paar minuten wachten?

    Nog tips met ideal temperatuur?

    Mensen hier ervaring met bv 155 graden vapen?


    .
    ================================================== ===============================

    Mijn andere vraag is waar kan ik (liefs zuid holland) wiet halen met een goede THC/CBD verhouding.
    (medicinaal/farmaceutisch)

    Wat ik heb gehoord en gelezen heb is dat thai/colombiaans/afgaanse lage thc waardes heeft. Daar ben ik op naar zoek.

    ================================================== ======================================

    En een ander vraagje

    Wat is een goede indica? wiet voor in de avond (rust, slaap, ontspannen, intense dromen)

    goede wiet sativa voor in de middag (als ik bv creatief bezig wil zijn), goede upper


    ================================================== ======================================




    #2

    Comment


      #3
      Re: Newbie / Vape Vraagjes / Wiet Vraagjes

      ok thanks

      De volcano is toch wat aan de grote kant.

      Een vergelijkbare portable met die van de volcano?

      Comment


        #4
        Re: Newbie / Vape Vraagjes / Wiet Vraagjes

        Niks is echt vergelijkbaar. Volcano is een klasse op zich. Die ballon is draagbaar Ze maken de mighty en de crafty, maar er is maar 1 volcano. Systeem met een mini oven waar dan een fan door blaast, dat kan gewoon niet in draagbaar formaat. Bekijk maar is wat reviews. Er zijn een paar goeie draagbare modellen, maar als dan gevraagd wordt naar de volcano...

        Comment


          #5
          Re: Newbie / Vape Vraagjes / Wiet Vraagjes

          200 graden doe ik tegenwoordig, met de Arizer Air. Ook een fijn apparaatje.
          Je past je rookmethode aan aan de vaporizer die je hebt, dat gaat vanzelf.
          Doe gewoon zoals het voor jou goed smaakt en het gewenste effect heeft.

          Welke soort wiet precies..tja, misschien kun je beter even langs de coffeeshop lopen en kijken wat er op het menu staat en daarvandaan gaan googelen en onderzoeken..Er zijn meer dan 5000 soorten cannabis.

          Njah..of je haalt meteen overal een halfje van, dan kun je ze allemaal uitproberen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Newbie / Vape Vraagjes / Wiet Vraagjes

            Ik vape met de Crafty op 180gr. Af en toe knetterhigh als je net te lang doorlurkt[emoji15]. Gewoon uitproberen en kijken wat jou het beste past.

            Comment


              #7
              Re: Newbie / Vape Vraagjes / Wiet Vraagjes

              Ik heb net de Storm Vaporizer Pen binnengekregen. Omdat ik zo goed als nooit blow overdag, heb ik even wat van de meegeleverde munt geprobeerd. Nu, twee uur later, proef ik nog steeds een niet al te fijne smaak/geur die ik me ook kan herinneren van een andere verdamper die ik ooit geprobeerd heb. Ik kan niet zeggen dat ik er blij van wordt. Ik mis misschien de maskering van tabak Om de een of andere reden heb ik nu ook een kriebelhoest.
              Hoe ziet het uitgedampte product er trouwens uit? Ik kan mij van vroeger herinneren dat het residu er een beetje bruin uitzag als ik wiet verdampte. Kortom, wanneer begint lurken aan de verdamper zinloos te worden?

              Comment


                #8
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment


                  #9
                  Re: Newbie / Vape Vraagjes / Wiet Vraagjes

                  Inmiddels er achter dat mijn kriebelhoest komt door een voor mij zeldzame verkoudheid... vape-test met wiet komt later, vanavond aan de trachitol en kruidenthee.

                  Comment


                    #10
                    Re: Newbie / Vape Vraagjes / Wiet Vraagjes

                    hoi

                    thanks voor alle info

                    De uitgedampte wiet ziet er bruin uit als ja 15 a 20 vaped is het best kruimelig.

                    ================================================== ===================

                    maar denk als ik het met een speciaal zakje in boter laat koken dat ik er nog beetje eruit kan krijen

                    volgens mij kan je nooit alle thc etc ervan af vapen.

                    ================================================== ==================

                    heb de volgende geporbeerd:

                    Thai. Milde body en prettige euforie.

                    Super skunk: Vette body aka potaoto couch gevoel :-/

                    white widow x bubble: redelijke body

                    er staat nog in mijn kast en zakje "sour Diesel"
                    Schijnt een goede sativa te zijn voor overdag....

                    Deze moet ik nog proberen.

                    Voor na 22.00 vind ik de White x Bubble wel prettig.

                    ================================================== =================

                    Ik probeer nu nog ergens Jack Herer of Sinex te scoren.


                    Schijnt goede sativa's te zijn voor mensen met add verschijnselen (wat ik beetje heb)


                    ================================================== ==================

                    De flowermate bevalt tot nu toe prima. Een aanrader. Ook dat je de temp op de graad kan afstellen.
                    Ik voel al "ea" op 157C

                    Alleen minder dat de accu ingebouwd is.
                    Anders was hij helemaal top.
                    Last edited by justchill; 9 October 2016, 18:35.

                    Comment

                    Bezig...
                    X